Foto chrome achterklepstrip "Need for Speed" Line

joedelta

Bericht door joedelta »

Sappel schreef:
joedelta schreef:update: de strip verliest wat chroom.
Vandaag ben ik er even mee naar de dealer geweest, en ik krijg een nieuwe strip.
Moet je ook niet zoveel poetsen ;)

Want bij de meeting in Twente was Joe de enige met een schone auto ondanks het reteslechte weer :?
gewoon om de plassen heen rijden....is toch niet zo moeilijk?
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Sappel schreef:
joedelta schreef:update: de strip verliest wat chroom.
Vandaag ben ik er even mee naar de dealer geweest, en ik krijg een nieuwe strip.
Moet je ook niet zoveel poetsen ;)

Want bij de meeting in Twente was Joe de enige met een schone auto ondanks het reteslechte weer :?
pfff, hij was net een half uur uit de wasstraat en dan krijg je dit soort commentaar ... dat was weer 6,5 euro goed besteed merk ik wel! ;)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
joedelta

Bericht door joedelta »

Speedy schreef:
Sappel schreef:
joedelta schreef:update: de strip verliest wat chroom.
Vandaag ben ik er even mee naar de dealer geweest, en ik krijg een nieuwe strip.
Moet je ook niet zoveel poetsen ;)

Want bij de meeting in Twente was Joe de enige met een schone auto ondanks het reteslechte weer :?
pfff, hij was net een half uur uit de wasstraat en dan krijg je dit soort commentaar ... dat was weer 6,5 euro goed besteed merk ik wel! ;)
Die van jou was ook best wel schoon hoor :D

in ieder geval schoner dan die van Slippingpenny en walpunto, als ik me goed herinner. :wink:
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Die van mij blonk als een hondendrol in de maneschijn tot Walpunto me onderweg inhaalde. :)
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Plaats reactie