Grande Punto Sport 1.4 16V Exotica Red

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Grande Punto Sport 1.4 16V Exotica Red

Bericht door Joh@n »

Foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rest vind je hier :)
Seat Leon 1.9 TDi
joedelta

Bericht door joedelta »

kijk, de juiste velgen :wink:
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

Sluit me bij Joe aan, prachtige velgen, de juiste keuze :D
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

Maar Joh@n, ik dacht dat jij zat te dubben tussen een Leon 1.9TDI en een GP 1.9JTDm :?:
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
joedelta

Bericht door joedelta »

DR_DRE schreef:Maar Joh@n, ik dacht dat jij zat te dubben tussen een Leon 1.9TDI en een GP 1.9JTDm :?:
Klopt, maar hij had het idee dat er bij de GP met Multijet motor waar hij in gereden had 1 en ander niet helemaal lekker afgesteld was en wilde dat vergelijken met een andere GP (zie elders op forum).
joedelta

Bericht door joedelta »

Maar eh Joh@n, zie ik daar in die GP nou een uitgebreide radio/cd-speler zitten (met shuffle en repeat knoppen)?
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

joedelta schreef:
DR_DRE schreef:Maar Joh@n, ik dacht dat jij zat te dubben tussen een Leon 1.9TDI en een GP 1.9JTDm :?:
Klopt, maar hij had het idee dat er bij de GP met Multijet motor waar hij in gereden had 1 en ander niet helemaal lekker afgesteld was en wilde dat vergelijken met een andere GP (zie elders op forum).
Aha, ja ik las net zijn uitgebreide review van de 120pk JTDm
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

DR_DRE schreef:Maar Joh@n, ik dacht dat jij zat te dubben tussen een Leon 1.9TDI en een GP 1.9JTDm :?:
Klopt inderdaad.. Dit is ook een auto van mn werk, kijk maar naar de (enigzins uit zicht gehouden) dealerreclamestickers.
joedelta schreef: Klopt, maar hij had het idee dat er bij de GP met Multijet motor waar hij in gereden had 1 en ander niet helemaal lekker afgesteld was en wilde dat vergelijken met een andere GP (zie elders op forum).
En zie hier waarom. Waar ik naar zit te kijken is inderdaad een 1.9 JTDm 120 of 130 voor de lease. Wat ik wilde vergelijken was het onderstel, of de Sportstoelen beter zaten en of het sturen wat directer was. Daarom heb ik van mijn werk (ik werk bij een Fiat dealer) een weekend deze GP Sport geleend. En ik zou mezelf niet zijna ls ik er geen leuke fotoserie van zou schieten ;) Voor iedereen hier toch ook leuk? :)
joedelta schreef:Maar eh Joh@n, zie ik daar in die GP nou een uitgebreide radio/cd-speler zitten (met shuffle en repeat knoppen)?
Dat zou zomaar kunnen, hij leest in ieder geval geen mp3 heb ik gemerkt. Ik heb de shuffle en repeat verder niet geprobeerd of uitgetest..
Seat Leon 1.9 TDi
joedelta

Bericht door joedelta »

Joh@n schreef:
joedelta schreef:Maar eh Joh@n, zie ik daar in die GP nou een uitgebreide radio/cd-speler zitten (met shuffle en repeat knoppen)?
Dat zou zomaar kunnen, hij leest in ieder geval geen mp3 heb ik gemerkt. Ik heb de shuffle en repeat verder niet geprobeerd of uitgetest..
Zou je dat op je werk eens na kunnen kijken? Ik zie dat deze GP namelijk nieuwer is dan mijn GP en dan misschien toch de uitgebreide radio heeft. :?
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

joedelta schreef:Zou je dat op je werk eens na kunnen kijken? Ik zie dat deze GP namelijk nieuwer is dan mijn GP en dan misschien toch de uitgebreide radio heeft. :?
Dat is op z'n vroegst zaterdag dat ik voor je kan kijken. Ik heb wel wat high-res foto's van de radio dus misschien dat je daar wat aan kunt zien?
Seat Leon 1.9 TDi
joedelta

Bericht door joedelta »

Joh@n schreef:
joedelta schreef:Zou je dat op je werk eens na kunnen kijken? Ik zie dat deze GP namelijk nieuwer is dan mijn GP en dan misschien toch de uitgebreide radio heeft. :?
Dat is op z'n vroegst zaterdag dat ik voor je kan kijken. Ik heb wel wat high-res foto's van de radio dus misschien dat je daar wat aan kunt zien?
Dat zou mooi zijn, laat maar komen die foto's.
Ik zal je via pm even mijn privé emailadres geven.
Plaats reactie