aankoop fiat grande punto

Plaats reactie
White punto
Berichten: 4
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 1:34

aankoop fiat grande punto

Bericht door White punto »

beste forum leden
Ik ben sinds kort een troste eigenaar van een grande punto 1.3 multijet uit 2OO8.
Heb zonet met rijbewijs gehaalt zodus het eerste men eerste wagen maar ik zou graag wat aanpassing maken aan men wagen na de winter. Maar er is 1 probleem ik ken totaal niets van auto's dus daarom had ik de vraag of jullie me zoude kunne helpen met bv wat website of andere info te geven voor wat onderdelen voor men wagen. En ik vroeg me ook af of het misschien mogelijk is om abarth onderdelen te kunne kopen ?

mvg grisja
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: aankoop fiat grande punto

Bericht door Bennink »

Tuynder.nl, vind je veel onderdelen voor de GP. Als je iets zoekt dat je niet kunt vinden kun je gewoon mailen. VIP-leden krijgen korting!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Re: aankoop fiat grande punto

Bericht door Sappel »

een beter begin en hulp in bepalen wat er is staat in dit topic:

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... =26&t=2126

Succes met uitzoeken ;)
White punto
Berichten: 4
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 1:34

Re: aankoop fiat grande punto

Bericht door White punto »

Bennink schreef:Tuynder.nl, vind je veel onderdelen voor de GP. Als je iets zoekt dat je niet kunt vinden kun je gewoon mailen. VIP-leden krijgen korting!

Dank je wel ben voornamelijk opzoek naar mooi setje wielen voor na de winter xenonlichten en misschien klein beetje verlagen voor de rest aan de buitekant ga ik niet veel doen denk ik. Zou de gp binnenin ook nog wat mooier willek maken.

mvg
Plaats reactie