Fiat Gp Coupé (net uit)

Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Fiat Gp Coupé (net uit)

Bericht door fra-boy »

Kijk, ze zitten niet stil bij Fiat. Zie hier de nieuwe Coupé versie. Tamelijk lelijk vind ik persoonlijk:

Afbeelding

Gaarne wat reacties!
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Ik vind hem niet lelijk, maar eigenlijk de proporties voorkant/kont niet gelijk. Ofwel de voorkant iets kleiner, danwel de kont wat dikker :D Komt dit model echt op de markt?
joedelta

Bericht door joedelta »

Dexter schreef:Ik vind hem niet lelijk, maar eigenlijk de proporties voorkant/kont niet gelijk. Ofwel de voorkant iets kleiner, danwel de kont wat dikker :D Komt dit model echt op de markt?
Dit zal zo niet op de markt komen, geloof me, want in dit segment is geen ruimte voor een 2-deurs coupé.

Ik weet niet waar het plaatje vandaan komt, maar ik denk dat weer een gevalletje photoshop is, of anders even een vingeroefeningetje van FIAT, maar zeker geen serieus prototype. (in tegenstelling tot de cabrio-coupe prototypes, maar zelfs die worden niet als FIAT Grande Punto op de markt gebracht maar als Lancia.)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

:cry: :cry: :cry: :cry: EEEEEEK :!: :!: wat een lelijk ding :cry: :cry: :cry: :cry:


sorry moest ik ff kwijt
Afbeelding
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

Ja echt mooi kan ook ik hem niet vinden. Voorkant is best smooth, maar de achterkant, m.n. de bilpartij is uit proportie.

Maar er is imho wel degelijk ruimte voor een 2 deurs coupe in dit segment. Ook de iets minder bedeelden willen wel een coupe rijden. Dit principe staat ook aan de wieg van het succes van een 206CC. Want een echt geweldige auto is dat niet, maar het stelt je in staat voor relatief weinig geld een auto te rijden die voorheen alleen in het hogere segment voorkwam.
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
joedelta

Bericht door joedelta »

Het is inmiddels duidelijk dat dit een photoshopje is, zie ook andere nep-GP op dit forum.

Dat verhaal over de 206cc gaat niet echt op. Kleinebetaalbare cabrio's zijn altijd al wel redelijk populair geweest (bijvoorbeeld de Peugeot 205 en Fiat Punto MK1) bij een bepaalde doelgroep, en de 206cc is ook weer populair bij diezelfde doelgroep, dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Een 2-deurs coupe is echter buitengewoon on-praktisch en heeft voor de gewone man weinig meerwaarde, die heeft dan liever zo'n cc.
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

t ziet er idd best wel nep en gemaakt uit!
en persoonlyk denk ik dat de GP mooi is zoals ie nu is, lekkr stoer, en niet als een coupé :wink:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Dit is wel een erg slechte shop zeg...pfff

Orginele foto heb ik hier ook nog wel ergens. Dan kan je zien wat voor een hak en breekwerk er op die Sport heeft plaatsgevonden.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
K-Jay
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: di mei 30, 2006 10:37
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door K-Jay »

GP Edizione Prima 1.4 8v Belly Dance Sand metallic
joedelta

Bericht door joedelta »

K-Jay schreef:En hier komt ie vandaan: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?13,2210436,page=2
Goed gevonden K-Jay.....helaas over het algemeen slechte photoshoppies, of goede photoshoppies, maar lelijke GP's.... :?
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

in 1 woord: oerlelijk !
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Ik vind deze er beter uit zien.
Afbeelding
Ik zei beter he... niet top! Achterkant lijkt wel op een VW Corrado
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

M-Jay schreef:Ik vind deze er beter uit zien.
Afbeelding
Ik zei beter he... niet top! Achterkant lijkt wel op een VW Corrado
dit is WAUW :!:

echt Mooi :P
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Fiat Gp Coupé (net uit)

Bericht door hannes »

fra-boy schreef:Kijk, ze zitten niet stil bij Fiat. Zie hier de nieuwe Coupé versie. Tamelijk lelijk vind ik persoonlijk:

Afbeelding

Gaarne wat reacties!
dit lijkt me meer een 2 deurs Sedan :roll:
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

fiat gp coupe

Bericht door walpunto »

vreemde lelijke auto weg ermee
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Plaats reactie