wel hoor maar heb ze iets goedkoper.Berry schreef:Zijn die lampjes niet gewoon in de winkel te koop danwalpunto schreef:kan ze regelen
Wit stadslicht
- buxol
- Avere Una Vita
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
- Locatie: Alphen a/d Rijn
- Dop erafLeo Ensing schreef:Ik ben ook van plan om de Power2Night lampen te installeren. Als ik dit topic een beetje lees dan geven deze lampen een goede lichtopbrengst terwijl het ook een beetje Xenon achtig is. Ik hoor echter niemand over problemen met het installeren van deze lampen. Is het dan echt zo eenvoudig (ben redelijk A-technisch, haha)?
- Stekker eraf
- Beugeltje los
- Lamp eruit
- De rest verzin je zelf maar
Had ook een GP met allemaal specificaties.
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 128
- Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
- Locatie: Eindhoven
De beugel krijg je eraf door naar links te drukken. Dit wist ik ook niet waardoor ik uren heb zitten trekken aan de beugel zonder resultaat. Dus naar links drukken en hij klikt gelijk los.buxol schreef:- Dop erafLeo Ensing schreef:Ik ben ook van plan om de Power2Night lampen te installeren. Als ik dit topic een beetje lees dan geven deze lampen een goede lichtopbrengst terwijl het ook een beetje Xenon achtig is. Ik hoor echter niemand over problemen met het installeren van deze lampen. Is het dan echt zo eenvoudig (ben redelijk A-technisch, haha)?
- Stekker eraf
- Beugeltje los
- Lamp eruit
- De rest verzin je zelf maar
GP 1.3 JTD | Reservewiel | Stuur | 4 wielen |
Zoals Buxol ook al schreef, het is super eenvoudig en je kunt er goed bij (wat een verademing ten opzichte van de FIAT Stilo), mits je een niet al te grote motor hebt, bij de 1.9 8V MultiJets heb je schijnbaar wat minder ruimte.Leo Ensing schreef:Ik ben ook van plan om de Power2Night lampen te installeren. Als ik dit topic een beetje lees dan geven deze lampen een goede lichtopbrengst terwijl het ook een beetje Xenon achtig is. Ik hoor echter niemand over problemen met het installeren van deze lampen. Is het dan echt zo eenvoudig (ben redelijk A-technisch, haha)?
Ik zie trouwens dat je een 1.2 hebt, nou dan moet het zeker lukken.
(volgens Buxol stapt hij bij het wisselen gewoon in de motorruimte, maar dat wil ik hem wel eens zien doen)
Je kunt het beste voor het verwijderen even voorover in de motorruimte gaan hangen en even kijken hou die beugeltjes vast zitten. Ze zitten achter twee haakjes geklemd. het werkt inderdaad zoals Rubeneduardo schreef, maar als je het met eigen ogen hebt gezien voordat je begint dan is het nog makkelijker om te doen; dan hoef je het niet op de gok te doen.rubeneduardo schreef: De beugel krijg je eraf door naar links te drukken. Dit wist ik ook niet waardoor ik uren heb zitten trekken aan de beugel zonder resultaat. Dus naar links drukken en hij klikt gelijk los.
Inderdaad....dat is de enige auto die ik ooit heb gehad waar ik er zelf maar niet aan begon.....bij mijn dealer haalden ze de bumper er altijd even af, dat was volgens hun het makkelijkst en snelst.bartike schreef: @joedelta: bij een stilo heb je idd niet veel plaats heb je 30mi,uutjes tijd, dan gaan we linkerlampje ff vervangen
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 36
- Lid geworden op: wo jun 28, 2006 18:14
- Locatie: Zwolle
Euh, nee. Ik heb die lampjes die bij Joe voorin de unit lagenLeo Ensing schreef:Thanx voor alle tips. Ik ga dit weekend aan de slag, maar zo te horen moet het geen probleem zijn.
@Sappel: Zijn dat de Power2Night 140 lampen?
Megawhites van Halfords met autostyle stadslichies en silvervision knipperbollen
Zo mooiiiiiiiii!!!!
skitterend Sappel.....hoewel ik daar toen niet echt om kon lachen.....maar het was nog niet zo erg als de ellende op de bergweggetjes in Duitsland, maar eerlijk is eerlijk, ze zien er puik uit.Sappel schreef: Euh, nee. Ik heb die lampjes die bij Joe voorin de unit lagen
Megawhites van Halfords met autostyle stadslichies en silvervision knipperbollen
Zo mooiiiiiiiii!!!!