Wit stadslicht

Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

Berry schreef:
walpunto schreef:kan ze regelen
Zijn die lampjes niet gewoon in de winkel te koop dan :?:
wel hoor maar heb ze iets goedkoper.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Leo Ensing schreef:Ik ben ook van plan om de Power2Night lampen te installeren. Als ik dit topic een beetje lees dan geven deze lampen een goede lichtopbrengst terwijl het ook een beetje Xenon achtig is. Ik hoor echter niemand over problemen met het installeren van deze lampen. Is het dan echt zo eenvoudig (ben redelijk A-technisch, haha)?
- Dop eraf
- Stekker eraf
- Beugeltje los
- Lamp eruit
- De rest verzin je zelf maar :lol:
Had ook een GP met allemaal specificaties.
rubeneduardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 128
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
Locatie: Eindhoven

Bericht door rubeneduardo »

buxol schreef:
Leo Ensing schreef:Ik ben ook van plan om de Power2Night lampen te installeren. Als ik dit topic een beetje lees dan geven deze lampen een goede lichtopbrengst terwijl het ook een beetje Xenon achtig is. Ik hoor echter niemand over problemen met het installeren van deze lampen. Is het dan echt zo eenvoudig (ben redelijk A-technisch, haha)?
- Dop eraf
- Stekker eraf
- Beugeltje los
- Lamp eruit
- De rest verzin je zelf maar :lol:
De beugel krijg je eraf door naar links te drukken. Dit wist ik ook niet waardoor ik uren heb zitten trekken aan de beugel zonder resultaat. Dus naar links drukken en hij klikt gelijk los. :)
GP 1.3 JTD | Reservewiel | Stuur | 4 wielen |
joedelta

Bericht door joedelta »

Leo Ensing schreef:Ik ben ook van plan om de Power2Night lampen te installeren. Als ik dit topic een beetje lees dan geven deze lampen een goede lichtopbrengst terwijl het ook een beetje Xenon achtig is. Ik hoor echter niemand over problemen met het installeren van deze lampen. Is het dan echt zo eenvoudig (ben redelijk A-technisch, haha)?
Zoals Buxol ook al schreef, het is super eenvoudig en je kunt er goed bij (wat een verademing ten opzichte van de FIAT Stilo), mits je een niet al te grote motor hebt, bij de 1.9 8V MultiJets heb je schijnbaar wat minder ruimte.
Ik zie trouwens dat je een 1.2 hebt, nou dan moet het zeker lukken.

(volgens Buxol stapt hij bij het wisselen gewoon in de motorruimte, maar dat wil ik hem wel eens zien doen)
joedelta

Bericht door joedelta »

rubeneduardo schreef: De beugel krijg je eraf door naar links te drukken. Dit wist ik ook niet waardoor ik uren heb zitten trekken aan de beugel zonder resultaat. Dus naar links drukken en hij klikt gelijk los. :)
Je kunt het beste voor het verwijderen even voorover in de motorruimte gaan hangen en even kijken hou die beugeltjes vast zitten. Ze zitten achter twee haakjes geklemd. het werkt inderdaad zoals Rubeneduardo schreef, maar als je het met eigen ogen hebt gezien voordat je begint dan is het nog makkelijker om te doen; dan hoef je het niet op de gok te doen.
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Mij lukte het ook en dan krijg je dit als beloning, icm silver knipperlichten:

Afbeelding

Kan ik me compleet in verliezen, zulke mooie blauwe ogen ;)
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

Sappel schreef:Mij lukte het ook en dan krijg je dit als beloning, icm silver knipperlichten:

Afbeelding

Kan ik me compleet in verliezen, zulke mooie blauwe ogen ;)
dat is idd een mooi zicht :shock:


@joedelta: bij een stilo heb je idd niet veel plaats :P heb je 30mi,uutjes tijd, dan gaan we linkerlampje ff vervangen :lol:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

bartike schreef: @joedelta: bij een stilo heb je idd niet veel plaats :P heb je 30mi,uutjes tijd, dan gaan we linkerlampje ff vervangen :lol:
Inderdaad....dat is de enige auto die ik ooit heb gehad waar ik er zelf maar niet aan begon.....bij mijn dealer haalden ze de bumper er altijd even af, dat was volgens hun het makkelijkst en snelst.
Leo Ensing
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: wo jun 28, 2006 18:14
Locatie: Zwolle

Bericht door Leo Ensing »

Thanx voor alle tips. Ik ga dit weekend aan de slag, maar zo te horen moet het geen probleem zijn.
@Sappel: Zijn dat de Power2Night 140 lampen?
183km/u in Fiat GP 1.2
Fiat GP Sport 1.4 16v, blue & me, armsteun, cruise control, getinte zijruiten
joedelta

Bericht door joedelta »

Leo Ensing schreef:Thanx voor alle tips. Ik ga dit weekend aan de slag, maar zo te horen moet het geen probleem zijn.
@Sappel: Zijn dat de Power2Night 140 lampen?
@Leo Ensing: 140? Ik denk dat het de GT150's zijn. Die heb ik in ieder geval ook....Buxol ook, dus ik denk Sappel ook.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Heeft Sappel niet de Megawhites van Halfords?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
joedelta

Bericht door joedelta »

Bennink schreef:Heeft Sappel niet de Megawhites van Halfords?
ik hoop het niet voor hem......wacht nu je het zegt....ja die heeft hij geloof ik wel.....

goeie Bennink......ik had het er laatst nog met hem over vanwege mijn slechte ervaringen met de Megashites (zie elders op het forum).
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Leo Ensing schreef:Thanx voor alle tips. Ik ga dit weekend aan de slag, maar zo te horen moet het geen probleem zijn.
@Sappel: Zijn dat de Power2Night 140 lampen?
Euh, nee. Ik heb die lampjes die bij Joe voorin de unit lagen ;)
Megawhites van Halfords met autostyle stadslichies en silvervision knipperbollen :D

Zo mooiiiiiiiii!!!!
joedelta

Bericht door joedelta »

Sappel schreef: Euh, nee. Ik heb die lampjes die bij Joe voorin de unit lagen ;)
Megawhites van Halfords met autostyle stadslichies en silvervision knipperbollen :D

Zo mooiiiiiiiii!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: skitterend Sappel.....hoewel ik daar toen niet echt om kon lachen.....maar het was nog niet zo erg als de ellende op de bergweggetjes in Duitsland, maar eerlijk is eerlijk, ze zien er puik uit.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

joedelta schreef:slechte ervaringen met de Megashites
:lol:
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Plaats reactie