Grille eraf gevallen!

Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Grille eraf gevallen!

Bericht door Peter_R »

Op weg naar mijn vakantiebestemming zijn we fijn een uur of vier over de autobahn aan het karren met 170 tot we moeten tanken.
ik ga tanken, ga betalen, kom teruglopen en zie tot mijn grote verbazing de onderste grille op halfzeven hangen! deze zat nog maar met 3 haakjes vast en ik kon hem er zo uitwippen!
ik moet er niet aan denken als ik het niet gezien had en het ding laat los en ik rij eroverheen met 170!
even geprobeerd en ja hoor, de bovenste grille is ook met het grootste gemak er uit te halen! dat is toch niet normaal!
mijn aanvankelijke blijdschap met de GP is na het gebonk, gereutel, (gebrek aan) service en nu dit, wel redelijk hard aan het afnemen
djkraan
Nuovo Arrivato
Berichten: 67
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:13
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door djkraan »

Ik heb gelezen in een forum op deze website dat er meer elementen los zitten. Zoals bijv. luchtfilter.

Mijn auto is tevens afgeleverd met slecht spuitwerk en KM teller die er scheef in zit.

Mijn ervaring is dat FIAT een slechte End Quality Control heeft.

:shock:
Grande Punto Sport 130Mjet
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

djkraan schreef:Ik heb gelezen in een forum op deze website dat er meer elementen los zitten. Zoals bijv. luchtfilter.

Mijn auto is tevens afgeleverd met slecht spuitwerk en KM teller die er scheef in zit.

Mijn ervaring is dat FIAT een slechte End Quality Control heeft.

:shock:
voorstellen om ze hier bij nedcar in elkaar te laten zetten die hebben een zéér goede eind controle.
die van fiat is idd belabberd, snel auto's maken en afleveren is volgens mij het devies bij de Fiat fabrieken.
en de dealers mogen het achteraf opknappen.
vroeg laatst nog aan mijn dealer dat als ik ergens voor belde of ze mij geen zeur vonden. :roll:
helemaal niet was het antwoord, je hebt véél geld betaald voor een nieuwe auto en die moet dan ook in orde zijn. :P
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef: vroeg laatst nog aan mijn dealer dat als ik ergens voor belde of ze mij geen zeur vonden. :roll:
helemaal niet was het antwoord, je hebt véél geld betaald voor een nieuwe auto en die moet dan ook in orde zijn. :P
had een uitspraak van mijn dealer kunnen zijn :wink:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Bij mijn dealer had een showmodel geen grille meer. Navraag leerde dat deze bij een klant eraf gejat was en daardoor de vervangende van een showmodel kreeg.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Ai peet das niet zo mooi
ik weet wat je doormaakt :wink:
dan wel niet met de grill maar wel met het bokkende geluid RV :wink: :?

Positive thinking zeggen ze! :wink:


ray
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Slechte zaak, en ook erg gevaarlijk! Gelukkig dat je het opmerkte en niet onder het rijden eraf vloog :x
grandepuntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:23

Bericht door grandepuntosport »

De kwaliteitsbeleving wordt er niet beter op......


Succes ermee.
joedelta

Bericht door joedelta »

Sporting raymon schreef:Ai peet das niet zo mooi
ik weet wat je doormaakt :wink:
dan wel niet met de grill maar wel met het bokkende geluid RV :wink: :?

Positive thinking zeggen ze! :wink:


ray
That's the spirit Ray :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Señor Sjon schreef:Bij mijn dealer had een showmodel geen grille meer. Navraag leerde dat deze bij een klant eraf gejat was en daardoor de vervangende van een showmodel kreeg.
maw het is dus misschien verstandig om te kijken op welke manier de gril extra geborgd kan worden.
iemand enig idee :?:
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

hannes schreef: maw het is dus misschien verstandig om te kijken op welke manier de gril extra geborgd kan worden.
iemand enig idee :?:
ehm, secondelym?? :lol: :lol: :lol:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

hannes schreef:
Señor Sjon schreef:Bij mijn dealer had een showmodel geen grille meer. Navraag leerde dat deze bij een klant eraf gejat was en daardoor de vervangende van een showmodel kreeg.
maw het is dus misschien verstandig om te kijken op welke manier de gril extra geborgd kan worden.
iemand enig idee :?:

Borgen met 2 Ty-rips :?: (dunne ty rips)
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Sporting raymon schreef:
hannes schreef:
Señor Sjon schreef:Bij mijn dealer had een showmodel geen grille meer. Navraag leerde dat deze bij een klant eraf gejat was en daardoor de vervangende van een showmodel kreeg.
maw het is dus misschien verstandig om te kijken op welke manier de gril extra geborgd kan worden.
iemand enig idee :?:

Borgen met 2 Ty-rips :?: (dunne ty rips)
Hihi (sorry dat ik lach hoor); hoe lullig het ook is dat dat ding er af sodemietert...als je je spiksplinterneiuwe auto met ty-rips (hoe schrijf je dat eigenlijk) aan elkaar moet gaan binden wordt het toch een beetje komisch ergens...
lijkt me een overduidelijk geval van.. garantie-herstel...
joedelta

Bericht door joedelta »

TeChNo2 schreef: Hihi (sorry dat ik lach hoor); hoe lullig het ook is dat dat ding er af sodemietert...als je je spiksplinterneiuwe auto met ty-rips (hoe schrijf je dat eigenlijk) aan elkaar moet gaan binden wordt het toch een beetje komisch ergens...
lijkt me een overduidelijk geval van.. garantie-herstel...
Volgens mij waren deze opmerkingen ook niet serieus bedoeld Techno2......ik mis alleen nog de opmerking om hem aan de buitenkant met duct tape vast te plakken....... :wink: :lol: :lol: :lol:
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Gisteren zag ik een GP rondrijden, en raad eens...de grille hing op half 3 :lol:
Plaats reactie