Scheef dashboard kastje
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Vadaag contact gehad met Fiat NL voor het desbetreffende dashboard kastje. Ook zij vonden het erg lang duren en gingen kijken wat ze eraan konden doen. Ze zouden spoedig contact met mij opnemen voor het hoe en wat. Ook maar meteen vermeld dat het lakstiftje ook zo ontzettend lang duurt. Ook hir gingen ze achteraan.
Ik ben benieuwd................to be continue
Ik ben benieuwd................to be continue
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Ik zou altijd even bellen, gewoon doorgeven dat het ontzettend lang duurt. Veel te lang. We rijden nu al maanden met zo'n scheef kastje rond. Het ziet er niet uit, verschrikkelijk. Ik heb ook verteld dat het met karton aan elkaar hangt, om het nog enigzins dicht te krijgen.grietje8 schreef:Hoef ik dus niet meer te bellen...
Als we allemaal gewoon gaan klagen, gebeurt er misschien nog wel iets.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
- chrispino
- Membre D'Oro
- Berichten: 1451
- Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
2 GP's dan heb je npg meer gebonk en nog meer scheve dashboard kastjes alsof het bij de eerste nog niet genoeg is :roll:tonyvandenbroek schreef:Als dat zou kunnen.... 2 gp's (wauw). Maar ik vind het inderdaad ook zeer vervelendgrietje8 schreef:Man in de tijd dat we zitten te wachten had je al 2 GP's kunnen bestellen... :roll:
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Vandaag weer contact gehad met de Dealer over het dashboard kastje. Ik kreeg meteen te horen dat FIAT NL hun ook had gebeld. Fiat NL vroeg wanneer de dealer het kastje ging monteren. Daarop antwoorde mijn dealer heel snugger: "Wanneer gaan jullie het dan leveren?". Het werd meteen stil aan de andere zeide met als antwoord, we bellen u morgen even terug.
Mooi NIET. Fiat NL heeft niets meer laten weten aan de dealer. De dealer zei zelfs tegen me, bel ze gerust nog maar eens daar bij fiat NL. Ook wij worden er een beetje (lees erg) moe van die trage afhandelingen daar.
Dus Tony weer naar Fiat NL bellen, met de vraag hoe het nu zit. Weer stil aan de andere kant, met het verzoek of ze morgen terug konden bellen. Ik zei ALWEER..... Jullie moeten ook nog voor de eerste keer terug bellen. De dealer bleef tegen mij vertellen dat ik ze gewoon moet blijven bellen. Ook hun bellen dagelijks waar mijn mooie nieuwe dashboard kastje blijft.
Tot op heden rijd ik dus nog steeds rond met mijn mooie brievenbus in de auto. De dealer vind het zeer vervelend dat ze me nog steeds niet hebben kunnen helpen. Tony gaat morgen gewoon WEER bellen hoe het nu zit met mijn dashboard kastje, en dan ga ik even erbij zeggen dat ik NU lang genoeg gewacht heb. Ik ga mijn rechtsbijstand erachter zetten (deze heb ik al geinformeerd), want het duurt me nu toch echt te lang.
To be continue...................
Mooi NIET. Fiat NL heeft niets meer laten weten aan de dealer. De dealer zei zelfs tegen me, bel ze gerust nog maar eens daar bij fiat NL. Ook wij worden er een beetje (lees erg) moe van die trage afhandelingen daar.
Dus Tony weer naar Fiat NL bellen, met de vraag hoe het nu zit. Weer stil aan de andere kant, met het verzoek of ze morgen terug konden bellen. Ik zei ALWEER..... Jullie moeten ook nog voor de eerste keer terug bellen. De dealer bleef tegen mij vertellen dat ik ze gewoon moet blijven bellen. Ook hun bellen dagelijks waar mijn mooie nieuwe dashboard kastje blijft.
Tot op heden rijd ik dus nog steeds rond met mijn mooie brievenbus in de auto. De dealer vind het zeer vervelend dat ze me nog steeds niet hebben kunnen helpen. Tony gaat morgen gewoon WEER bellen hoe het nu zit met mijn dashboard kastje, en dan ga ik even erbij zeggen dat ik NU lang genoeg gewacht heb. Ik ga mijn rechtsbijstand erachter zetten (deze heb ik al geinformeerd), want het duurt me nu toch echt te lang.
To be continue...................
Maak ze gek Tony....ook nog een bak mails iedere dag erbij....faxen......pizza bestellen voor de Singaporestraat 92-100 Lijnden etc etc etc .tonyvandenbroek schreef:Vandaag weer contact gehad met de Dealer over het dashboard kastje. Ik kreeg meteen te horen dat FIAT NL hun ook had gebeld. Fiat NL vroeg wanneer de dealer het kastje ging monteren. Daarop antwoorde mijn dealer heel snugger: "Wanneer gaan jullie het dan leveren?". Het werd meteen stil aan de andere zeide met als antwoord, we bellen u morgen even terug.
Mooi NIET. Fiat NL heeft niets meer laten weten aan de dealer. De dealer zei zelfs tegen me, bel ze gerust nog maar eens daar bij fiat NL. Ook wij worden er een beetje (lees erg) moe van die trage afhandelingen daar.
Dus Tony weer naar Fiat NL bellen, met de vraag hoe het nu zit. Weer stil aan de andere kant, met het verzoek of ze morgen terug konden bellen. Ik zei ALWEER..... Jullie moeten ook nog voor de eerste keer terug bellen. De dealer bleef tegen mij vertellen dat ik ze gewoon moet blijven bellen. Ook hun bellen dagelijks waar mijn mooie nieuwe dashboard kastje blijft.
Tot op heden rijd ik dus nog steeds rond met mijn mooie brievenbus in de auto. De dealer vind het zeer vervelend dat ze me nog steeds niet hebben kunnen helpen. Tony gaat morgen gewoon WEER bellen hoe het nu zit met mijn dashboard kastje, en dan ga ik even erbij zeggen dat ik NU lang genoeg gewacht heb. Ik ga mijn rechtsbijstand erachter zetten (deze heb ik al geinformeerd), want het duurt me nu toch echt te lang.
To be continue...................
Nee, zonder gekheid....dit kan en moet beter. heel rot voor je.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
hannes schreef:helemaal met Joe eens.
eigenlijk moest iedereen die het dashbordkastje probleem heeft gaan mailen cq bellen.
dan worden ze pas echt gek daar
Het helpt alleen niet. Ze doen er toch niets aan. Heb al tig keren gebeld, iedere keer het zelfde liedje.... (in de wacht) en dan met het verzoek we bellen U morgen wel terug. Dan mooi niet terug bellen. Nee Tony belt wel, hoeven zij die kosten alvast niet te betalen.
Aangetekende brief naar de brand-manager is een optie. (kost wel weer geld dat aangetekend versturen)tonyvandenbroek schreef:hannes schreef:helemaal met Joe eens.
eigenlijk moest iedereen die het dashbordkastje probleem heeft gaan mailen cq bellen.
dan worden ze pas echt gek daar
Het helpt alleen niet. Ze doen er toch niets aan. Heb al tig keren gebeld, iedere keer het zelfde liedje.... (in de wacht) en dan met het verzoek we bellen U morgen wel terug. Dan mooi niet terug bellen. Nee Tony belt wel, hoeven zij die kosten alvast niet te betalen.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Kost me zo al genoeg geld/tijd e.d. Ze moeten maar een met een oplossing komen. Heb net weer een email verstuurd naar fiat.nl, met de tekst dat ook deze mail naar mijn rechtsbijstand gaat.joedelta schreef:Aangetekende brief naar de brand-manager is een optie. (kost wel weer geld dat aangetekend versturen)tonyvandenbroek schreef:hannes schreef:helemaal met Joe eens.
eigenlijk moest iedereen die het dashbordkastje probleem heeft gaan mailen cq bellen.
dan worden ze pas echt gek daar
Het helpt alleen niet. Ze doen er toch niets aan. Heb al tig keren gebeld, iedere keer het zelfde liedje.... (in de wacht) en dan met het verzoek we bellen U morgen wel terug. Dan mooi niet terug bellen. Nee Tony belt wel, hoeven zij die kosten alvast niet te betalen.
Bij mij wordt morgen een nieuw dashboardkastje gemonteerd. Ik hoop wel dat het beter wordt en niet slechter want ik heb al verhalen gehoord dat je mazzel moet hebben ook met de nieuwe dashboardkastjes. Nou duimen dan maar.
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."