rokerskit

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
R3MIO
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jan 24, 2011 19:56

rokerskit

Bericht door R3MIO »

Hallo allemaal,

Ik ben een nieuw forumlid, zit momenteel nog te wachten op mijn pevo, maar heb al wel een vraag.
kan iemand mij vertellen of dit de 50 euro waard is, bij de dealer begreep ik dat de asbak een uitneembaar bakje is die in de bekerhouder komt + een sigarettenansteker.
Iemand die dit er in heeft op behoor ik tot de uitstervende soort ;)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: rokerskit

Bericht door tonyvandenbroek »

Welkom,

Je bent geen uitstervend ras hoor. Ik heb de aansteker en asbak ook. Alleen gebruik ik deze nooit in de GP. Asbak is potje geworden voor losse spulletjes. Aansteker ligt meestal in Dashboard kastje ivm met Tom Tom. Ik heb er trouwens géén 50 euro voor betaald, was in mijn tijd nog gratis.
Afbeelding
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: rokerskit

Bericht door RobbieT »

Ik vraag me af welke roker de asbak echt gebruikt.
Kijkende naar de hoeveelheid peuken die je door mensen uit het autoraam gegooid worden.

Je kan als het je alleen om de aansteker gaat toch ook even langs de sloop rijden, kost daar echt niet meer dan een paar euro.

Al denk ik dat de extra afschrijving op de auto doordat erin gerookt is veel hoger is dan die €50,-
(Ik, en met mij velen anderen denk ik laten een ex-rokers auto staan, ongeacht prijs)
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: rokerskit

Bericht door Sunrise »

Zoals al eens een keer eerder gezegd zat "de rokerskit" erbij ons ook gratis bij :mrgreen: . Bij de 1e thuiskomst zijn zowel de asbak (kan nu 2 flesjes kwijt) als de aansteker (zit telefoonlader in) direct in de berging verdwenen :wink: , ondanks dat wij redelijk roken :lol:
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: rokerskit

Bericht door ulti »

gebruik hem altijd als kleingeld bakje om de auto te wassen :) altijd handig! -]
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
tomi
Junior Stato
Berichten: 231
Lid geworden op: di aug 10, 2010 8:22

Re: rokerskit

Bericht door tomi »

Ik ben geen roker dus toen ik in mei mijn Evo Mjet ging bestellen heb ik alle opties aangevinkt behalve een rokerspakket. De dealer zei dat ie nog nooit zo een 'dikke' Evo had besteld. Kennelijk had de importeur dat ook nooit meegemaakt want mijn order kon niet verwerkt worden, ik had teveel opties besteld :shock:.

Uiteindelijk bleek na het (gratis) toevoegen van een rokerspakket de bestelling alsnog doorgezet kon worden naar de fabriek. Het asbakje ligt nu ergens thuis in een la :roll:.
Evo Mjet Bi Colore
Plaats reactie