Krassen in het interieur repareerbaar?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Krassen in het interieur repareerbaar?

Bericht door Nimbus »

Eind dit jaar loopt mijn lease contract af. Ik verwacht echter bij het inleveren van de auto eventueel problemen, omdat het interieur aan de achterzijde beschadigingen heeft.

Ik heb een drie deurs Grande Punto Sport uit 2008. De voornaamste beschadigingen zitten op het rechter achterpaneel op het binnenste ovale deel (waar ook de speaker in zit). Nu heb ik Tuynder al gebeld over een nieuw interieurdeel en dat zou mij (inclusief korting) toch nog een aardige duit kosten. Zeker aangezien dit deel niet los te bestellen is. Weet iemand of dit deel wel eventueel los te vervangen is (door bijvoorbeeld een sloop onderdeel)?

Nu gaven ze bij Tuynder wel aan dat de krassen wellicht (gedeeltelijk) weg te poetsen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Welk product kan ik daar het beste voor gebruiken?
"Shaven, not furred"
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Krassen in het interieur repareerbaar?

Bericht door ed.de.vries »

Probeer eens met een slijptol -] :-] ~] :lol:
: der ALTE: .)
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Krassen in het interieur repareerbaar?

Bericht door swans »

er zijn wel bedrijven die dergelijke beschadigingen in het dashboard kunnen maken, (gaatjes van carkits dichtmaken, scheuren repareren etc)

Dr Vinyl, wie anders klik
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
nuvolari
Nuovo Arrivato
Berichten: 85
Lid geworden op: do feb 09, 2012 20:21

Re: Krassen in het interieur repareerbaar?

Bericht door nuvolari »

Een paar weken geleden een beschadiging op mijn (nep)lederen stuurwiel van mijn GP Sport laten repareren bij DrVinyl. Niets meer van de beschadiging te zien. Ze komen desgewenst de reparatie ook op locatie uitvoeren, kost wel extra.

Nuvolari
Plaats reactie