lakstift

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: lakstift

Bericht door Jarre »

Goliathus schreef:kleurcode kun je onder de motor kap vinden.
bij mij aan het reservewiel (punto evo) :)
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Luuc
Nuovo Arrivato
Berichten: 58
Lid geworden op: zo okt 09, 2011 16:57

Re: lakstift

Bericht door Luuc »

Bij ons bedrijf maken we autolak op kleur. Naar wens afgevuld in blik/spuitbus/lakstift.

http://www.hagemansverf.nl

Echter alleen in de vestiging in Nijmegen.
Gebruikersavatar
Junkie_AKA_TTJ
Senior Stato
Berichten: 667
Lid geworden op: za mei 26, 2012 19:44
Locatie: Nieuwveen
Contacteer:

Re: lakstift

Bericht door Junkie_AKA_TTJ »

basenjim schreef:Ik hen mijn vraag inmiddels ook aan de importeur gesteld, met onderstaand antwoord:

"Geachte heer xxxxxxxxx, Hartelijk dank voor uw e-mail. Onze excuses voor de late reactie. Wat uw vraag betreft kunnen wij u als volgt informeren. De lakstiften zijn inderdaad niet leverbaar. De lakstiften die in heel europa verkocht worden zijn in Nederland afgekeurd door de keuringsdienst van waren. Daar er een sticker ontbreekt op de lakstift. Vanuit de fabriek in Italië wordt gewerkt aan een nieuwe lakstift die voldoet aan deze eis die door Nederland gesteld wordt. In onze omringende buurlanden worden de lakstiften wel geleverd, wellicht hebben aan aantal dealers buiten de organisatie om een bestelling in het buitenland gemaakt Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Fiat Group Automobiles Netherlands B.V. Deborah Ridderhof Afdeling Customer Relations"

Tja, dus nog even geen lakstift
dus die fiat dealer in aalsmeer waar ik was kon ze indd toch ook niet leveren maak ik hier op uit?

jemig wat een gedoe... diegene die ze nu ng wel hebben hebben goud geld jongens.. -]
handel..... :lol:
Afbeelding
GP 2008 1.2 8V

-Powerbox 75PK
-Eibach Sportline
-17inch Black/Redlip (breedte-set)
-Poliset Backspoiler Special Edition
-Red/Smoke-LED's
-DTM-Demper
-Booskijkers Stile-Italia.net
-Middenarmsteun
P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Re: lakstift

Bericht door P-EVO »

basenjim schreef:Ik hen mijn vraag inmiddels ook aan de importeur gesteld, met onderstaand antwoord:

"Geachte heer xxxxxxxxx, Hartelijk dank voor uw e-mail. Onze excuses voor de late reactie. Wat uw vraag betreft kunnen wij u als volgt informeren. De lakstiften zijn inderdaad niet leverbaar. De lakstiften die in heel europa verkocht worden zijn in Nederland afgekeurd door de keuringsdienst van waren. Daar er een sticker ontbreekt op de lakstift. Vanuit de fabriek in Italië wordt gewerkt aan een nieuwe lakstift die voldoet aan deze eis die door Nederland gesteld wordt. In onze omringende buurlanden worden de lakstiften wel geleverd, wellicht hebben aan aantal dealers buiten de organisatie om een bestelling in het buitenland gemaakt Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Fiat Group Automobiles Netherlands B.V. Deborah Ridderhof Afdeling Customer Relations"

Tja, dus nog even geen lakstift
Ik heb dit zelfde bericht ook ontvangen van de importeur FIAT Ned. maar dat was dus al anderhalf jaar terug, en het verhaal dat er vanuit de fabriek in Italie aan gewerkt wordt is gewoon "lulkoek".
Maar het is belachelijk dat deze stiften niet op de normale wijze te bestellen zijn!
Groetjes BEN
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: lakstift

Bericht door tonyvandenbroek »

Lang leve één Europa. Wat een onzin weer. Het ontbreken van een sticker. :?
Afbeelding
Jann
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mar 30, 2012 20:24

Re: lakstift

Bericht door Jann »

Ik heb laatst bij de dealer een lakstift besteld hij was er ook binnen een paar dagen!
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: lakstift

Bericht door ed.de.vries »

Inderdaad lulkoek,dat van de fabriek produceren enz enz!
Ik woon een "steenworp"van de belgische grens, alleen de maas is onze grens NL<>B.
Ik rij naar de dealer 11 km verderop in Belgie,en deze vraagd,op mijn NL klacht over levering lakstif(ten/kleuren)
Hoeveel had u er graag! En welke kleur/nummer.
Dus de info vanuit de NL importeur zijde is inderdaad Lulkoek, zo ben je het snelste klaar met de klant/vragen.
: der ALTE : uit Limburg!
flair1967
Nuovo Arrivato
Berichten: 114
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 7:25

Re: lakstift

Bericht door flair1967 »

Heb vorige week bij Tuynder een witte lakstift code 296 gekocht...
Mijn kleur heeft de naam glorywhite,als ze in de computer bij FIAT kijken.In mijn herinnering is de auto als ambient white verkocht.Nog even op de bon kijken..
De kleurcode 296 bij tuynder betekent bianco divino..die code 296 kom je steeds tegen ook bij andere witte GPs
Wie het weet mag het zeggen?
Ik denk dat het allemaal hetzelfde is.Ga het even op een onzichtbaar plekje testen.

Groetjes Steven
Zielco
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 13, 2011 13:54

Re: lakstift

Bericht door Zielco »

Lakstift bij de dealer gehaald, had ze gewoon op voorraad liggen. Snap ik ook wel; lak van de fiat is zo zacht en zwak als boter, je blijft bezig met klanten die stiften halen...
Plaats reactie