welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Plaats reactie
Punto Evo
Nuovo Arrivato
Berichten: 96
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 20:57
Locatie: Schoondijke (Zeeland)

welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Bericht door Punto Evo »

Hoi,

Welk type tomtom past er allemaal in de speciale tomtom houder die je kan kopen via diverse sites op het internet?
Ik heb 4 januari namelijk mijn nieuwe Punto evo 1.3 multijet met cool & blue,dynamic plus,lederen stuur, spoiler,middenarmsteun.
De kleur is Glory White/Ambient White met zwarte velgen.

Gr Frank
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Bericht door evotaxfree »

hoi frank,
welkom op het forum.
als je de zoekfunctie had gebruikt had je het antwoord al gevonden,maar hierbij nogmaals:

in de originele houder van de punto evo passen naast de fiat tomtom: tomtom 750 en tomtom 950.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Bericht door RobbieT »

Als het prijsverschil erg klein is, een TomTom 950 nemen.
Reden: De 750 heeft maar 2Gb geheugen en dat is te weinig voor de huidige meegeleverde kaart.
De 950 heeft 4Gb aan boord, hoef je alleen de kaart van de Verenigde Staten eraf te knikkeren om genoeg ruimte te hebben.

Bij een 750 kan je dus óf een deelkaart installeren, óf meteen een micro-sd kaart van 4Gb erin steken.
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
Punto Evo
Nuovo Arrivato
Berichten: 96
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 20:57
Locatie: Schoondijke (Zeeland)

Re: welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Bericht door Punto Evo »

hoi,

Ja dat is idd wel zo maar ik ben nog een beetje aan het twijfelen omdat een GO750 200 Euro kost en een GO950 250 kost en ik ook nog een houder van 40 euro moet kopen dus als ik et zo bekijk heb ik misschien weer meer aan een Fiat TOMTOM maar dat weet ik nog net omdat ik die nog nooit gezien heb.En weten jullie welk type de Fiat TOMTOM is?


Gr frank
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Re: welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Bericht door Speedy »

Hier vind je veel info over de TomTom

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... =62&t=5868
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... =61&t=6116

Zelf heb ik een 750 gekocht, deze (en de 950) hebben Live services welke de Fiat TomTom niet heeft en wat mijn inziens echt een toegevoegde waarde heeft (afgelopen maandag nog 1,5 uur filerijden bespaard :)). Die heeft dan weer ecodrive en bediening van B&M via het scherm wat je op een gewone TT mist.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Bericht door Xander »

RobbieT schreef: Reden: De 750 heeft maar 2Gb geheugen en dat is te weinig voor de huidige meegeleverde kaart.
Vergeef me mijn onwetendheid, maar hoe krijgen ze het dan voor elkaar om die kaart mee te leveren??
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Re: welke type's tomtom past in de tomtom houder?

Bericht door Speedy »

Er staat een verouderde kaart op, zodra je hem update (eenmalig gratis, binnen 30 dagen) krijg je de meest recente. Deze is inderdaad groter dan 2GB en dan moet je kiezen voor een bepaalde zone. Je kan altijd later nog wisselen van zone (bv van benelux, de, oost europa naar benelux, fra, spanje) en weer terug. Vond het zelf niet zo'n probleem, maar als je regelmatig heel europa door reist kan het irritant zijn :)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Plaats reactie