Tuningfoto Grande Punto

Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

Afbeelding

gewrapt...
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Bennie »

hmmm apart. Jammer dat de bumper niet goed aansluit aan de motorkap.
Life's too short to drive boring cars
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Sunrise »

CRaZy_CoPTeR69 schreef:Afbeelding
:shock: sorry maar zie mezelf toch echt niet rijden in een "Milka-koe"
NeoS
Nuovo Arrivato
Berichten: 83
Lid geworden op: di mei 12, 2009 7:45
Locatie: Sassenheim

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door NeoS »

Al had ie nou Zwart/blauw/grijs geweest...
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Goose »

die in 2 kleuren zijn kassen zijn ook lichtjes verbreed, ...

ik zou wel andere achterlichten genomen hebben, staat wel uniek, enkel jammer van de airride, ofwel verlaag je hem deftig ofwel nie, pfff, fakers met hun airrides :p
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door swans »

Om even een gigantische discussie uit te lokken....

Waarom niet,... (die air-ride dan he) Om hem zo ergens weg te zetten ziet het er super vet uit
en wil je lekker rond tuffen dan blaas je hem een paar centimeters hoger. Ideaal denk ik.
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Nimbus »

swans schreef:Om even een gigantische discussie uit te lokken....

Waarom niet,... (die air-ride dan he) Om hem zo ergens weg te zetten ziet het er super vet uit
en wil je lekker rond tuffen dan blaas je hem een paar centimeters hoger. Ideaal denk ik.
ff happen

Dat air-ride lijkt me nou niet echt bevoorderlijk voor de rijkwaliteiten van je auto. En daar is een auto toch voor, om mee te rijden.

Daarnaast vind ik het er (zeker bij deze) uit zien alsof de vering de geest heeft gegeven.
"Shaven, not furred"
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Maxximum »

Zoals de naam AirRide al zegt, het zijn luchtzakken.
Als je hem laag neerzet (of lager) wil niet zeggen dat je de stabiliteit hebt als bij een verlaagde auto.
de luchtzakken worden leeggelaten, maar als je een bocht neemt, kunnen die zakken nog steeds uitveren.

tevens kun je lucht comprimeren, dus als je ze keihard hebt opgepompt zegmaar, veert hij nog in.
Ze hadden het beter ontwikkeld met hydrauliek.
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Goose »

ja, die airride is idd "wijs" op een meeting, knal tegen de grond, wauw , zo laag, ...

maar ik vind als je verlaagt (en dat is mijn persoonlijke mening hé, ieder zijn gedacht), dan moet je het gewoon doen met veren/schokdempers, ...

M'n golfje hing op -8, en dat was kraken en schuren, maar was tenminste wel echt laag,
in bvb een ondergrondse parking zowel voor als achteraan het beton raken als je omhoog of omlaag reed, en de reacties van de mensen waren telkens schitterend :lol: :lol:

niet zoals zovelen vantegenwoordig met een mega bumper, met liefst nog 7 cup diffusors er onder, en dan nog op de zijkanten ook van die badkamerpanelen tegen om toch maar de indruk te hebben dat ze iets lager zijn, ...

ik ga eens kijken of ik die foto nog ergens kan terugvinden, nog met de originele bumpertjes ipv de GTI bumpers, en dan zie je idd al dat hij echt niet meer lager kon :P
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
puntodriver
Junior Stato
Berichten: 441
Lid geworden op: di jan 22, 2008 9:26
Locatie: Aalst (B)

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door puntodriver »

Daar heb je gelijk in, maar kwa hoogte vind ik mijn Kw schroefkit tegen vallen je kan maar 6.5cm zakken.
Met aanpassing kan ik natuurlijk nog cm of 3 zakken maar dan is garantie weg en speel je met je veiligheid.
Greetz Puntodriver
Gebruikersavatar
black GP
Junior Stato
Berichten: 309
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 14:17
Locatie: België- Gent

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door black GP »

Heeft er iemand een foto van een zwarte Gp met zwarte zonneband ( liefst zonder tekst )
1.4 8.v Dynamic Crossover Black Gp (bj: 2008) : SOLD new car: Ford Fiesta titanium 1.6 TDi (bj: 2010)
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Sunrise »

black GP schreef:Heeft er iemand een foto van een zwarte Gp met zwarte zonneband ( liefst zonder tekst )
~~ heb ik, zal binnenkort even wat pixels maken ~]
Gebruikersavatar
black GP
Junior Stato
Berichten: 309
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 14:17
Locatie: België- Gent

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door black GP »

Sunrise schreef:
black GP schreef:Heeft er iemand een foto van een zwarte Gp met zwarte zonneband ( liefst zonder tekst )
~~ heb ik, zal binnenkort even wat pixels maken ~]
woensdag heb ik hem ook :p wou alleen al eens van te voren eens zien hoe het eruit ziet... heb je je gehouden aan de wettelijke regels hierrond?
1.4 8.v Dynamic Crossover Black Gp (bj: 2008) : SOLD new car: Ford Fiesta titanium 1.6 TDi (bj: 2010)
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door Sunrise »

black GP schreef:heb je je gehouden aan de wettelijke regels hierrond?
:shock: welke :?:
Gebruikersavatar
black GP
Junior Stato
Berichten: 309
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 14:17
Locatie: België- Gent

Re: Tuningfoto Grande Punto

Bericht door black GP »

Sunrise schreef:
black GP schreef:heb je je gehouden aan de wettelijke regels hierrond?
:shock: welke :?:
Nuja ik weet niet hoe het in NL zit maar in ons belgenlandje hebben we veel te veel regels. gelukkig bestaat er zo'n site waar alle tuningregels ivm de wetgeving staat how2tune.be waar het volgende staat:

Zonneband en belettering op voorruit en voorste zijruiten:
Het aanbrengen van zonnebanden – met of zonder belettering – mag enkel op de voorruit en niet op de voorste zijruiten. Zorg er wel voor dat het kleven van deze zonnebanden volgens onderstaande regels gebeurt.

Zo mag de ondergrens van de zonneband, horizontaal gezien maximaal tot tegen de onderste lijn van de zonneklep komen wanneer die tegen de voorruit gedraaid is. Let wel, we hebben het hier over de oorspronkelijke zonneklep.

De zonneband mag ook nooit reflecterend zijn.
1.4 8.v Dynamic Crossover Black Gp (bj: 2008) : SOLD new car: Ford Fiesta titanium 1.6 TDi (bj: 2010)
Plaats reactie