Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Odelot »

De lijst is origineel van de dealer. Het is een pdf maar ik heb er zelf printscreens van gemaakt. Photoshop heb ik geen verstand van :p
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
MarcW
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: do dec 22, 2011 14:19
Locatie: Zeeland

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door MarcW »

Bennink schreef:Klopt, maar het is natuurlijk aan Fiat Nederland welke uitvoeringen en motorisering ze beschikbaar gaan stellen voor de kopers in NL.
Heb je helemaal gelijk in. As donderdag hoor ik het wel bij de dealer over het hoe en wat. Hoop dat ze het ons nog een beetje naar ons zin kunnen maken.
Gebruikersavatar
a+m
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: wo okt 03, 2007 18:37
Locatie: Raalte

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door a+m »

Wat ook vreemd is is dat de Natural Power Pop 20% bijtelling heeft en de Easy 14% :?: :?: :?:
Twardt
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: zo dec 11, 2011 23:24
Locatie: Steenwijk

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Twardt »

Cruise control is ook niet meer leverbaar?
TwardtAfbeelding

MyLife 1.3MJtd 16v. Mylife+ pakket, CC, 17" 433 velgen
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Odelot »

Twardt schreef:Cruise control is ook niet meer leverbaar?
Die zie ik er inderdaad ook niet meer bij staan! Ook niet dat het standaard is. Zou wel een verschrikkelijke misser zijn!
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Señor Sjon »

Je kan net zo goed een panda nemen, die is wat praktischer. Bijna alle Fiatjes hebben een tweepitter. Ik zie dat nog niet helemaal goed gaan op de lange termijn, al die kleine turboblokjes. Wat is er toch gebeurd met de kekke versies met een beetje een motor erin? Ze missen wel een beetje de boot. Toen de GP eind 2005 kwam, had je meer te kiezen. Ik had toen de hoop dat er toch uiteindelijk xenon en een echte ingebouwde navi ging komen. Met losse tomtom zeulen is zo 2007. :P

De configurator online ligt helaas op zijn gat en de prijslijsten zijn nog niet bijgewerkt op de site. Komt de opvolger dit jaar ofzo? De GP/Evo is sinds eind 2005 in productie, dus in basis gaat het model al 6 jaar mee.

Zelfs Alfa heeft nog maar twee modellen (Mito en Guiletta), het is een beetje Italiaanse treurnis.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Odelot »

Ingebouwde navi en xenon is inderdaad wel een fikse misser ja. Het volgend model komt niet voor 2014 dus deze moet nog een paar jaar mee. Dan mag het onderhand wel dat er een nieuw model komt.
Hopelijk dan wel met ingebouwde navi en xenon. En gelijk een moderne navi met full hd scherm enzo.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door ripeba »

MarcW schreef: As donderdag hoor ik het wel bij de dealer over het hoe en wat. Hoop dat ze het ons nog een beetje naar ons zin kunnen maken.
Wat had de dealer nog te melden?
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Nimbus »

Waarom mis ik de volgende zaken:

- Sport uitvoering?
- Multiair turbo (minstens 135pk versie)
- TCT-bak

Of moeten we hiervoor wachten op de multiair II blokken?

Op deze manier valt de Punto 2012 snel van de lijst met potentiele opvolgers van mijn huidige Grande Punto af.

Moet zeggen dat ik 'm wel fraaier vind dan de Punto Evo. En die blauw/groene kleur is kicken. Die wil ik met baby blauwe velgen! :roll: :lol:
"Shaven, not furred"
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Thegroov »

Nimbus schreef: En die blauw/groene kleur is kicken. Die wil ik met baby blauwe velgen! :roll: :lol:
Zo iets bedoel je???

Afbeelding
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Nimbus »

Thegroov schreef:
Nimbus schreef: En die blauw/groene kleur is kicken. Die wil ik met baby blauwe velgen! :roll: :lol:
Zo iets bedoel je???

Afbeelding
Owja!!!!!

~~ -] ~~
"Shaven, not furred"
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door hbassen »

Gelukkig verschillen smaken.

Doe mij dan maar de gif groene met mat zwarte 18" multispaak velgen. Vind ook niet iedereen mooi, maar ik wel.

HB
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Wesley Abarth »

hbassen schreef:Gelukkig verschillen smaken.

Doe mij dan maar de gif groene met mat zwarte 18" multispaak velgen. Vind ook niet iedereen mooi, maar ik wel.

HB
Tja ook wel mijn smaak, maar dan toch wel minimaal met 135 paardjes.
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door ripeba »

Ik heb vandaag van mijn dealer dezelfde brochure/prijslijst ontvangen als Odelot. Vind het maar niks. Op de FIAT site werkt de configurator nog steeds niet en staat bij de Punto nog altijd de prijslijst van 2011. Van alle andere modellen staat de prijslijst van 1 januari 2012 er wel op. Vreemd, vreemd, vreemd....!
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Nimbus »

hbassen schreef:Gelukkig verschillen smaken.
*Disclaimer: Dat ik babyblauwe velgen mooi vind, meen ik niet serieus

Die kleuren kloppen trouwens niet. Er staan meer kleuren in het keuzelijstje dan op het plaatje met de kleuren.

Die knalgroene is inderdaad erg vet. Een setje 18" ATS DTM velgen zou ook niet misstaan, maar dan wel onder een zwarte versie. :D
"Shaven, not furred"
Plaats reactie