Tape Play A

Heb je last van de Tape play A melding, en zo ja wat voor audioconfiguratie heb je?

Nooit last van
22
67%
Wel last van; standaard FIAT radio
4
12%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer
2
6%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer en MP3 optie
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met MP3 optie en geen subwoofer
1
3%
Wel last van; standaard FIAT radio en Blue&Me
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer en Blue&Me
2
6%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer, MP3 optie en Blue&Me
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met MP3 optie en Blue&Me, geen subwoofer
0
Geen stemmen
Wel last van; Interscope en Blue&Me
1
3%
Wel last van; Interscope met MP3 en Blue&Me
1
3%
Wel last van; Interscope (geen MP3 en/of Blue&Me)
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 33

joedelta

Bericht door joedelta »

yugoslabio schreef:Oke mensen, rij nu in een panda van een maand oud, reden
auto heeft software update gehad men oude radio er in gezet en na het starten van de auto om hem de garage uit te rijden weer zefde storing de monteur flipte de pan uit hoor van de week verder hoe of wat :evil: :evil: :evil: :evil:
Hebben ze je auto een software update gegeven in de hoop dat de radio dan van het probleem af was????

Klinkt op zijn zachtst gezegd vreemd, maar er zal een gedachte achter zitten.... :? :roll: :shock: :?:
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

joedelta schreef:
yugoslabio schreef:Oke mensen, rij nu in een panda van een maand oud, reden
auto heeft software update gehad men oude radio er in gezet en na het starten van de auto om hem de garage uit te rijden weer zefde storing de monteur flipte de pan uit hoor van de week verder hoe of wat :evil: :evil: :evil: :evil:
Hebben ze je auto een software update gegeven in de hoop dat de radio dan van het probleem af was????

Klinkt op zijn zachtst gezegd vreemd, maar er zal een gedachte achter zitten.... :? :roll: :shock: :?:

Denk niet dat de radiuo met het probleem zit maar het instrumenten paneel.

Heb overigens wel men auto al terug ze zijn volgens fiat nederland bezig met een software update voor het instrumenten paneel in Italie daar zijn ze er mee bezig snappie :) :)

Em waaropm ze der mee bezig zijn mag Joost weten want er schijnt toch iets mis te zijn met die software nu maar afwachten en voor de mensen die er ook last van hebbe ga naar je dealer en laat ze met een oplossing komen eisen :twisted:
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
Plaats reactie