Fiat Dealer Van Straaten in Woerden stopt er mee...

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

enne voor ik het vergeet ralf.

ff de naam van deze ( GOEDE :twisted: ) DEALER op het forum zetten.
weten de mensen gelijk waar ze NIET moeten zijn. :wink:
Gebruikersavatar
Phunmaker
Nuovo Arrivato
Berichten: 63
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 8:42
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door Phunmaker »

Ik help wel een handje:

Huiden's Autobedrijf B.V.
Keerkring 4
2801DG
GOUDA

Ben er ook langs geweest voor inruil van Seicento, verkoper was me iets te zuinig, gaf bijna 1000,- minder terug dan de fiat dealer bij wie ik nu de auto besteld heb. Hij vond dat ik dan vooral daar maar heen moest gaan. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Erg stug. Ik had bij dit bedrijf de Seicento en nog een Punto in onderhoud, maar die gaan voortaan weer naar Alphen a/d Rijn voor hun onderhoud.
Grande Punto 1.9 JTD Sport
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Phunmaker schreef:Ik help wel een handje:

Huiden's Autobedrijf B.V.
Keerkring 4
2801DG
GOUDA

Ben er ook langs geweest voor inruil van Seicento, verkoper was me iets te zuinig, gaf bijna 1000,- minder terug dan de fiat dealer bij wie ik nu de auto besteld heb. Hij vond dat ik dan vooral daar maar heen moest gaan. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Erg stug. Ik had bij dit bedrijf de Seicento en nog een Punto in onderhoud, maar die gaan voortaan weer naar Alphen a/d Rijn voor hun onderhoud.
misschien een idee om een zwarte lijst te maken. :roll:

is dit de eerste kandidaat :wink:
Gebruikersavatar
Pierre
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 17:30
Locatie: Barendrecht

Bericht door Pierre »

Als een dealer 2.4 uur in een bepaalde klus heeft gestopt waar 1 uur voor staat vanuit importeurs oogpunt vind ik het juist dat de dealer nu even niets doet.
Fiat Auto Nederland zal het probleem moeten overleggen aan Italie voor een passende oplossing. Daar kan wat tijd in zitten. Begrijpelijk dus dat de dealer zegt; even de rem er op.

Beetje begrip voor dealers opbrengen mag ook weleens
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Pierre schreef:Als een dealer 2.4 uur in een bepaalde klus heeft gestopt waar 1 uur voor staat vanuit importeurs oogpunt vind ik het juist dat de dealer nu even niets doet.
Fiat Auto Nederland zal het probleem moeten overleggen aan Italie voor een passende oplossing. Daar kan wat tijd in zitten. Begrijpelijk dus dat de dealer zegt; even de rem er op.

Beetje begrip voor dealers opbrengen mag ook weleens
In de post van RalfOnline staat niet dat de rem er even op gaat maar dat ze er verder niets meer aan willen doen.

Mijn dealer vertelde mij ook dat ze veel uren voor hun eigen rekening moeten nemen, maar dat gewoon doen omdat de klant er niet onder mag lijden. Hij vertelde mij dat het iets is tussen hun en Fiat Ned.

Ik ben het helemaal eens met mijn dealer en ben blij dat ze er zo over denken.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Ik begrijp Pierre wel en als het zo zou zijn gelopen heb ik er geen enkel probleem mee. In dit geval was Huiden echter niet van plan om wat voor actie dan ook te plegen! Hij heeft dus niet zelf contact opgenomen met Fiat NL. Dat heb ik zelf moeten doen. Ik vind het een regelrechte schande dat ze een klant zo laten zwemmen.

Heb deze week zelf maar weer met Fiat NL gebeld, omdat ik nog steeds niets gehoord had. Het ligt nu bij de regiomanager waar Fiat dealer Huiden onder valt.

Bah! :evil:
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

RalfOnline schreef:Ik begrijp Pierre wel en als het zo zou zijn gelopen heb ik er geen enkel probleem mee. In dit geval was Huiden echter niet van plan om wat voor actie dan ook te plegen! Hij heeft dus niet zelf contact opgenomen met Fiat NL. Dat heb ik zelf moeten doen. Ik vind het een regelrechte schande dat ze een klant zo laten zwemmen.

Heb deze week zelf maar weer met Fiat NL gebeld, omdat ik nog steeds niets gehoord had. Het ligt nu bij de regiomanager waar Fiat dealer Huiden onder valt.

Bah! :evil:
Huiden komt dus op de zwarte lijst.

deze wil alleen maar iets doen aan auto's die hijzelf verkocht heeft.
MAW een waardeloze dealer.
heeft schijnbaar genoeg aan zijn vaste klanten kring, moeten we er maar voor gaan zorgen dat dat ook zo blijft :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

RalfOnline schreef:Ik begrijp Pierre wel en als het zo zou zijn gelopen heb ik er geen enkel probleem mee. In dit geval was Huiden echter niet van plan om wat voor actie dan ook te plegen! Hij heeft dus niet zelf contact opgenomen met Fiat NL. Dat heb ik zelf moeten doen. Ik vind het een regelrechte schande dat ze een klant zo laten zwemmen.

Heb deze week zelf maar weer met Fiat NL gebeld, omdat ik nog steeds niets gehoord had. Het ligt nu bij de regiomanager waar Fiat dealer Huiden onder valt.

Bah! :evil:
Dit is echt een extreem van geval van hoe het niet hoort: klantonvriendelijk en bovendien niet correct (naar mijn mening) volgens de regels van FIAT.
Ik mag toch hopen dat ze van de regiomanager een flinke schop onder hun k@#t krijgen.
Als je overigens niet op korte termijn een redelijke oplossing geboden krijgt, dan kun je bij FIAT NL schriftelijk een klacht indienen tegen de dealer.
Gebruikersavatar
wcabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 13:31

Bericht door wcabro »

Na dit alles gelezen te hebben heb ik een opmerking , als je langer moet zoeken dan 1 uur om een probleem te vinden van een microfoon waar twee draadjes aan zitten , zal je het probleem ook niet vinden in 8 uur tijd .

Wat een onzin dit allemaal , iedereen weet dat er met die marges die bij de verkoop zijn geen euro verdient wordt , dan begrijp ik niet dat door het bieden van een beetje service door in mijn ogen de specialisten waar ik mijn auto neer zet , geen oplossing wordt geboden .Om er dan vervolgens gratis en voor niets een tevreden klant bij te krijgen die dan vermoedelijk ook het onderhoud laat doen.

En dan de discussie te laten tussen de importeur en de dealer , daar heeft de klant dus helemaal niets mee te maken.

Garantie is garantie , allemaal bulshit die auto moet gewoon snel gemaakt worden .

Kortom ga naar een goede dealer , gelukkig is die van mij niet zo anders had ik daar mijn derde Fiat niet gekocht.

Groeten wcabro :wink:
Gebruikersavatar
wcabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 13:31

Bericht door wcabro »

RalfOnline schreef:Ik begrijp Pierre wel en als het zo zou zijn gelopen heb ik er geen enkel probleem mee. In dit geval was Huiden echter niet van plan om wat voor actie dan ook te plegen! Hij heeft dus niet zelf contact opgenomen met Fiat NL. Dat heb ik zelf moeten doen. Ik vind het een regelrechte schande dat ze een klant zo laten zwemmen.

Heb deze week zelf maar weer met Fiat NL gebeld, omdat ik nog steeds niets gehoord had. Het ligt nu bij de regiomanager waar Fiat dealer Huiden onder valt.

Bah! :evil:
He Ralfonline

Wel vervelend allemaal voor je dit , maar als ik je verhaal goed lees heeft de werkplaats niet eens de moeite genomen om meer informatie te vragen aan de importeur.

Ze hebben daar toch iets van een technische dienst ofzo, ??
Ik weet wel met mijn Stilo was iets met de kachel links en rechts koud warm etc , was geen makkelijke reparatie , maar met het advies van Fiat heeft mijn dealer gewoon extra tijd gekregen om het probleem op te lossen .

Ik hoor ze nooit klagen over uren en kosten , zullen wel gewoon slimme mensen werken die weten hoe ze dat moeten doen .

Ik denk alleen dat mijn dealer een beetje ver weg is voor je.

groeten wcabro :wink:
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Update:

Nog steeds geen enkele actie van de dealer of van Fiat NL.

Ik ga morgen bellen.... en ga heeeeel boos worden!!!
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja Ralf gelijk heb je, ze beloven je van alles en uit eindelijk komt er niets van terecht. Tot dat je inderdaad je eigen kwaad moet maken ik zit namelijk ook zo"n 6 weken te wachten op een unit voor binnenverlichting en hoor er ook niets van. Ik heb een andere dealer gevonden in Breda, en als het goed moet je bij elke dealer terecht kunnen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

RalfOnline schreef:Update:

Nog steeds geen enkele actie van de dealer of van Fiat NL.

Ik ga morgen bellen.... en ga heeeeel boos worden!!!
en terecht!
Succes Ralf, laat je niet gek maken.
Plaats reactie