3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Introdct

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Gebruikersavatar
Roderick
Membre D'Oro
Berichten: 1074
Lid geworden op: za jan 13, 2007 21:42
Locatie: Aalsmeerderbrug, onder de rook van Schiphol
Contacteer:

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door Roderick »

Dave zegt het in principe ook al, maar als je geen ISO fix stoeltje hebt, dan kan je overal dat ding neer zetten (als er een 3 punts gordel aanboort is.. )

Hop anders even met het stoeltje langs de dealer, dan weet je direct hoe het zit :) (neem aan dat er nauwelijks verschil zit in de bank tussen de lederen en de stoffen bank... )

Overigens, vanaf de Dynamic hebben alle achterbanken een verdeling van 40/60 om de achterbanken te kunnen neerklappen :)


PS, welkom op dit levende forum.. maar dat heb je volgens mij al gemerkt :) veel lees en schijf plezier hier!
DrDeathhand
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: wo feb 16, 2011 1:27

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door DrDeathhand »

Roderick schreef:Dave zegt het in principe ook al, maar als je geen ISO fix stoeltje hebt, dan kan je overal dat ding neer zetten (als er een 3 punts gordel aanboort is.. )

Hop anders even met het stoeltje langs de dealer, dan weet je direct hoe het zit :) (neem aan dat er nauwelijks verschil zit in de bank tussen de lederen en de stoffen bank... )

Overigens, vanaf de Dynamic hebben alle achterbanken een verdeling van 40/60 om de achterbanken te kunnen neerklappen :)


PS, welkom op dit levende forum.. maar dat heb je volgens mij al gemerkt :) veel lees en schijf plezier hier!
Hoi Roderick! :)

Thanks for the Welcome :) had indd al in de gaten dat er best wel wat gereageerd word :) alleen op me andere topic nog niet zo! :) dus als iemand maby interested is om daar effe een peek in te nemen dan super! :) hoop niet dat ik nu een of andre regel overtreed door hier een link naar mijn andere topic te posten, zo ja :'( sowwy !!!

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... =63&t=6942
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door Sunrise »

DrDeathhand schreef:...alleen op me andere topic nog niet zo! :) dus als iemand maby interested is om daar effe een peek in te nemen dan super! :) hoop niet dat ik nu een of andre regel overtreed door hier een link naar mijn andere topic te posten, zo ja :'( sowwy !!! http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... =63&t=6942
:shock: ...je best een link plaatsen zolang het geen SPAM! is -] .

Dat je nog geen antwoord hebt komt doordat nog nooit iemand het gedaan heeft voor zover ik weet :roll: ~]
Gebruikersavatar
Roderick
Membre D'Oro
Berichten: 1074
Lid geworden op: za jan 13, 2007 21:42
Locatie: Aalsmeerderbrug, onder de rook van Schiphol
Contacteer:

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door Roderick »

Sunrise schreef:Dat je nog geen antwoord hebt komt doordat nog nooit iemand het gedaan heeft voor zover ik weet :roll: ~]
Zojuist was Sunrise me te snel af... ;)
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door Speedy »

DrDeathhand schreef:
Beste Speedy,

Dus jij hebt ook zone mooie lederen interieur met 3 zitplaatsen en 3 punts gordel?. Heb jij dit apart moeten kiezen in je Evo? want het enigste voor 3 zitplaatsen bij de EVo dat ik terug zie komen is een 3e hoofdsteun maar niet apart van een 3e zitplaats?

En is jouw achterbank ook in delen neerklapbaar??

En ja ik weet van dat rode interieur :) maar hey I can always try! :) behalve dat rood op de dash heb je dan volgens mij bij de deuren ook nog rood :) dus dat staat wel sjiek de friek!
Die 3 3-punts-gordels zijn standaard, maar zoals zoals hierboven al gemeld is er voor de middelste geen ISO fix (nu gebruik ik mijn auto niet voor kinder transport dus had dat even vergeten ;)). Achterbank is inderdaad 40/60 neerklapbaar.
En dat rood in de deuren is uitgevoerd in leder, dus zou je alleen de band op het dash over houden.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
DrDeathhand
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: wo feb 16, 2011 1:27

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door DrDeathhand »

Speedy schreef:
DrDeathhand schreef:
Beste Speedy,

Dus jij hebt ook zone mooie lederen interieur met 3 zitplaatsen en 3 punts gordel?. Heb jij dit apart moeten kiezen in je Evo? want het enigste voor 3 zitplaatsen bij de EVo dat ik terug zie komen is een 3e hoofdsteun maar niet apart van een 3e zitplaats?

En is jouw achterbank ook in delen neerklapbaar??

En ja ik weet van dat rode interieur :) maar hey I can always try! :) behalve dat rood op de dash heb je dan volgens mij bij de deuren ook nog rood :) dus dat staat wel sjiek de friek!
Die 3 3-punts-gordels zijn standaard, maar zoals zoals hierboven al gemeld is er voor de middelste geen ISO fix (nu gebruik ik mijn auto niet voor kinder transport dus had dat even vergeten ;)). Achterbank is inderdaad 40/60 neerklapbaar.
En dat rood in de deuren is uitgevoerd in leder, dus zou je alleen de band op het dash over houden.
Hey Speedy,

Hmm thanks voor de info man! :) goedo m te weten dat er standard een gordel is in het midden, en dat standard de stoelen apart inklapbaar zijn! En over dat kinderzitje :) het is geen isofix kinderzitje, terminste een iso fix kinderzitje is voor kleinere kinderen, ala een maxi cosi voor echt een baby, dit is er gewoon eentje, die zet je neer op de stoel, je plempt je kind er in :) of laat haar/hem er zelf in gaan zitten :) dat kan de kleine meid van mij wel gelukkig al, en dan is het gewoon even de gordel boven aan door een gleuf, en dan naar onderen onder een soort handvaatjes en dan klik je hem vast aan de gordel, en thats it. Dus in dat opzicht zou het wel moeten kunnen passen... lijkt mij!, maar! :) ik zal wel voor de zekerheid gewoon bij de dealer informeren, he must knows the answers!

Ik zal ook aan den dealer vragen of het gewoon mogelijk is dat ik het rode interieur wil, met de lederen stoelen, lijkt mij toch wel dat er toch IETS geregeld moet kunnen worden daarin, ik bedoel komt allemaal van de zelfde fabriek vandaan.

Thanks again for the Info!!
DrDeathhand
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: wo feb 16, 2011 1:27

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door DrDeathhand »

Speedy schreef:Je hebt 3 zitplaatsen met 3 punts gordel en kinderzitjes gaat ook prima, had er wel een doek onder ivm beschadigen overigens. Dit overigens niet in het midden getest, maar gezien de 3 punts gordel zou dat moeten kunnen lijkt me.
Dat rode interieur gaat je niet lukken volgens mij, dat is standaard gekoppelt aan een zwart interieur. Maar buiten dat je dan de rode band over het dashboard mist is er volgens mij ook niks wat dan in rood uitgevoerd zou zijn.
Beste Speedy,

Even een vraag nog, jij hebt in je Evo een lederen interieur he?? Nou zie ik net bij een andere member fotos staan van zijn lederen interieur, zie http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 0&start=18 Als ik daar goed kijkt, lijkt het interieur niet volledig leder te zijn, en dan vooral aan de binnen kant van de rand van je zij steunen die dan naar boven loopt en dan weer naar beneden naar de andere zijsteun.

Ik ben confused nou, zijn de lederen stoelen van een Punto Evo nou fully leather or Semi leather???
Gebruikersavatar
Evo-Erik
Membre D'Oro
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo aug 04, 2010 20:31
Locatie: Boxmeer

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door Evo-Erik »

Semi leer, er zit een stoffen band in.

Zie ook de foto's in mijn topic: http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... &start=135
Fiat Punto Evo 1.3 multijet 85 5drs, Acid Jazz Blue
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Re: 3 zitplaatsen op lederen achterbank Punto Evo? Plus Intr

Bericht door Speedy »

Zit inderdaad stof aan de binnenkant van de wangen
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Plaats reactie