eerste schade

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Joeri schreef:Hannes, Koen...

Echt kl*te. Ik kan me bij jullie aansluiten, gisteren gisteren is er iemand zodanig tegen mijn spiegel aangelopen dat deze helemaal uit zijn verband is gerukt.

De zwarte kunststof 'spiegelhouder' is helemaal naar onderen gebogen. aan de bovenkant staat het nu ongeveer een halve cm open, onderkant van de spiegelhouden heeft zich in het plaatwerk geduwd. Gevolg dat het plaatwerk rondom de spiegelhouder gegolfd is en dat de spiegelverstelling niet meer lekker functioneert.

Iig sterkte met jullie schade. en sorry voor het misbruiken van je topic Hannes

Gr. Joeri
shit Joeri.
verdorie :evil:
dat is al snel schade aan je GP.
misschien dat ze dat nog kunnen uitdeuken zonder spuiten.
is de kunstofkap van de spiegel ook kapot??
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

spiegelkap is niks aaan te zien. Alleen die 'houder' zit scheef en deur is gedeukt onder de spiegel.

Vrijdag wordt die uitgedeukt zonder spuiten (Volgens de dealer wel mogelijk).
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

na een paar krasjes die vrijwel niet te zien zijn vanavond toch een eerste schade. Ik rij weg uit een parkeervak en schraap zo met mijn velg langs de stoeprand. Halve velg beschadigd. G*dvrrrrrrr!! Ben je zo zuinig op je auto en gebeurt dit.........

Leaser, dus repareren zal er wel niet in zitten.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

balen zeg
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

ja daar wordt je echt niet vrolijk van maar omdat het een lease zou hij dan niet gemaakt worden :?: :?: :?:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

als lease juist wel als je all lease hebt
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ExTaxi schreef:na een paar krasjes die vrijwel niet te zien zijn vanavond toch een eerste schade. Ik rij weg uit een parkeervak en schraap zo met mijn velg langs de stoeprand. Halve velg beschadigd. G*dvrrrrrrr!! Ben je zo zuinig op je auto en gebeurt dit.........

Leaser, dus repareren zal er wel niet in zitten.
dat is kl.te taxi :cry:

maar als je een lease hebt en je laat hier niks aan doen, dan brengen ze je dat toch als je hem weer moet inruilen ( of inleveren ) in rekening :roll:
of zie ik het verkeerd :?
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

ExTaxi schreef:na een paar krasjes die vrijwel niet te zien zijn vanavond toch een eerste schade. Ik rij weg uit een parkeervak en schraap zo met mijn velg langs de stoeprand. Halve velg beschadigd. G*dvrrrrrrr!! Ben je zo zuinig op je auto en gebeurt dit.........

Leaser, dus repareren zal er wel niet in zitten.
Klote man! Ik ken het gevoel en dat is één van de redenen dat ik nu plastic doppies heb. Ik reed mijn velgen namelijk altijd aan gort. :oops:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Joeri schreef:spiegelkap is niks aaan te zien. Alleen die 'houder' zit scheef en deur is gedeukt onder de spiegel.

Vrijdag wordt die uitgedeukt zonder spuiten (Volgens de dealer wel mogelijk).

Zo zie je maar ben je er heel zuinig op en dan heb je dit succes Joeri :cry:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie