Foto chrome achterklepstrip "Need for Speed" Line

joedelta

Bericht door joedelta »

fra-boy schreef:
joedelta schreef:Mijn strip is binnen, maar moet nog wel gemonteerd worden.

Hij heeft mij trouwens toch echt maar 42 euri gekost.
Gaat het om zijstrips of die van de achterklep? :shock:
het gaat om de achterklep strip, zoals ook in dit topic op foto te zien is.
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

SvdW schreef:
tonyvandenbroek schreef:Hij is inderdaag erg mooi, zelfs zeer mooi. Leuk verjaardags kadootje voor Tony. Mag ik misschien weten wat je er voor betaald hebt (tja blijven holanders).

Zeer stoer kontje heeft de GP zo. :wink:
Uit m'n hoofd 69 euri... Moet zeggen dat ik de stootstrips uit de NFS-line ook een stuk mooier vind dan de originele, ze eindigen bij het voorwiel namelijk in een klein stukje verchroomd, met Fiat-logo erin.
Ok, ik was even in de war gebracht door bovenstaande post, want kennelijk bestaan er ook NFS-zijstrips, en daar was ik wel benieuwd naar gezien deze post...., kon nergens een foto ervan ontdekken :D
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

fra-boy schreef:
SvdW schreef:
tonyvandenbroek schreef:Hij is inderdaag erg mooi, zelfs zeer mooi. Leuk verjaardags kadootje voor Tony. Mag ik misschien weten wat je er voor betaald hebt (tja blijven holanders).

Zeer stoer kontje heeft de GP zo. :wink:
Uit m'n hoofd 69 euri... Moet zeggen dat ik de stootstrips uit de NFS-line ook een stuk mooier vind dan de originele, ze eindigen bij het voorwiel namelijk in een klein stukje verchroomd, met Fiat-logo erin.
Ok, ik was even in de war gebracht door bovenstaande post, want kennelijk bestaan er ook NFS-zijstrips, en daar was ik wel benieuwd naar gezien deze post...., kon nergens een foto ervan ontdekken :D
bij deze fra boy
Afbeelding
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Hey mooi! Ze lopen alleen niet zover door als de standaard stootstrips, en ik vind zelf de zwarte kleur ook wel aardig staan op de Bolero rode kleur.
Maar dat punto logo op deze strips vind ik wel weer mooi eigenlijk :D

Mijn strips:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6VXTCC7D
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik heb dan de zelfde maar dan zwart op rood ,ja heel mooi fraboy geniet er maar van succes
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ineke schreef:Ik heb dan de zelfde maar dan zwart op rood ,ja heel mooi fraboy geniet er maar van succes
ineke
staat er ook ergens op het forum een foto van jouw GP :roll:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

nee die staat er niet ik weet niet hoe ik foto"s moet posten anders had ik dat wel gedaan
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Bericht door fra-boy »

Ineke,

Als mij een foto pm stuurt post ik 'm voor je, geen probleem :)
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:nee die staat er niet ik weet niet hoe ik foto"s moet posten anders had ik dat wel gedaan
of je stuurt me even een vraag per pm, zodat ik je kan helpen (het is namelijk kinderlijk eenvoudig, er van uit gaande dat je wel je foto's op je pc weet te krijgen).
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

jezus hannes zien die stootstrips er ff geil uit. Ik bedacht me net dat ik die dingen nog moest bestellen vanavond en toen zag ik ze staan. Wel jammer dat ze niet helemaal doorlopen maar tering wat vet.

Waar kan je eigenlijk wat info vinden over dat NFS pakket.. wellicht dat ik het met mn dealer op een akkoordje kan gooien aangezien HIJ de velgen niet heeft besteld. :roll:
joedelta

Bericht door joedelta »

Mede op verzoek van ons aller Sappel; hier twee foto's van mijn GP met de chrome strip op de achterklep:

Afbeelding

Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

hannes schreef:
ineke schreef:Ik heb dan de zelfde maar dan zwart op rood ,ja heel mooi fraboy geniet er maar van succes
ineke
staat er ook ergens op het forum een foto van jouw GP :roll:
ja die is er ook ga naar topic ïneke's foto"s
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

joedelta schreef:Mede op verzoek van ons aller Sappel; hier twee foto's van mijn GP met de chrome strip op de achterklep:

Afbeelding

Afbeelding


Nou Joe dat ziet er gelikt uit :lol: :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

update: de strip verliest wat chroom.
Vandaag ben ik er even mee naar de dealer geweest, en ik krijg een nieuwe strip.
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

joedelta schreef:update: de strip verliest wat chroom.
Vandaag ben ik er even mee naar de dealer geweest, en ik krijg een nieuwe strip.
Moet je ook niet zoveel poetsen ;)

Want bij de meeting in Twente was Joe de enige met een schone auto ondanks het reteslechte weer :?
Plaats reactie