Aanschaf T-Jet

Gebruikersavatar
ElzaNL
Junior Stato
Berichten: 461
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 15:19
Locatie: Fryslân

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door ElzaNL »

als ik een netter bod had gekregen op mijn GP dan had ik Hellfire's auto graag overgenomen!

:cry: sorry Hellfire maar met het huidige bod zit een overstap naar benzine er niet in.
Gebruikersavatar
AZGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: ma dec 12, 2011 1:21

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door AZGP »

Ik denk dat je de GP zo kwijt bent Hellfire! Nette prijs zeg!
Toch moet ik echt een 5 deurs hebben, rij nu in een 3 deurs en daar mis ik wat aan.
Op zoek naar een T-Jet!
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door swans »

verkoopt maxximum zijn t-jet nog? das een 5 deurs op lpg (komt ergens uit 2008) met niet veel kilometers! en ziet er altijd netjes uit (kom hem regelmatig tegen)

zijn advertentie staat hier niet meer op het forum, maar je zou hem eens kunnen contacteren via PB

staat op 17" privacy glas achter, etc. volgens mij is het een sport maar zeker weten doe ik dat niet!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
bertxl
Nuovo Arrivato
Berichten: 59
Lid geworden op: wo mar 30, 2011 17:59

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door bertxl »

http://www.autokopen.nl/tweedehands-aut ... c1c&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Bert.
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door Maxximum »

swans schreef:verkoopt maxximum zijn t-jet nog? das een 5 deurs op lpg (komt ergens uit 2008) met niet veel kilometers! en ziet er altijd netjes uit (kom hem regelmatig tegen)
zijn advertentie staat hier niet meer op het forum, maar je zou hem eens kunnen contacteren via PB
staat op 17" privacy glas achter, etc. volgens mij is het een sport maar zeker weten doe ik dat niet!
Mijn T-Jet staat eigenlijk niet meer te koop.
(nouja, alles heeft zijn prijs natuurlijk).
Ik heb vorig jaar gezocht naar een grotere auto, maar door de lage inruilprijzen die ik kreeg voor de GP heb ik besloten er in te blijven rijden.
Heb nu gewoon een grotere auto erbij gekocht.
(of ik nu 8.000 opleg voor een station vanaf 2008 of 10.000 betaal voor een station uit 2006 EN MIJN PUNTO HOU is die keuze snel gemaakt).

Aangezien de benzine prijzen de pan uit rijzen ben ik zeer blij met mijn GP op LPG!

Ik zou zeggen, doe eens een bod?
Een 5 deurs GP sport,
met als extra (bovenop de andere opties)
cruise control,
stootstrips,
privacy glass.
km stand 93.000km (still counting)
bouwjaar 05/2008

ongeveer € 60 wegenbelasting per maand vanwege LPG maar rijdt 1:12.
breakevenpoint is ongeveer 7500km per jaar! elke kilometer erboven is winst!
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
AZGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: ma dec 12, 2011 1:21

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door AZGP »

Hellfire schreef:Hoop dat de link werkt: http://www.autotrader.nl/auto/49RED/det ... 4PI5SnUHc=
Hellfire ik heb je even een PB gestuurd...

Heb de Corolla (eindelijk) verkocht en ben nu auto-loos... irritant zeg!

Op internet staat niet heel veel boeiends... de zwarte GP T-Jet, 5 deurs die in het Noorden te koop stond was (uiteraard) verkocht één dag vóór ik mijn Corolla verkocht had. :roll:
Op zoek naar een T-Jet!
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door Odelot »

AZGP schreef:
Hellfire schreef:Hoop dat de link werkt: http://www.autotrader.nl/auto/49RED/det ... 4PI5SnUHc=
Hellfire ik heb je even een PB gestuurd...

Heb de Corolla (eindelijk) verkocht en ben nu auto-loos... irritant zeg!

Op internet staat niet heel veel boeiends... de zwarte GP T-Jet, 5 deurs die in het Noorden te koop stond was (uiteraard) verkocht één dag vóór ik mijn Corolla verkocht had. :roll:
Mijn vrouw heeft een leuke t jet. Misschien is dat wat voor je? Ze heeft m pas net, maar kan het altijd vragen of ze hem weg wil doen. Het is wel een sport, dus zonder climate control. Check m'n onderschrift maar. Voor een leuk bod zal ze vast wel open staan.
Ze is de 2e eigenaar, het is een ex-lease auto met complete onderhoudshistorie erbij uiteraard.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
bertxl
Nuovo Arrivato
Berichten: 59
Lid geworden op: wo mar 30, 2011 17:59

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door bertxl »

Er staan er zat te koop :?:
Gebruikersavatar
so_solid
Junior Stato
Berichten: 359
Lid geworden op: wo okt 19, 2011 17:57
Locatie: Lisse

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door so_solid »

Voor de juiste prijs wil ik die van mij ook wel verkopen. Bij interesse kan je altijd PB'en.
GP 1.4 T-Jet Racing Orange, Chiptuned by Vireo 135Pk/252nm, 18" ATS DTM, Sonniboys, Carbon gewrapt by Wrappx, Abarth achterlichten
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door Odelot »

Lol, iedereen biedt zo zijn t jet te koop aan, zo gaat het per opbod :mrgreen:
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
so_solid
Junior Stato
Berichten: 359
Lid geworden op: wo okt 19, 2011 17:57
Locatie: Lisse

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door so_solid »

Voor de juiste prijs kan hij altijd weg :D *Abarth, uch, uch*
GP 1.4 T-Jet Racing Orange, Chiptuned by Vireo 135Pk/252nm, 18" ATS DTM, Sonniboys, Carbon gewrapt by Wrappx, Abarth achterlichten
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door Odelot »

Hahaha, jij krijgt al abarth tekens in je ogen 8)
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door Wesley Abarth »

Mag het ook een Multiair zijn?? Alles is te koop voor de juiste prijs :wink: :mrgreen:
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door paco »

hierbij bied ik mijn GP aan om te ruilen tegen een Abarth ,niet allemaal tegelijk ik wil op me gemak kunnen kiezen :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
so_solid
Junior Stato
Berichten: 359
Lid geworden op: wo okt 19, 2011 17:57
Locatie: Lisse

Re: Aanschaf T-Jet

Bericht door so_solid »

Hahaha niet zo jongens, hij mag echt weg voor de juiste prijs. En dan is natuurlijk geen abarth geld! Maar als ik hem kwijt raak wil ik natuurlijk wel een abarth kopen.
GP 1.4 T-Jet Racing Orange, Chiptuned by Vireo 135Pk/252nm, 18" ATS DTM, Sonniboys, Carbon gewrapt by Wrappx, Abarth achterlichten
Plaats reactie