Airco blaast geen koude lucht

Plaats reactie
JoostMeij
Berichten: 7
Lid geworden op: vr okt 07, 2011 13:18
Locatie: Zwolle

Airco blaast geen koude lucht

Bericht door JoostMeij »

Hallo allemaal,

Ik heb een grande punto uit 09 waarvan de airco geen koude lucht meer blaast. 4 maand geleden heb ik de airco laten vullen, omdat ik dacht dat die daarom geen koude lucht meer blaasde. Met dat 4 maand achter de rug, is de airco nu alweer gestopt met koude lucht blazen. Hij blaast even warme lucht uit als de airco aan staat als dan die uit staat...

Als ik de airco knop aan druk, hoor ik wel dat de airco aan slaat...

Ik ga zoiezo terug naar de garage waar ik hem destijds heb laten vullen, maar heeft iemand enig idee wat dit voor probleem kan zijn?

Grtz Joost
Horzel
Nuovo Arrivato
Berichten: 75
Lid geworden op: za sep 15, 2012 14:57

Re: Airco blaast geen koude lucht

Bericht door Horzel »

JoostMeij schreef:Hallo allemaal,

Ik heb een grande punto uit 09 waarvan de airco geen koude lucht meer blaast. 4 maand geleden heb ik de airco laten vullen, omdat ik dacht dat die daarom geen koude lucht meer blaasde. Met dat 4 maand achter de rug, is de airco nu alweer gestopt met koude lucht blazen. Hij blaast even warme lucht uit als de airco aan staat als dan die uit staat...

Als ik de airco knop aan druk, hoor ik wel dat de airco aan slaat...

Ik ga zoiezo terug naar de garage waar ik hem destijds heb laten vullen, maar heeft iemand enig idee wat dit voor probleem kan zijn?

Grtz Joost
Als hij lek is maar het systeem bevat nog voldoende vloeistof om de pomp aan te laten slaan, dan hoor je hem wel aanslaan maar koelt hij niet. Dit zou dus het geval kunnen zijn. Waarschijnlijk vult de garage het systeem met kleurstof en moet je een paar honderd km rijden. Vervolgens kunnen ze dan met speciaal licht + bril zien of en waar het systeem lekt.

Het systeem zou dus lek kunnen zijn maar er kan ook nog iets anders aan de hand zijn......
Dit is het meest voorkomende...
Plaats reactie