Edizione Prima 5 drs

sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Edizione Prima 5 drs

Bericht door sardo »

Hier foto's van mijn GP Edizione Prima 5 drs
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
GP un'emozione per sempre
Bob.
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 23:28
Locatie: Den Haag

Bericht door Bob. »

Mooie auto!! Gefeliciteerd ermee! Ik heb ook in précies die auto een proefrit gemaakt, maar dan een 3-deurs.

Veel plezier ermee! :D
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

bob die auto heb ik ook gereden!!!
Alleen ind ecember al haha, maar bij preuninger kerketuinen hebben ze deze in 3 deurs en de blauwe in 4 deurs.
GP un'emozione per sempre
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Bericht door Bouli Punto »

Gefeliciteerd met de Grande Punto!!

Alleen wel jammer van die zwarte strips...... :lol:
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Tja jij vind het jammer ik heb er geen problemen mee, ik vind het nu geen blote konten gezicht heb aan de zijkant. En ondanks dat het niet op de meest uitwendige plaats zit heeft het wel degelijk effect. Zo zaten ze ook op mijn vorige punto, en dat heeft me een hoop deukjes gescheeld.
GP un'emozione per sempre
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nou ik moet zeggen dat ik ze sorry stootstrips ook mooier vind hoor. Het blotenbillen gezicht vind ik niet echt opgaan. Het had zelfs al mooier geweest al ze gewoon in de kleur van je auto waren meegespoten. Bij de Ibiza is dit ook al een groot probleem gebleken. Gelukkig heb ik zonder besteld! Maar iedereen mag natuurlijk kiezen wat hij/zij wilt!
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Bericht door Bouli Punto »

Waar ik even op wil wijzen is dat ik het ZEKER niet bedoelde om je te krenken Sardo! Ik vind het nog steeds een mooie auto maar moest het toch even kwijt! Ook ben ik natuurlijk hartstikke jaloers omdat ik de grande punto pas over 6 weken krijg..... :oops:
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Geeft niets zo had ik het niet opgevat, misschien wat lullig overgekomen van mijn kant maar ik wilde even duidelijk maken dat er dus ook voorstanders zijn van de stootstrips!

En elkaar afbekken heeft geen zin we hebben allemaal immers de zelfde passie. Onze GP!!!! Die moeten we gewoon delen. Toch?
GP un'emozione per sempre
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Oh ja tuurlijk hoor, hey jij hebt hem al en wij moeten nog wachten! Ieder zo zijn eigen keuze wat betreft stootstrips! Ik heb het voordeel dat hij lease is dus als er wat is ga ik naar de garage. Dat zal jij misschien niet hebben dus is de keuze voor stootstrips een goede keuze!
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

@ funk: Een deukje herstellen kost ook JOU eigen risico hoor ;)

Bij mij is het gewoon een afweging. Op mijn 156 zitten ook geen stootstrips. Die zouden BIJ VOORBAAT al de auto lelijk maken. Lelijker zelfs dan met een klein deukje. Vandaar dat ik ze niet heb genomen.

Maar goed, ligt er ook aan waar je je auto moet parkeren, als dat in krappe plekjes zijn en er veel egoistisch zakken ook parkeren! :roll:
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Tja ik ben werkzaam in hartje den haag tegenover de koninklijke stallen!!!! dus veel in de stad en dan merk je vaak dat andere echt niet op jouw auto letten. En italie kunnen ze ook wel zuinig zijn op auto's maar vaak met parkeren niet. En aangezien ik daar ook elk jaar heen rij vanwege familie............ Dus voor mij denk ik geen overdreve luxe. Maar goed het zit erop.
GP un'emozione per sempre
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Euhm ik heb zelfs geen eigen risico! Dat scheelt weer! Mijn bedrijf heeft met Lease maatschappij geregeld dat alles vergoed wordt! Sorry..
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

wow daar wil ik ook wel voor werken hahaha ik moet alels zelf betalen. Krijg enkel een klein bedrag per km
GP un'emozione per sempre
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Yep dat hebben ze dus heel goed afgesproken. Hetzelfde dat de metallic lak bij de prijs inbegrepen zit net zoals een mattenset. Hierdoor is er wel iets minder koring af te dingen bij de dealers, maar geen 450 euro wat je normaal betaalt voor metallic lak!
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Ben je dan ook verplicht om Metalic lak te kiezen? Oftewel, je mag geen zwart, rood, geel etc?
Plaats reactie