slijtage bekleding

bedup
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: zo okt 23, 2011 5:43
Locatie: BE

Re: slijtage bekleding

Bericht door bedup »

ook ik heb dit probleem in m'n evo met bordeaux interieur (nog geen 10000 km met auto gereden... )
Valt dit altijd onder garantie?
Pevo 1.3D 85 BHP white buitenkant/red interieur- blue&me - fog lights - originele alloys
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Re: slijtage bekleding

Bericht door fra-boy »

zover ik weet wel, bij mijn dealer wel....
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Re: slijtage bekleding

Bericht door fra-boy »

Binnenkort wordt bij mij de gehele bekleding vervangen aan de bestuurders zijde. Super, geen klachten over hun service. Het was een abormale slijtage na 20.000 km.
Rij nu gemiddeld 1:20 met de Evo Diesel en en vind het een super auto.
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
Fabrom
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 20:56
Locatie: Doetinchem

Re: slijtage bekleding

Bericht door Fabrom »

Mijn Punto Evo Racing heeft slijtage op de bestuurders stoel en het deurpanneel
Ga maandag maar eens even langs de dealer
Fiat Punto Evo 1.4 Racing (Progressive Black) - 3 deurs - TomTom Blue & Me - Sport Pakket - Cruisecontrol - 17" Lichtmetalen Velgen
Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: slijtage bekleding

Bericht door Leonairo »

Fabrom schreef:Mijn Punto Evo Racing heeft slijtage op de bestuurders stoel en het deurpaneel
Ga maandag maar eens even langs de dealer
In mijn Evo Racing heeft in 1 lange rit de kleine met haar beentjes wat langs de rand van de achterbank zitten bewegen en dit is nu een en al pluis. Ik gebruik de Evo als woon-werk auto en normaal gebruiken we een andere auto
Ik schrok dus enorm hoe snel deze bekleding slijt in een racing , ik had hiervoor een dynamic en hier had ze vaker achterin gezeten.

Misschien eens langs de dealer of dit ook onder garantie kan vallen want het mooie is er al vanaf en dat na 1 keer...
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: slijtage bekleding

Bericht door JB2 »

...en uiteraard heb ik met mijn Evo Dynamic met blauwe bekleding na anderhalf jaar en 65.000 km niets :roll:
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: slijtage bekleding

Bericht door Leonairo »

Leonairo schreef:
Fabrom schreef:Mijn Punto Evo Racing heeft slijtage op de bestuurders stoel en het deurpaneel
Ga maandag maar eens even langs de dealer
In mijn Evo Racing heeft in 1 lange rit de kleine met haar beentjes wat langs de rand van de achterbank zitten bewegen en dit is nu een en al pluis. Ik gebruik de Evo als woon-werk auto en normaal gebruiken we een andere auto
Ik schrok dus enorm hoe snel deze bekleding slijt in een racing , ik had hiervoor een dynamic en hier had ze vaker achterin gezeten.

Misschien eens langs de dealer of dit ook onder garantie kan vallen want het mooie is er al vanaf en dat na 1 keer...
Ondanks dat het niet onder garantie viel, wordt het toch vernieuwd door mijn dealer !! top bedrijf mijn dank is groot !
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Plaats reactie