FAQ: Blue&Me icm Tomtom

waldo79
Nuovo Arrivato
Berichten: 122
Lid geworden op: za jan 22, 2011 21:28
Locatie: Tiel

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door waldo79 »

Frank1986 schreef:@marnix

Het is was gewoon een landelijke actie(woon zelf in Groningen).. Echter is er een dealer bijdrage van 150 euro en die moet je zelf betalen, de andere 150 krijg je van Fiat.
De dealerbijdrage heb ik eraf weten te krijgen door me verontwaardigd/ verbaasd richting FIAT Nederland op te stellen 8)
Als dat niet was gelukt had k de hele Tom Tom laten zitten.
Punto Evo 85 MJ, Brit Pop Blue, Bordeaux-rood interieur, Cool en Blue, Dynamic Plus en regensensor, dimmende binnenspiegel.
Gebruikersavatar
Marnixvdl
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: di nov 16, 2010 20:16
Locatie: Castricum

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Marnixvdl »

De advertentie van de weekkrant had ik al getoond aan ze, maar toen kwamen ze aan dat het om een Motorhuis-actie ging. Dus ik wil graag de originele advertentie hebben, maar ik heb mijn kampioen van december al weggegooid...
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Frank1986 »

Marnixvdl schreef:De advertentie van de weekkrant had ik al getoond aan ze, maar toen kwamen ze aan dat het om een Motorhuis-actie ging. Dus ik wil graag de originele advertentie hebben, maar ik heb mijn kampioen van december al weggegooid...
Bij deze het orgineel ~] Als ze het origineel willen zien moet je het zeggen dat stuur ik hem wel op!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wiboom
Nuovo Arrivato
Berichten: 108
Lid geworden op: za jan 08, 2011 13:38
Locatie: 's-Hertogenbosch / Amsterdam / Kos

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Wiboom »

Volgens mij bedoelt hij de ANWB-test uit de Kampioen waar de aanbieding in staat... Deze ziet er anders uit...

Mocht je het echt via de dealer willen regelen in plaats van Fiat Nederland; Wellicht hebben ze bij een ANWB-winkel nog een Kampioen liggen...Zelf heb ik vorige maand het hele internet afgestruind naar de kampioen van december, tevergeefs...Pas sinds 2011 kun je bij ANWB.NL de Kampioen online lezen. En dan niet die van december.

Maar het is echt veel makkelijker om Fiat Nederland in te schakelen. Al lijkt het een beetje 'achter de rug' of 'onder de gordel'
Maar dat is het niet. Veel dealers waren van deze actie zoiezo veel te laat op de hoogte gesteld door Fiat Nederland. Daarnaast, als de dealer de actie stellig ontkent, dan is hij ook niet erg fris bezig, en houdt hij je gewoon af van iets waar je gewoon recht op hebt. (Hetzij met of zonder dealerbijdrage)

Daarbij zijn de Fiattomtoms zo geliefd dat ze in Backorder staan...Dus steeds lastiger aan te komen.

Succes!
'Size DOES matter!'
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Frank1986 »

Wiboom schreef:Volgens mij bedoelt hij de ANWB-test uit de Kampioen waar de aanbieding in staat... Deze ziet er anders uit...

Mocht je het echt via de dealer willen regelen in plaats van Fiat Nederland; Wellicht hebben ze bij een ANWB-winkel nog een Kampioen liggen...Zelf heb ik vorige maand het hele internet afgestruind naar de kampioen van december, tevergeefs...Pas sinds 2011 kun je bij ANWB.NL de Kampioen online lezen. En dan niet die van december.

Maar het is echt veel makkelijker om Fiat Nederland in te schakelen. Al lijkt het een beetje 'achter de rug' of 'onder de gordel'
Maar dat is het niet. Veel dealers waren van deze actie zoiezo veel te laat op de hoogte gesteld door Fiat Nederland. Daarnaast, als de dealer de actie stellig ontkent, dan is hij ook niet erg fris bezig, en houdt hij je gewoon af van iets waar je gewoon recht op hebt. (Hetzij met of zonder dealerbijdrage)

Daarbij zijn de Fiattomtoms zo geliefd dat ze in Backorder staan...Dus steeds lastiger aan te komen.

Succes!
Ik heb hem net gekopieerd uit het december nummer. Er staat in deze advertentie dat de Tomtom op vertoon van deze advertentie gratis is...
Gebruikersavatar
Wiboom
Nuovo Arrivato
Berichten: 108
Lid geworden op: za jan 08, 2011 13:38
Locatie: 's-Hertogenbosch / Amsterdam / Kos

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Wiboom »

Ja,

Dit is de link van de .pdf pagina van dezelfde advertentie

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarch ... 1210_1.pdf

Bij mij was dit ook meer dan genoeg. Ik heb de advertentie niet eens mee hoeven te nemen. Daarom vind ik het ook raar dat ze er bij jou zo moeilijk over doen, Marnix! Stom ook vooral!
'Size DOES matter!'
Gebruikersavatar
Marnixvdl
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: di nov 16, 2010 20:16
Locatie: Castricum

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Marnixvdl »

Bedankt voor de aandacht allemaal, ik heb de advertentie even geprint en ga er deze week mee langs.
Ik blijf het gewoon vreemd vinden. Ook al qua levertijd, dus ik denk dat ze mijn auto niet op tijd besteld hebben,
en daarom nu (omdat hij dan na 31 december besteld is) niet een gratis TomTom willen geven, maar daar heb ik
niets mee te maken. Wordt vervolgd :)
Brush
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: za okt 02, 2010 13:18

TomTom navigatie apparat

Bericht door Brush »

Hi,
vandaag mijn nieuwe fiat TomTom gehad.
2 dingen vallen op: de gebruiksaanwijzing moet je zelf downloaden. Niet de geringste aanwijzing zit in het inst.boekje behalve hoe je hem in de auto installeert.
Ook zit er geen stopcontact lader bij. Is dat normaal voor een apparaat van 300 euro? Waar betaal ik dat bedrag in vredesnaam voor? Laden in de auto en hem dan laten stelen?
Hoe vinden jullie dit.
?
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: TomTom navigatie apparat

Bericht door jpkramer »

Zit er normaal wel een stopcontact lader bij een navigatie bij dan?
Heb 2 verschillende Garmins en beide hebben dit niet. Opladen tijdens gebruik in de auto of met de usb kabel via de computer.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Bennink »

Bij de GO 750/950 Live zit alleen een 12v kabel, usb-kabel, zuignap en ook een minimale handleiding. Ook geen 230V lader dus. Opladen doet de Tomtom in de autohouder, dus waarom zou je het apparaat thuis willen opladen? Overigens laadt de Tomtom niet op als je deze in de auto laat zitten, want dan zit er geen stroom meer op.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door alfawiel »

Lekker met het bijgeleverde USB kabeltje aan je computer hangen om op te laden.
Kun je gelijk controleren of je de nieuwste kaart hebt, en een back-up van je kaart op de computer zetten, altijd handig.
Bovendien kun je dan via het programma TomTom home de gebruiksaanwijzing downloaden.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Nieuwe TomTom

Bericht door evotaxfree »

bij een tomtom zit nooit een thuislader dus dat is bij de fiat tomtom niet anders.
het missen van de gedrukte gebruiksaanwijzing is tegenwoordig ook normaal.
bij de meeste aparaten zit tegenwoordig een cd-rom met gebruiksaanwijzing in pdf.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Re: FAQ: Blue&Me icm Tomtom

Bericht door Speedy »

Voor een paar euro kan je natuurlijk ook een 230v - USB lader kopen als het een enorm gemis is :)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
henmar
Berichten: 1
Lid geworden op: di dec 21, 2010 20:22

Tom Tom 750 laten communiceren met Blue&Me

Bericht door henmar »

:?:
TomTom Go750 live en de Blue&Me maken beide gebruik van Blue Tooth.
Het zou dus mogelijk zijn om beide met elkaar te laten communiceren. Zodat je de TomTom stem via de speakers krijgt.

De handleiding vermeld hier niets over.
Heeft iemand een oplossing

Henny
Heb gereden Fiat Grande Punto Sport 1,4 T-jet
Rijd nu Fiat Grande Punto EVO 5d 1,3 Mj. met blue&me
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Tom Tom 750 laten communiceren met Blue&Me

Bericht door Bennink »

Correct, beide systemen hebben Bluetooth. Alleen ondersteunt B&M geen Bluetooth-audio over de speakers. Zoals je ook HIER kunt lezen gaat dat niet werken.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Plaats reactie