GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

joeneke
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: di jan 31, 2012 23:33

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door joeneke »

Sunrise schreef:
rdcmrt schreef:Nee, we houden gewoon van luxe. Heb je mijn optielijst gezien ;)
:roll: ...bij jouw past het tenminste nog in je onderschrift. Mijn onderschrift is "klikbaar" omdat het inmiddels 1 hele pagina betreft -]

Wat een prachtbak... maar dat mag ook wel voor die meer dan 40.000 euro die je eraan besteed hebt :)
Mooie velgen eronder staan hem goed, had ik niet verwacht onder een zwarte, heb je meer foto's ? of heb ik niet goed gekeken :roll:
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door Ivo Herijgers »

Ik praat dan over jaren dan ja, ik rijdt ook 30k per jaar. De meningen verschillen hier nogal als het gaat over eventuele restwaarde. IK denk dat het wel mee gaat vallen, sterker nog: De auto die ik nu rijdt zal dadelijk in dezelfde hoedanigheid duizenden euro's duurder worden, ALS er weer BPM betaald gaat worden over dit soort auto's. Dat zou theoretisch gunstig moeten zijn bij inruil van mijn auto. Een 1.9 JTD zal eerder het predicaat 'die raken wij nooit kwijt' krijgen bij een dealer...ja, of een inruilwaarde om te huilen.... Dit is echter hoe ik er over denk!

Het is inderdaad ook wat de portomonee toelaat ja.. In elk opzicht blijft het wikken en wegen....
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
joeneke
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: di jan 31, 2012 23:33

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door joeneke »

Ivo Herijgers schreef:Ik praat dan over jaren dan ja, ik rijdt ook 30k per jaar. De meningen verschillen hier nogal als het gaat over eventuele restwaarde. IK denk dat het wel mee gaat vallen, sterker nog: De auto die ik nu rijdt zal dadelijk in dezelfde hoedanigheid duizenden euro's duurder worden, ALS er weer BPM betaald gaat worden over dit soort auto's. Dat zou theoretisch gunstig moeten zijn bij inruil van mijn auto. Een 1.9 JTD zal eerder het predicaat 'die raken wij nooit kwijt' krijgen bij een dealer...ja, of een inruilwaarde om te huilen.... Dit is echter hoe ik er over denk!

Het is inderdaad ook wat de portomonee toelaat ja.. In elk opzicht blijft het wikken en wegen....
Geloof me, als ik het kon zou ik het zelfde doen als jij hebt gedaan, ik geloof ook wel dat er van die 1.9 uiteindelijk niets overblijft maar keuzes moeten gemaakt worden en prioriteiten gesteld.
Ik hoop ooit te kunnen doen wat jij gedaan hebt, mooie wagen, mooie kleur mss zie ik hem ooit in Helmond ?
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door Sunrise »

joeneke schreef:Wat een prachtbak... maar dat mag ook wel voor die meer dan 40.000 euro die je eraan besteed hebt :)
Mooie velgen eronder staan hem goed, had ik niet verwacht onder een zwarte, heb je meer foto's ? of heb ik niet goed gekeken :roll:
.) .) ...dank U, als je HIER kijkt staan er in die inmiddels 77 pagina's :shock: :oops: heus nog wel een paar pixels van af het begin ~]
joeneke
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: di jan 31, 2012 23:33

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door joeneke »

Sunrise schreef:
joeneke schreef:Wat een prachtbak... maar dat mag ook wel voor die meer dan 40.000 euro die je eraan besteed hebt :)
Mooie velgen eronder staan hem goed, had ik niet verwacht onder een zwarte, heb je meer foto's ? of heb ik niet goed gekeken :roll:
.) .) ...dank U, als je HIER kijkt staan er in die inmiddels 77 pagina's :shock: :oops: heus nog wel een paar pixels van af het begin ~]

Ik zeg 1 ding : hulde voor jou mooie auto .) als ik ooit geld over heb dan weet ik het wel .... :D

Maar wel betaalbaar, als ik die GP koop, zijn jou velgen de mijnes :D of iig look a likes :wink:
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door Ivo Herijgers »

joeneke schreef:
Ivo Herijgers schreef:Ik praat dan over jaren dan ja, ik rijdt ook 30k per jaar. De meningen verschillen hier nogal als het gaat over eventuele restwaarde. IK denk dat het wel mee gaat vallen, sterker nog: De auto die ik nu rijdt zal dadelijk in dezelfde hoedanigheid duizenden euro's duurder worden, ALS er weer BPM betaald gaat worden over dit soort auto's. Dat zou theoretisch gunstig moeten zijn bij inruil van mijn auto. Een 1.9 JTD zal eerder het predicaat 'die raken wij nooit kwijt' krijgen bij een dealer...ja, of een inruilwaarde om te huilen.... Dit is echter hoe ik er over denk!

Het is inderdaad ook wat de portomonee toelaat ja.. In elk opzicht blijft het wikken en wegen....
Geloof me, als ik het kon zou ik het zelfde doen als jij hebt gedaan, ik geloof ook wel dat er van die 1.9 uiteindelijk niets overblijft maar keuzes moeten gemaakt worden en prioriteiten gesteld.
Ik hoop ooit te kunnen doen wat jij gedaan hebt, mooie wagen, mooie kleur mss zie ik hem ooit in Helmond ?

Ik ben woonachtig in Helmond, dus de kans is groot dat je hem weleens ziet rijden! :o Succes met je keuze, en we zien vanzelf wat het nou geworden is!
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
joeneke
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: di jan 31, 2012 23:33

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door joeneke »

Proefrit gemaakt,,,,

Wat een mooie auto om te zien, en wat rijd ze goed :)
Mooie bijkomstigheid is het geluid wat er in zit, stond nergens op de site maar subje achterin klinkt verbazingwekkend goed moet ik zeggen ( en dat voor zo'n klein dingetje ).

één ding viel me op, het geluid in de auto, verschillend asvalt, het oudere noem ik het maar, als je daar overheen rijd lijkt net of je buiten op het asvalt staat, op het nieuwe asvalt is dit helemaal weg en is de auto geruisloos, ligt dit mss aan de bandjes of hoor je gewoon meer van de omgeving ?

Morgen nog bij een Pevo 1.3Mjet kijken, maar de opties die op de GP zitten en de prijs... weet bijna zeker dat die het wordt. :) me = happy
rdcmrt
Membre D'Oro
Berichten: 1314
Lid geworden op: za jan 22, 2011 12:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: GP 1.9D of toch een Pevo 1.3

Bericht door rdcmrt »

Gaaf dat de proefrit in de GP bevallen is.

Ik weet dat de sub een standaard was op de GP sport en de upgrade (interscope) een optie.
Inderdaad een heerlijk subje voor de niet al te veeleisende audiogebruiker/luisteraar.

Ben benieuwd hoe de pevo je bevalt!
GP 1.4 16v Sport Caribbean Orange, Xenon 6000K, Abarth achterlichten, Novitec 40mm
Pixels: Begin en Heden
Howto: Eigen autosymbool op TomTom
Plaats reactie