Scheef dashboard kastje
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl
Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.
Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.
Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.
Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.
to be continued...............
Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.
Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.
Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.
Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.
to be continued...............
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Denk aan je hart Tony, maar eh...ik denk dat veel dealers er precies zo over denken. Jammer hoor.tonyvandenbroek schreef:Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl
Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.
Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.
Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.
Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.
to be continued...............
- RalfOnline
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
- Locatie: Gouda
- Contacteer:
Bij mij hebben ze het kastje 'recht' gehangen, maar hij is nog steeds (een beetje) scheef en bovendien krijg ik het kastje nauwelijks meer open of dicht. Wat een gezemel...
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
ben benieuwd naar de reactie van Fiat hierop.tonyvandenbroek schreef:Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl
Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.
Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.
Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.
Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.
to be continued...............
of kiest Fiat eieren voor zijn geld :roll:
het is net als het gedoe met het lakstiftje.
bij navraag deze week bij mijn dealer blijkt Fiat hiervoor nog geen artikelcode te hebben, dit is toch ronduit belachelijk.
maar één troost heb ik.
omdat volgende week de bumper geheel overgespoten moet worden, zouden ze een flesje lak voor me regelen.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
hannes schreef:ben benieuwd naar de reactie van Fiat hierop.tonyvandenbroek schreef:Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl
Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.
Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.
Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.
Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.
to be continued...............
of kiest Fiat eieren voor zijn geld :roll:
het is net als het gedoe met het lakstiftje.
bij navraag deze week bij mijn dealer blijkt Fiat hiervoor nog geen artikelcode te hebben, dit is toch ronduit belachelijk.
maar één troost heb ik.
omdat volgende week de bumper geheel overgespoten moet worden, zouden ze een flesje lak voor me regelen.
Hannes, dan kom ik bij jou wel een keer mijn steenslag bij werken. Heb ook nog steeds geen stiftje......zal niet de enigste zijn
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Ik weet niet of je het hele verhaal al kent van DBK, maar ik heb het uitbesteed aan de rechtsbijstand. Vanaf maandag komt de rechtsbijstand in actie. Heeft nu lang genoeg geduurt.grietje8 schreef:He Tony, heb je nog steeds geen kastje...? Ik ga nu zo bellen voor een afspraak voor een beurt... en vraag maar WEER eens waar die blijft. :roll:
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Je zult het niet geloven, maar vandaag zat er bij de post een brief van FIAT nederland. Ik kon mijn ogen niet geloven dat ze gereageerd hadden.
Maar toen ik de brief opende zakte de moed alweer snel in.
Geachte heer Van Den Broek,
Naar aanleiding van uw schrijven, welke wij in goed orde hebben ontvangen, willen wij u als volgt informeren.
De door u aangekaarte kwestie is reeds in behandeling genomen. Uiteraard zullen wij u zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien.
Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Fiat Auto Nedeland B.V.
Nina ter Stege
Afdeling Customer relations.
Gewoon weer van het zelfde laken een pak. Van het kastje naar de muur. Ik zal maandag eens die NINA gaan bellen, hoe lang die behandelingen daar duren. Meer dan 4 maanden is wel erg lang. Ze hadden beter een nieuwe GP kunnen bestellen, gaat veel vlugger......
Maar toen ik de brief opende zakte de moed alweer snel in.
Geachte heer Van Den Broek,
Naar aanleiding van uw schrijven, welke wij in goed orde hebben ontvangen, willen wij u als volgt informeren.
De door u aangekaarte kwestie is reeds in behandeling genomen. Uiteraard zullen wij u zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien.
Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Fiat Auto Nedeland B.V.
Nina ter Stege
Afdeling Customer relations.
Gewoon weer van het zelfde laken een pak. Van het kastje naar de muur. Ik zal maandag eens die NINA gaan bellen, hoe lang die behandelingen daar duren. Meer dan 4 maanden is wel erg lang. Ze hadden beter een nieuwe GP kunnen bestellen, gaat veel vlugger......
Ik zou die Nina helemaal niet gaan bellen Tony, gewoon doorsturen naar de rechtsbijstand en die zijn werk laten doen.tonyvandenbroek schreef:Je zult het niet geloven, maar vandaag zat er bij de post een brief van FIAT nederland. Ik kon mijn ogen niet geloven dat ze gereageerd hadden.
Maar toen ik de brief opende zakte de moed alweer snel in.
Geachte heer Van Den Broek,
Naar aanleiding van uw schrijven, welke wij in goed orde hebben ontvangen, willen wij u als volgt informeren.
De door u aangekaarte kwestie is reeds in behandeling genomen. Uiteraard zullen wij u zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien.
Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Fiat Auto Nedeland B.V.
Nina ter Stege
Afdeling Customer relations.
Gewoon weer van het zelfde laken een pak. Van het kastje naar de muur. Ik zal maandag eens die NINA gaan bellen, hoe lang die behandelingen daar duren. Meer dan 4 maanden is wel erg lang. Ze hadden beter een nieuwe GP kunnen bestellen, gaat veel vlugger......