Lineaccessori - Punto accessoires via de dealer

Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

nowell schreef:als ik zo dat boekje bekijk met accesoires dan heb ik er licht spijt van dat ik m'n punto niet een beetje heb opgeleukt. (andere velgen, stootstrips, sieruitlaat)

Iemand enig idee of dat achteraf nog geregeld kan worden met de leasemaatschappij?
Je kan ze wel zelf bestellen, ik denk niet dat het achteraf kan.
Gebruikersavatar
nowell
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: do sep 07, 2006 22:38

Bericht door nowell »

daar was ikzelf ook al bang voor.
Wohooo! Bijna Januari!
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Wel typisch dat ze bij Tuynder die website nog steeds niet aangepast hebben voor de GP, maar goed.

Ik heb gemerkt dat de dealers niet allemaal dezelfde brutoprijzen hanteren voor de accessoires (misschien dat sommigen nog extra marge of bestelkosten meerekenen?). Mijn dealer was iets goedkoper voor sommige onderdelen, dan wat ik van anderen gehoord heb.

Het is trouwens ook de moeite waard om eens bij onze adverteerder http://www.fiat-welt.de te kijken voor accessoires. (nee ik krijg hier niet voor betaald)
SvdW
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: di jun 13, 2006 14:55
Locatie: Amsterdam

Bericht door SvdW »

Ik kan na 3 maanden eindelijk mijn chrome kofferklepstrip ophalen :) Zal ff een kiekje posten na het resultaat...
GP 120pk Emotion+
joedelta

Bericht door joedelta »

SvdW schreef:Ik kan na 3 maanden eindelijk mijn chrome kofferklepstrip ophalen :) Zal ff een kiekje posten na het resultaat...
Kijk, ze worden eindelijk uitgeleverd. Ik zit er nu een maandje op te wachten. Twee weken terug stond hij bij de dealer nog in backorder.
Plaats reactie