In hoogte verstelbare zitting.

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef:Het klinkt alsof John net zo'n mazzel heeft met de GP als Tony, Hannes, Joe en de rest.... (geregeld de dealer zien zeg maar :wink: )
en ik doe het niet voor de gezelligheid Grietje.

moet ook weer eens een afspraakje maken :roll: :roll: :roll: :roll: er zit een rammel rechts achter en ze d8en de vorige week dat het het hitteschild was.
deze beter vast gezet, maar helaas de rammel is er nog.
zal proberen het te combineren met het vervangen van het stuurhuis.( wanneer dat ook moge zijn )

zullen me wel graag zien komen :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
miechiwi
Nuovo Arrivato
Berichten: 84
Lid geworden op: do aug 03, 2006 18:43
Locatie: Beerse, België

Bericht door miechiwi »

johnb schreef:
miechiwi schreef:Misschien wat late reactie, maar ik zit ook met dat probleem. Na een tijdje moet ik ook de zetel terug "oppompen". Ik heb dit al gemeld bij de dealer. Ze hebben er toen naar gezocht, maar vonden alles normaal :? Ze stelden zelfs het probleem niet vast. Maarjah, dan moet je er wel een paar dagen mee rijden en een aantal keer mee in en uitstappen.

Ik let er ook op dat ik de hendel niet raak, dus daar zal het ook niet aan liggen.
Als mijn stoel gemaakt is, zal ik je laten weten welk onderdeel ze vervangen hebben.
Dat zou leuk zijn. Alvast bedankt!
Fiat Grande Punto Dynamic 1.3 JTD 75 pk
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

hannes schreef:
grietje8 schreef:Het klinkt alsof John net zo'n mazzel heeft met de GP als Tony, Hannes, Joe en de rest.... (geregeld de dealer zien zeg maar :wink: )
en ik doe het niet voor de gezelligheid Grietje.

moet ook weer eens een afspraakje maken :roll: :roll: :roll: :roll: er zit een rammel rechts achter en ze d8en de vorige week dat het het hitteschild was.
deze beter vast gezet, maar helaas de rammel is er nog.
zal proberen het te combineren met het vervangen van het stuurhuis.( wanneer dat ook moge zijn )

zullen me wel graag zien komen :lol: :lol: :lol: :lol:
Heeft de GP een hitteschild? Dus we kunnen er ook mee terugkeren in de dampkring? Jeetje, wist ik niet. Hoe stijg je op? :shock:
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Skippy
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: za sep 09, 2006 20:51
Locatie: Utrecht

Bericht door Skippy »

Ik heb 2 klanten gehad met dezelfde klacht en bij alletwee de klanten is er een nieuwe verstelling in gekomen.

Vandaag kwam er echter 1 van deze klanten terug met hetzelfde probleem, en de nieuwe verstelling blijkt dus geen oplossing.

Collega heeft met Fiat gebeld en ze zijn (net als voor vele andere problemen) nog bezig met een oplossing.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Skippy schreef:Ik heb 2 klanten gehad met dezelfde klacht en bij alletwee de klanten is er een nieuwe verstelling in gekomen.

Vandaag kwam er echter 1 van deze klanten terug met hetzelfde probleem, en de nieuwe verstelling blijkt dus geen oplossing.

Collega heeft met Fiat gebeld en ze zijn (net als voor vele andere problemen) nog bezig met een oplossing.
zullen hiervoor onder tussen wel een aparte afdeling hebben gecreerd :?
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

miechiwi schreef:
johnb schreef:
miechiwi schreef:Misschien wat late reactie, maar ik zit ook met dat probleem. Na een tijdje moet ik ook de zetel terug "oppompen". Ik heb dit al gemeld bij de dealer. Ze hebben er toen naar gezocht, maar vonden alles normaal :? Ze stelden zelfs het probleem niet vast. Maarjah, dan moet je er wel een paar dagen mee rijden en een aantal keer mee in en uitstappen.

Ik let er ook op dat ik de hendel niet raak, dus daar zal het ook niet aan liggen.
Als mijn stoel gemaakt is, zal ik je laten weten welk onderdeel ze vervangen hebben.
Dat zou leuk zijn. Alvast bedankt!
Hebben een modificatie binnen gekregen en vandaag gerepareerd. Stoel zakt, tot nu toe, inderdaad niet meer.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

hannes schreef:
Skippy schreef:Ik heb 2 klanten gehad met dezelfde klacht en bij alletwee de klanten is er een nieuwe verstelling in gekomen.

Vandaag kwam er echter 1 van deze klanten terug met hetzelfde probleem, en de nieuwe verstelling blijkt dus geen oplossing.

Collega heeft met Fiat gebeld en ze zijn (net als voor vele andere problemen) nog bezig met een oplossing.
zullen hiervoor onder tussen wel een aparte afdeling hebben gecreerd :?
schijnbaar niet anders hadden die `oplossingen` wel vlotter verlopen
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Veel gereden gisteren en vandaag: stoel zakt niet meer :lol:
Off-topic: dit is mijn vijfhonderdste bericht en ben ik dus nu seniorlid :wink:
Plaats reactie