Scheef dashboard kastje

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Vadaag contact gehad met Fiat NL voor het desbetreffende dashboard kastje. Ook zij vonden het erg lang duren en gingen kijken wat ze eraan konden doen. Ze zouden spoedig contact met mij opnemen voor het hoe en wat. Ook maar meteen vermeld dat het lakstiftje ook zo ontzettend lang duurt. Ook hir gingen ze achteraan.

Ik ben benieuwd................to be continue
Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Hoef ik dus niet meer te bellen... :D
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

grietje8 schreef:Hoef ik dus niet meer te bellen... :D
Ik zou altijd even bellen, gewoon doorgeven dat het ontzettend lang duurt. Veel te lang. We rijden nu al maanden met zo'n scheef kastje rond. Het ziet er niet uit, verschrikkelijk. Ik heb ook verteld dat het met karton aan elkaar hangt, om het nog enigzins dicht te krijgen.

Als we allemaal gewoon gaan klagen, gebeurt er misschien nog wel iets.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

tonyvandenbroek schreef: Als we allemaal gewoon gaan klagen, gebeurt er misschien nog wel iets.
Net als met de lakstiften, verlaging Sport, gebonk in stuurhuis, enz, enz?? :roll: :?
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Man in de tijd dat we zitten te wachten had je al 2 GP's kunnen bestellen... :roll:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

grietje8 schreef:Man in de tijd dat we zitten te wachten had je al 2 GP's kunnen bestellen... :roll:
Als dat zou kunnen.... 2 gp's (wauw). Maar ik vind het inderdaad ook zeer vervelend
Afbeelding
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

tonyvandenbroek schreef:
grietje8 schreef:Man in de tijd dat we zitten te wachten had je al 2 GP's kunnen bestellen... :roll:
Als dat zou kunnen.... 2 gp's (wauw). Maar ik vind het inderdaad ook zeer vervelend
2 GP's dan heb je npg meer gebonk en nog meer scheve dashboard kastjes alsof het bij de eerste nog niet genoeg is :roll:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

:roll: Hmm, geen gebonk, gekraak en gepiep bij mij hoor... dus 2 GP's als de mijne erbij... NO Problem... eentje voor de boodschappen, eentje voor het werk en eentje voor t raggen...
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Vandaag weer contact gehad met de Dealer over het dashboard kastje. Ik kreeg meteen te horen dat FIAT NL hun ook had gebeld. Fiat NL vroeg wanneer de dealer het kastje ging monteren. Daarop antwoorde mijn dealer heel snugger: "Wanneer gaan jullie het dan leveren?". Het werd meteen stil aan de andere zeide met als antwoord, we bellen u morgen even terug.

Mooi NIET. Fiat NL heeft niets meer laten weten aan de dealer. De dealer zei zelfs tegen me, bel ze gerust nog maar eens daar bij fiat NL. Ook wij worden er een beetje (lees erg) moe van die trage afhandelingen daar.

Dus Tony weer naar Fiat NL bellen, met de vraag hoe het nu zit. Weer stil aan de andere kant, met het verzoek of ze morgen terug konden bellen. Ik zei ALWEER..... Jullie moeten ook nog voor de eerste keer terug bellen. De dealer bleef tegen mij vertellen dat ik ze gewoon moet blijven bellen. Ook hun bellen dagelijks waar mijn mooie nieuwe dashboard kastje blijft.

Tot op heden rijd ik dus nog steeds rond met mijn mooie brievenbus in de auto. De dealer vind het zeer vervelend dat ze me nog steeds niet hebben kunnen helpen. Tony gaat morgen gewoon WEER bellen hoe het nu zit met mijn dashboard kastje, en dan ga ik even erbij zeggen dat ik NU lang genoeg gewacht heb. Ik ga mijn rechtsbijstand erachter zetten (deze heb ik al geinformeerd), want het duurt me nu toch echt te lang.

To be continue...................
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Vandaag weer contact gehad met de Dealer over het dashboard kastje. Ik kreeg meteen te horen dat FIAT NL hun ook had gebeld. Fiat NL vroeg wanneer de dealer het kastje ging monteren. Daarop antwoorde mijn dealer heel snugger: "Wanneer gaan jullie het dan leveren?". Het werd meteen stil aan de andere zeide met als antwoord, we bellen u morgen even terug.

Mooi NIET. Fiat NL heeft niets meer laten weten aan de dealer. De dealer zei zelfs tegen me, bel ze gerust nog maar eens daar bij fiat NL. Ook wij worden er een beetje (lees erg) moe van die trage afhandelingen daar.

Dus Tony weer naar Fiat NL bellen, met de vraag hoe het nu zit. Weer stil aan de andere kant, met het verzoek of ze morgen terug konden bellen. Ik zei ALWEER..... Jullie moeten ook nog voor de eerste keer terug bellen. De dealer bleef tegen mij vertellen dat ik ze gewoon moet blijven bellen. Ook hun bellen dagelijks waar mijn mooie nieuwe dashboard kastje blijft.

Tot op heden rijd ik dus nog steeds rond met mijn mooie brievenbus in de auto. De dealer vind het zeer vervelend dat ze me nog steeds niet hebben kunnen helpen. Tony gaat morgen gewoon WEER bellen hoe het nu zit met mijn dashboard kastje, en dan ga ik even erbij zeggen dat ik NU lang genoeg gewacht heb. Ik ga mijn rechtsbijstand erachter zetten (deze heb ik al geinformeerd), want het duurt me nu toch echt te lang.

To be continue...................
Maak ze gek Tony....ook nog een bak mails iedere dag erbij....faxen......pizza bestellen voor de Singaporestraat 92-100 Lijnden etc etc etc :wink: .

Nee, zonder gekheid....dit kan en moet beter. heel rot voor je.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

helemaal met Joe eens.
eigenlijk moest iedereen die het dashbordkastje probleem heeft gaan mailen cq bellen.
dan worden ze pas echt gek daar :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

hannes schreef:helemaal met Joe eens.
eigenlijk moest iedereen die het dashbordkastje probleem heeft gaan mailen cq bellen.
dan worden ze pas echt gek daar :wink:

Het helpt alleen niet. Ze doen er toch niets aan. Heb al tig keren gebeld, iedere keer het zelfde liedje.... (in de wacht) en dan met het verzoek we bellen U morgen wel terug. Dan mooi niet terug bellen. Nee Tony belt wel, hoeven zij die kosten alvast niet te betalen.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:
hannes schreef:helemaal met Joe eens.
eigenlijk moest iedereen die het dashbordkastje probleem heeft gaan mailen cq bellen.
dan worden ze pas echt gek daar :wink:

Het helpt alleen niet. Ze doen er toch niets aan. Heb al tig keren gebeld, iedere keer het zelfde liedje.... (in de wacht) en dan met het verzoek we bellen U morgen wel terug. Dan mooi niet terug bellen. Nee Tony belt wel, hoeven zij die kosten alvast niet te betalen.
Aangetekende brief naar de brand-manager is een optie. (kost wel weer geld dat aangetekend versturen)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:
tonyvandenbroek schreef:
hannes schreef:helemaal met Joe eens.
eigenlijk moest iedereen die het dashbordkastje probleem heeft gaan mailen cq bellen.
dan worden ze pas echt gek daar :wink:

Het helpt alleen niet. Ze doen er toch niets aan. Heb al tig keren gebeld, iedere keer het zelfde liedje.... (in de wacht) en dan met het verzoek we bellen U morgen wel terug. Dan mooi niet terug bellen. Nee Tony belt wel, hoeven zij die kosten alvast niet te betalen.
Aangetekende brief naar de brand-manager is een optie. (kost wel weer geld dat aangetekend versturen)
Kost me zo al genoeg geld/tijd e.d. Ze moeten maar een met een oplossing komen. Heb net weer een email verstuurd naar fiat.nl, met de tekst dat ook deze mail naar mijn rechtsbijstand gaat.
Afbeelding
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Bij mij wordt morgen een nieuw dashboardkastje gemonteerd. Ik hoop wel dat het beter wordt en niet slechter want ik heb al verhalen gehoord dat je mazzel moet hebben ook met de nieuwe dashboardkastjes. Nou duimen dan maar.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Plaats reactie