BPM retour bij export

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ElzaNL
Junior Stato
Berichten: 461
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 15:19
Locatie: Fryslân

BPM retour bij export

Bericht door ElzaNL »

Ik heb eens na zitten denken over de GP. Sommige weten dat ik helaas mijn baan verloren ben en dus staat mijn geliefde GP veel stil de laatste maanden.
De GP bracht zijn kosten ruim op toen ik nog zakelijk vele km's reed maar nu is dat natuurlijk bijna alleen maar een kostenpost geworden.

In de zoektocht naar een eventuele goedkopere vervanger kwam ik tot een aantal vragen waar ik dieper in ben gaan duiken.
Ten eerste natuurlijk welke auto heeft de laagste maandlasten en rijdt ook nog eens zuinig zonder het fijne rijden van de huidige GP erg te moeten missen.
Welke GP is wegenbelastingvrij en wat is daarvan op de markt voor een nette prijs.
En tot slot.. kan ik misschien als particulier niet beter 40 km hiervandaan mijn auto verkopen in Duitsland zodat ik de restwaarde BPM gewoon netjes terug kan vragen.

En dus kwam ik op het volgende:
http://www.autobelastingen.nl/text.php?t_ID=59

Tot nu toe is dit voor mij erg interessant gezien de dagwaarde nu. Ik ben serieus van plan eens bij onze buren te informeren of er interesse is en wat de auto daar opbrengen zou zonder aanschaf van een nieuwe (nieuwe koop ik dan natuurlijk gewoon bij mijn huidige dealer).
Missen we natuurlijk wel een hele fijne auto op de Nederlandse wegen maar wie weet wat voor moois ervoor terug kan komen.

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die hier meer van weten en zelfs ervaring hebben hiermee.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: BPM retour bij export

Bericht door swans »

En ik maar denken, dat je je BPM kwijt bent als je een auto uitvoert.....
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: BPM retour bij export

Bericht door tonyvandenbroek »

swans schreef:En ik maar denken, dat je je BPM kwijt bent als je een auto uitvoert.....

Dus NIET Pauoooool
Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: BPM retour bij export

Bericht door swans »

Goed om te weten!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Plaats reactie