Abarth

Plaats reactie
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Abarth

Bericht door Reflex »

Afbeelding
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eerst genoeg zo?

NEE.... nóóit genoeg van de Abarth! :twisted:
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Ziet er wel dik uit. Mooie aparte velgen ook. Ik zou um wel willen zien in een andere kleur en dan zonder stikkers.
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

Doe mij die maar :lol:
Maar dan wel zonder stickers en in een andere kleur.
GPEdizione
Nuovo Arrivato
Berichten: 62
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 18:11
Locatie: Hengelo O.V.

Bericht door GPEdizione »

Ech wel gaaf...
Alleen dan wel zonder die stickers , en misschien ook andere kleur..
Bob.
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 23:28
Locatie: Den Haag

Bericht door Bob. »

Ik ben niet zo'n Rally-auto-fan, maar deze ziet er heel mooi uit! 8)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ik vind dat er op een subtiele manier (dus minder opvallende bumper) de GP beter gestyled kan worden. Hij is dik, maar te dik vind ik!
Bob.
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 23:28
Locatie: Den Haag

Bericht door Bob. »

Voor een straatauto is hij idd een beetje té dik, maar als Rally-auto is hij wel vet 8)

Ze moeten andere bumpers en velgen eronder zetten. En misschien hier en daar een "haaienvin" of iets dergelijks in de wielkast plaatsen. Een subtiel dakspoilertje is ook wel mooi. :)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Bob. Ben het volledig met je eens! Te dik voor normaal, goed voor rally! www.fiatshop.com heeft nieuwe bumpers, ook de andere tunings set is lekker. Daar mogen nog wel wat meer foto's van komen!
Bob.
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 23:28
Locatie: Den Haag

Bericht door Bob. »

De NFS-kit blijf ik de mooiste Tuning-kit vinden. :wink:

Het moet niet een.. Ja, hoe noem je dat... Niet té overdreven getuned. Dat vind ik nooit zo mooi. Subtiel aanpassen blijft het mooist 8)

Ik zal komende week mijn Photoshop afmaken. Ik was bezig met een GP, maar heb erg weinig tijd gehad de afgelopen week. Misschien heb ik komende week wel tijd over. :oops:
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Bericht door Reflex »

De specs:
Op de IAA in Frankfurt laat Fiat een door Abarth ontwikkelde raceversie van de nieuwe Punto zien. Die zal de komende tijd worden ingezet in verschillende rallyklassen. Een productieversie van deze auto komt in 2007.

Op de autobeurs in Frankfurt laat Fiat deze Rally Super 2000 van de nieuwe Grande Punto zien. Deze rallyauto is voorzien van een 2,0-liter viercilindermotor met een vermogen van 280 pk en vierwielaandrijving. Een model dat uiterlijk sterk op deze auto lijkt komt in 2007 op de markt. Naar verwachting zal die zijn voorzien van een krachtbron die goed is voor zo´n 210 pk.

Voordat de supersnelle Punto bij de dealers staat, zullen in 2006 een 150 pk sterke diesel en een 180 pk sterke benzinemotor het programma van de Punto aanvullen. Beide auto´s zullen in minder dan 9 seconden van 0 naar 100 kunnen sprinten.
Bron : http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4037
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Dus er komt een 'gewone' Punto (Sport?) met die 180pk turbo EN daarnaast nog een UBER-Punto met die bumperkit en 210pk?
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

gaaf ding

Bericht door attola »

Ik vind hem echt super gaaf.dat ie de kleuren heeft van Abarth neem ik op de koop toe.Deze auto moeten ze ook in productie doen,met een dusdanige power erin om lekker de vette BMW's,Audi's,Volvo's :wink: :P e.d. van het asfalt te scheuren. :wink:
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

gweldig die neus :wink:

doet me denken aan Jaws :D :D :D lekker agressief
joedelta

Re: gaaf ding

Bericht door joedelta »

Ik vind hem echt super gaaf.dat ie de kleuren heeft van Abarth neem ik op de koop toe.Deze auto moeten ze ook in productie doen,met een dusdanige power erin om lekker de vette BMW's,Audi's,Volvo's :wink: :P e.d. van het asfalt te scheuren. :wink:
Kleur van Abarth? Dit zijn de Italiaanse kleuren hoor...Abarth is geel/rood, of ben ik nou gek? :? :wink:
Plaats reactie