Need for speed pakket

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr. Giugiaro
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: zo mar 05, 2006 15:27
Locatie: Dedemsvaart

Need for speed pakket

Bericht door Mr. Giugiaro »

hallo,

Persoonlijk vind ik dat er erg weinig bekend word gemaakt over het Need for speed pakket dat fiat levert, bestaande uit de voorspoiler, achterspoiler, dakspoiler, sideskirts en de sportpedalen.
Nu heeft de sport uitvoering de meeste van deze opties al, op de pedalen en de voorspoiler na,.
Nu heb ik de Pedalen al wel besteld,
Maar ik kan erg weinig vinden over de aparte voorspoiler die je erbij kunt kopen.
Mijn vorige auto was erg laag en had dan ook altijd last van drempels, daarom heb ik de voorspoiler nog maar even gelaten voor wat het is, want anders heb ik straks weer hetzelfde probleem.
Als iemand wat meer info heeft over de voorspoiler, of mij een foto kan laten zien met het verschil van een spoiler, erg welkom.
Exclusive driving is a statement made to the world.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Misschien moet je dan even iets beter zoeken op dit forum want het staat er al degelijk op. Waar je precies moet zijn ben ik even kwijt, maar volgens mij bij even voorstellen en dan daar even zoeken. Kleine verschillen voor een groot prijsverschil!
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Op www.fiatshop.com kan je het NFS pakket terug vinden, onder tuning/styling maar dan zie je ook nog een ander pakket wat ik ook wel heel erg mooi vind, misschien zelfs wel mooier!
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Je kunt de voorspoiler los kopen bij FiatShop.com
Kostte 209 euro ex verzendkosten als ik me niet vergis.

www.fiatshop.com

Tuynder levert het complete pakket, maar volgens mij zitten daar NIET de 17" velgen bij (gezien de prijs). En dan heb je ook de zijskirts dubbel enzo.
Niemand wist me te vertellen of er een (goedkoper) NFS-pakket speciaal voor de Sport was. :?
prijs tuynder: 71803246 (NFS-kit) kost 987,50 Euro (excl. BTW).

Ander topic hierover incl foto's:
http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... highlight=
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

funk4life schreef:Op www.fiatshop.com kan je het NFS pakket terug vinden, onder tuning/styling maar dan zie je ook nog een ander pakket wat ik ook wel heel erg mooi vind, misschien zelfs wel mooier!
haha, je was me net voor :P
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ik vind dit denk ik ook mooier hoor, niet te erg overdreven, maar valt wel goed op!
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Eigenlijk is het jammer dat ze niet een sport-bumper maken uit een geheel. Nu krijg je weer zo'n 'opgeplakt' effect. Tenzij je het laat inwerken, maar dat kost 350 euro ex btw!!!
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Misschien moeten we dan even het antwoord afwachten van onze grote adverteerder en misschien ook eens nadenken over een groepsactie!
Plaats reactie