discusieer hier over de problemen die je hebt met je GP

Plaats reactie
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

discusieer hier over de problemen die je hebt met je GP

Bericht door hannes »

omdat ik toch denk dat er mensen zijn die graag dieper willen ingaan betreffende de topic problemen met je GP, lijkt het me verstandig om hierover maar een topic te openen.

hier kun je vragen stellen en je mening uiten.

kijken of er animo voor is. :wink:
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: discusieer hier over de problemen die je hebt met je GP

Bericht door Ice-Angel »

hannes schreef: kijken of er animo voor is. :wink:
vast wel :wink: :lol:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

best lastig om niet meteen bij het andere topic te reageren, maar de reden is duidelijk.
grandepuntosport schreef:
Kwam er gister achter dat het spiegelglas in de rechterspiegel spontaan loshangt aan 1 kant. Lijkt erop dat het spiegelglas gewoon met huis-tuin-en-keuken-tape vastgeplakt wordt op de behuizing?!
Ook dit heb ik, mijn rechterspiegel trilt als een rietje boven de 100km/h. ik durf de buitenspiegels niet eens schoon te maken.
Dit is mij echt geheel onbekend. Mijn spiegels zitten muurvast, net als mijn grille, die bij sommigen vrij los schijnt te zitten.

Ik heb maar 1 ding gevonden dat niet helemaal vast zat, en dat was de stekker van de SBR (seat belt reminder). De SBR werkte vorige week niet meer bij de passagiersstoel. Sommigen zouden daarvoor een gat in de lucht springen, maar ik dus niet. Blijkbaar was het stekkertje onder de stoel niet goed vastgeklikt in de fabriek, want ik heb hem zelf even teruggeduwd en hij zit nu muurvast.
In tegenstelling tot wat het geval was bij mijn FIAT Stilo, is het onder de voorstoelen trouwens geen wirwar van draden, maar zitten de 3 draden netjes bevestigd en hebben ze de juiste lengte om de stoelen te kunnen verschuiven.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Mijn spiegels zitten ook muurvast. Mijn grille zit aan één kant iets los maar de rest zit heel goed vast dus hij valt er echt niet uit! hoop ik...
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:In tegenstelling tot wat het geval was bij mijn FIAT Stilo, is het onder de voorstoelen trouwens geen wirwar van draden, maar zitten de 3 draden netjes bevestigd en hebben ze de juiste lengte om de stoelen te kunnen verschuiven.
vind het bij mij wel een wirwar van draden onder de stoel.
het hangt er allemaal maar wat bij.
durf er niks onder te leggen, bang dat ik dat het een en ander lostrek.
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

hannes schreef:
joedelta schreef:In tegenstelling tot wat het geval was bij mijn FIAT Stilo, is het onder de voorstoelen trouwens geen wirwar van draden, maar zitten de 3 draden netjes bevestigd en hebben ze de juiste lengte om de stoelen te kunnen verschuiven.
vind het bij mij wel een wirwar van draden onder de stoel.
het hangt er allemaal maar wat bij.
durf er niks onder te leggen, bang dat ik dat het een en ander lostrek.
bij mij zit onder een plastiek beschermkapje op de vloer, denk dat dat normaal gezien bij alle GP's moet zijn :wink: dus echt een wirwar kan het niet zijn :wink:
Afbeelding
Plaats reactie