Het grote WINTERBANDEN topic

Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Het grote WINTERBANDEN topic

Bericht door Odelot »

Dat gaat passen. Zijn alleen ietwat hoger, dus dan geeft je snelheidsmeter iets minder aan dan voorheen.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Het grote WINTERBANDEN topic

Bericht door tonyvandenbroek »

en wat krapjes als de wagen verlaagd is. Walpunto had het bij zijn GP ook.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Het grote WINTERBANDEN topic

Bericht door Jarre »

je zegt net hetzelfde als ik zei Tony -] (via fb)
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
rondejong
Nuovo Arrivato
Berichten: 76
Lid geworden op: za sep 24, 2011 20:53
Locatie: Leidschendam

Re: Het grote WINTERBANDEN topic

Bericht door rondejong »

rondejong schreef:Ooit ging ik op de fiets naar mijn werk, maar sinds ik elke dag 30 km moet rijden om op mijn werk te komen én sinds ik een hele fijne en prachtige GP heb, ben ik ook maar eens over winterbanden na gaan denken. En al dat nadenken heeft geleid tot de aankoop van een setje Dunlop SP Winter Sport 3D-winterpantoffeltjes. Die kwamen er bij de ANWB wel goed vanaf, dus dat lijkt me geen verkeerde keus. Met stalen velgen, want de lichtmetalen moeten wel mooi blijven. Alles besteld bij autobandenmarkt.nl voor het lieve bedrag van € 554,40. En dan natuurlijk nog montage en opslag van de zomerslippers.

Nu maar hopen dat ik het verschil ga merken :roll:
Nou, voorlopig merk ik nog geen verschil......maar dat komt omdat de wintersloffen er nog steeds niet onder zitten. Ik heb nog steeds geen bericht heb ontvangen dat ze gemonteerd kunnen worden. Weet iemand toevallig of de Dunlop-fabriek problemen heeft met leveren? Ik heb al een mailtje gestuurd naar autobandenmarkt.nl, maar die blijven ook angstwekkend stil......... :(
Grande Punto 1.4 16v Emotion | Chemical Grey
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: Het grote WINTERBANDEN topic

Bericht door JB2 »

Mailtje naar Dunlop?

info-ne_dunlop@goodyear.com
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rondejong
Nuovo Arrivato
Berichten: 76
Lid geworden op: za sep 24, 2011 20:53
Locatie: Leidschendam

Re: Het grote WINTERBANDEN topic

Bericht door rondejong »

Eindelijk bericht van autobandenmarkt.nl, mijn bandjes zullen "ongeveer volgende week" klaar zijn om verzonden te worden. Is natuurlijk een redelijk rekbaar begrip, ongeveer volgende week, maar goed, er gebeurt tenminste wat. Toch altijd ff spannend als je al betaald hebt en het vervolgens een tijdlang stil blijft.

JB2: bedankt voor het meedenken!
Grande Punto 1.4 16v Emotion | Chemical Grey
Plaats reactie