Achterklep opening Mylife

Plaats reactie
Morty
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: zo jan 15, 2012 20:51
Locatie: Maasdam

Achterklep opening Mylife

Bericht door Morty »

Even een vraagje!

Ik heb nu een mylife versie van de punto eco. nu kan ik alleen via de sleutel of het knopje op de radio de klep openen. weet iemand of je de knop op de klep zelf ook later kunt inbouwen, vind dit nogal een handige optie
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: Achterklep opening Mylife

Bericht door Madhouse »

Dat vond ik ook al zo raar aan de Mylife, maar inmiddels ben ik er wel aan gewend.
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Achterklep opening Mylife

Bericht door Wesley Abarth »

Morty schreef:Even een vraagje!

Ik heb nu een mylife versie van de punto eco. nu kan ik alleen via de sleutel of het knopje op de radio de klep openen. weet iemand of je de knop op de klep zelf ook later kunt inbouwen, vind dit nogal een handige optie
Bij alle andere evo's en ook de abarth werkt dit alleen met de sleutel en de knop op de kofferklep. En hebben dus niet het knopje bij de radio.

Bij de GP werkt het hetzelfde als op jullie Mylife. Denk dat dit systeem iets goedkoper is. De knop lijkt mij wel te monteren, maar weet niet of de benodigde bekabeling aanwezig is.
Morty
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: zo jan 15, 2012 20:51
Locatie: Maasdam

Re: Achterklep opening Mylife

Bericht door Morty »

Wesley Abarth schreef:
Morty schreef:Even een vraagje!

Ik heb nu een mylife versie van de punto eco. nu kan ik alleen via de sleutel of het knopje op de radio de klep openen. weet iemand of je de knop op de klep zelf ook later kunt inbouwen, vind dit nogal een handige optie
Bij alle andere evo's en ook de abarth werkt dit alleen met de sleutel en de knop op de kofferklep. En hebben dus niet het knopje bij de radio.

Bij de GP werkt het hetzelfde als op jullie Mylife. Denk dat dit systeem iets goedkoper is. De knop lijkt mij wel te monteren, maar weet niet of de benodigde bekabeling aanwezig is.
Neem aan dat het wel in te bouwen is, je zet de knop dicht bij het mechanisme. maar ik kan er ook geheel naast zitten, tegenwoordig word alles via computers geregeld en zijn de simpelste zaken al gecompliceerd gemaakt.
SkodaOctaviaCombi
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: ma dec 12, 2011 11:05

Re: Achterklep opening Mylife

Bericht door SkodaOctaviaCombi »

Ik ga dit topic op de voet volgen.. Als er mensen zijn die dit gaan modificeren dan ben ik benieuwd naar de kosten en de moeilijkheidsgraad!!!
Plaats reactie