radio doet vreemd

Plaats reactie
Veneman
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 27, 2011 17:48

radio doet vreemd

Bericht door Veneman »

Wie kan mij helpen bij het volgende...

normaal werkt mijn radio prima. gaat aan als ik de auto op contact zet en gaat netjes uit als ik de auto uit zet.
sinds vanmiddag doet die dat niet meer.
hij gaat niet vanzelf aan en ook niet vanzelf uit.
ik moet hem zelf aan en uit doen. heb ik wa verkeerd gedaan?
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: radio doet vreemd

Bericht door Sunrise »

Is ff de instelling van je radio aanpassen naar auto. Dan zal hij weer aan / uit gaan via het contact ~]
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: radio doet vreemd

Bericht door Thegroov »

Bij mij sprong de radio soms 'ineens' over op de USB-stick. Na goed opletten kwam ik er achter dat dit telkens in een strakke bocht gebeurde. Bleek ik bij het draaien aan het stuur met mijn hand net over het source-knopje te gaan.... :oops: Hebben jullie dat ook wel eens?
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: radio doet vreemd

Bericht door Sunrise »

:shock: ...nog nooit last van gehad, maarruh je handen zitten toch op 10 voor 2 of zoals je zegt bij een bocht aan de buitenkant van je stuur :roll:
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: radio doet vreemd

Bericht door Thegroov »

Sunrise schreef::shock: ...nog nooit last van gehad, maarruh je handen zitten toch op 10 voor 2 of zoals je zegt bij een bocht aan de buitenkant van je stuur :roll:
Eh.... bij mij is het meestal rond half zes in de auto :| en hij stuurt zo lekker met twee vingers in het stuur :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: radio doet vreemd

Bericht door Sunrise »

Thegroov schreef:Eh.... bij mij is het meestal rond half zes in de auto :| en hij stuurt zo lekker met twee vingers in het stuur :mrgreen:
:shock: ...dan moet je volgend jaar eens een "rondje" Zandvoort doen, leer je vanzelf om toch echt wel 2 handjes aan je stuur te houden :wink:
Plaats reactie