Afstandbediening CV actheraf inbouwen - HELP

Gesloten
GP Active 2010
Berichten: 3
Lid geworden op: wo apr 25, 2012 9:51

Afstandbediening CV actheraf inbouwen - HELP

Bericht door GP Active 2010 »

Hoi allemaal,

Ik heb een Fiat Grande Punto active uit 2010, 4 deurs uitvoering. Deze auto heeft centrale vergrendeling en is te ontgrendelen:
- Met de sleutel (via de portier)
- Met de knop op het midden console met een sleutel tekentje (3e knop van links)
- Daarnaast is de ontgrendeling van de kofferbak, alleen te openen via de knop op het middenconsole (1e knop van links) en niet met sleutel in de achterklep, wat erg vervelend is als je boodschappies erin wil leggen.

Ik wil graag de portieren en apart de koffer bak kunnen openen met een afstand bediening. Kan iemand mij helpen/vertellen, waar ik dit kan laten inbouwen het liefst in de buurt van Denbosch.
Het liefst wil ik de sleutel en het kastje geïntegreerd hebben, tenzij dit een dure oplossing is. In dit geval is een apart kastje erbij met apart deuren en kofferbak ontgrendeling op afstand ook prima.

Alvast bedankt.

Groetjes
GP Active 2010
Berichten: 3
Lid geworden op: wo apr 25, 2012 9:51

Re: Afstandbediening CV actheraf inbouwen - HELP

Bericht door GP Active 2010 »

Na een hoop gezoek, zelf de oplossing gevonden wilde dit toch ook even met jullie delen
Ben eindelijk verlost van een van mijn grootste frustraties.

Gemas heeft super netjes werk afgeleverd (alles netjes weer afgeplakt + ingetaped)
klaar terwijl je wacht en dat voor een meer dan eerlijke Prijs!! Alleen maar lof.

http://www.gemaselectronics.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Doesburgweg 2 (garagebox B-10 )
2803 PL GOUDA

Topic mag dicht.
Gesloten