Scheef dashboard kastje

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl

Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.

Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.

Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.


Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.


to be continued...............
Afbeelding
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Goede zet Tony en hopen dat dit zorgt dat ze een tandje (of tien) bijzetten.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Succes Tony!
Had ook een GP met allemaal specificaties.
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik ben benieuwd.... :arrow:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

grietje8 schreef:Ik ben benieuwd.... :arrow:
anders ik wel......... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl

Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.

Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.

Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.


Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.


to be continued...............
Denk aan je hart Tony, maar eh...ik denk dat veel dealers er precies zo over denken. Jammer hoor. :?
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Bij mij hebben ze het kastje 'recht' gehangen, maar hij is nog steeds (een beetje) scheef en bovendien krijg ik het kastje nauwelijks meer open of dicht. Wat een gezemel...
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl

Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.

Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.

Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.


Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.


to be continued...............
ben benieuwd naar de reactie van Fiat hierop.
of kiest Fiat eieren voor zijn geld :roll:

het is net als het gedoe met het lakstiftje.
bij navraag deze week bij mijn dealer blijkt Fiat hiervoor nog geen artikelcode te hebben, dit is toch ronduit belachelijk.

maar één troost heb ik.
omdat volgende week de bumper geheel overgespoten moet worden, zouden ze een flesje lak voor me regelen. :P
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

hannes schreef:
tonyvandenbroek schreef:Vandaag WEER contact gehad met fiat.nl

Weer zo'n domme opmerking van, we laten je het van de week wel horen. Nou dat was de druppel voor mij. Ik heb meteen de rechtsbijstand gebeld en gevraagd wat ik hiermee aanmoet.

Ik heb van hun het advies gekregen om als laatste nog een aangetekende brief de deur uit te doen, met een verzoek de problemen binnen 14 dagen op te lossen. Als dit niet gebeurt hoefde ik maar terug te bellen naar ARAG, en hun gaan het probleem verder oplossen voor mij.

Ik was even zo kwaad, dat ik in staat was......nee laat maar.


Maar één ding is zeker. Binnen nu en 14 dagen is het probleem, of opgelost en heb ik een nieuw dashboard kastje, of er worden andere maatregelen getroffen..... Maar de manier van afhandelen van Fiat NL, daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Ik ben het nu meer dan zat met die hele club van fiat nl. Ik heb trouwens wel mijn dealer op de hoogte gesteld van de situatie en ze hadden hier alle begrip voor. Ze zeiden zelfs dat ik het al veel eerder had moeten doen, en misschien wel veel meer mensen die hier problemen mee hebben.


to be continued...............
ben benieuwd naar de reactie van Fiat hierop.
of kiest Fiat eieren voor zijn geld :roll:

het is net als het gedoe met het lakstiftje.
bij navraag deze week bij mijn dealer blijkt Fiat hiervoor nog geen artikelcode te hebben, dit is toch ronduit belachelijk.

maar één troost heb ik.
omdat volgende week de bumper geheel overgespoten moet worden, zouden ze een flesje lak voor me regelen. :P

Hannes, dan kom ik bij jou wel een keer mijn steenslag bij werken. Heb ook nog steeds geen stiftje......zal niet de enigste zijn
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Deze week is ook al bijna om, en heb nig steeds niets gehoord van FIAT.NL

Ben benieuwd of zo uberhaupt nog bellen. Maar ik denk van niet. Wordt gewoon een gevalletje van Rechtsbijstand. Wordt die ook een keer gebruikt.
Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

He Tony, heb je nog steeds geen kastje...? Ik ga nu zo bellen voor een afspraak voor een beurt... en vraag maar WEER eens waar die blijft. :roll:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

grietje8 schreef:He Tony, heb je nog steeds geen kastje...? Ik ga nu zo bellen voor een afspraak voor een beurt... en vraag maar WEER eens waar die blijft. :roll:
Ik weet niet of je het hele verhaal al kent van DBK, maar ik heb het uitbesteed aan de rechtsbijstand. Vanaf maandag komt de rechtsbijstand in actie. Heeft nu lang genoeg geduurt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Je zult het niet geloven, maar vandaag zat er bij de post een brief van FIAT nederland. Ik kon mijn ogen niet geloven dat ze gereageerd hadden.

Maar toen ik de brief opende zakte de moed alweer snel in.


Geachte heer Van Den Broek,

Naar aanleiding van uw schrijven, welke wij in goed orde hebben ontvangen, willen wij u als volgt informeren.

De door u aangekaarte kwestie is reeds in behandeling genomen. Uiteraard zullen wij u zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien.

Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geinformeerd.


Met vriendelijke groet,
Fiat Auto Nedeland B.V.


Nina ter Stege
Afdeling Customer relations.




Gewoon weer van het zelfde laken een pak. Van het kastje naar de muur. Ik zal maandag eens die NINA gaan bellen, hoe lang die behandelingen daar duren. Meer dan 4 maanden is wel erg lang. Ze hadden beter een nieuwe GP kunnen bestellen, gaat veel vlugger......
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Je zult het niet geloven, maar vandaag zat er bij de post een brief van FIAT nederland. Ik kon mijn ogen niet geloven dat ze gereageerd hadden.

Maar toen ik de brief opende zakte de moed alweer snel in.


Geachte heer Van Den Broek,

Naar aanleiding van uw schrijven, welke wij in goed orde hebben ontvangen, willen wij u als volgt informeren.

De door u aangekaarte kwestie is reeds in behandeling genomen. Uiteraard zullen wij u zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien.

Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geinformeerd.


Met vriendelijke groet,
Fiat Auto Nedeland B.V.


Nina ter Stege
Afdeling Customer relations.




Gewoon weer van het zelfde laken een pak. Van het kastje naar de muur. Ik zal maandag eens die NINA gaan bellen, hoe lang die behandelingen daar duren. Meer dan 4 maanden is wel erg lang. Ze hadden beter een nieuwe GP kunnen bestellen, gaat veel vlugger......
Ik zou die Nina helemaal niet gaan bellen Tony, gewoon doorsturen naar de rechtsbijstand en die zijn werk laten doen.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ben het met Joe eens Tony.

als je die mina of hoe ze ook mag heten belt begint het spelletje weer van voor af aan.
met die standaard brieven proberen ze je aan het lijntje te houden. :wink:
Plaats reactie