Foto chrome achterklepstrip "Need for Speed" Line

SvdW
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: di jun 13, 2006 14:55
Locatie: Amsterdam

Foto chrome achterklepstrip "Need for Speed" Line

Bericht door SvdW »

Gents and dolls,

Na ruim 3 maanden bestelling werd hij eindelijk geleverd, de chrome achterklepstrip van de Need for Speed line, zie hieronder een kiekje. Per 1 oktober wordt de parkeervergunning-registratie digitaal op kenteken dus kan het papiertje ook van de achterruit, dan is de achterkant helemaal mooi strak: een privacy-glass achterruit zónder parkeervergunning, een kenteken zónder dealer-reclame en met opgelegde kenteken-letters en een achterklep zónder type-aanduiding maar wel met een mooie chrome strip. That's how I like it 8)

Afbeelding

De monteur gaf verder aan dat ze laatst voor iemand een Audi-look-alike http://www.2005-audi-a4.i8.com/a4-audi/newa4.jpg chrome grill aan de voorkant rondom de nummerplaat hadden gemonteerd voor een klant, stond wel erg vet volgens hem, dus ben benieuwd of iemand daar een kiekje van heeft?

Cheers, SvdW
GP 120pk Emotion+
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Hij is inderdaag erg mooi, zelfs zeer mooi. Leuk verjaardags kadootje voor Tony. Mag ik misschien weten wat je er voor betaald hebt (tja blijven holanders).

Zeer stoer kontje heeft de GP zo. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

ziet er erg strak uit! (doet me wel een héél klein beetje denken aan een corsa (sorry! :wink: ))

maar je parkeervergunning kan je toch ook onder je voorruit plakken? in haarlem moet dat zelfs
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Netjes! Ik zit nog steeds in twijfel over m'n punto logo... dit ziet er wel goed uit zo op de foto!
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

buxol schreef:Ik zit nog steeds in twijfel over m'n punto logo...
ikke niet :wink: :P
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Horizontale strepen maakt je dik/ breed... :o
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
SvdW
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: di jun 13, 2006 14:55
Locatie: Amsterdam

Bericht door SvdW »

tonyvandenbroek schreef:Hij is inderdaag erg mooi, zelfs zeer mooi. Leuk verjaardags kadootje voor Tony. Mag ik misschien weten wat je er voor betaald hebt (tja blijven holanders).

Zeer stoer kontje heeft de GP zo. :wink:
Uit m'n hoofd 69 euri... Moet zeggen dat ik de stootstrips uit de NFS-line ook een stuk mooier vind dan de originele, ze eindigen bij het voorwiel namelijk in een klein stukje verchroomd, met Fiat-logo erin.
GP 120pk Emotion+
SvdW
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: di jun 13, 2006 14:55
Locatie: Amsterdam

Bericht door SvdW »

Peter_R schreef:ziet er erg strak uit! (doet me wel een héél klein beetje denken aan een corsa (sorry! :wink: ))

maar je parkeervergunning kan je toch ook onder je voorruit plakken? in haarlem moet dat zelfs
Opel?! Dat is vloeken in de kerk! :lol:
In A'dam staat op de achterkant van de vergunning dattie linksachter moet, maargoed na het weekend gelukkig verleden tijd (ook wel handig als je in 010 parkeert met een 020-auto :wink: )
GP 120pk Emotion+
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

grietje8 schreef:Horizontale strepen maakt je dik/ breed... :o
Klopt... haha. De GP lijkt op de foto's inderdaad breder.
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Heb je niet nog meer foto's? Even van het uiteinden enzo.. thanks
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

Peter_R schreef:doet me wel een héél klein beetje denken aan een corsa (sorry! :wink: ))
Dat het op Opel zou gaan lijken was voor mij de reden om heel lang te twijfelen over de strip, totdat ik een vergelijkbare strip op een Alfa Romeo 147 zag en het me duidelijk was dat deze strips wel mooi zijn in tegenstelling tot die verchroomde dranghekken middenop de kofferbakken van Opels.

Mijn strip is nu ongeveer 1 maand in bestelling, ben benieuwd wanneer hij komt.
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

joedelta schreef:
Peter_R schreef:doet me wel een héél klein beetje denken aan een corsa (sorry! :wink: ))
die verchroomde dranghekken middenop de kofferbakken van Opels.
:lol: :lol: :lol:

ik moet ook zeggen dat ik het op de GP van SvdW ook erg mooi eruit vind zien. Ik ben benieuwd hoe hij er op jouw NO-Blue GP eruit ziet
SvdW
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: di jun 13, 2006 14:55
Locatie: Amsterdam

Bericht door SvdW »

funk4life schreef:Heb je niet nog meer foto's? Even van het uiteinden enzo.. thanks
Kan even duren maar ik zal kijken voor je wat ik kan doen. Kan je al wel vertellen dat 'ie mooi langs de rand mee loopt...
GP 120pk Emotion+
joedelta

Bericht door joedelta »

SvdW schreef:
tonyvandenbroek schreef:Hij is inderdaag erg mooi, zelfs zeer mooi. Leuk verjaardags kadootje voor Tony. Mag ik misschien weten wat je er voor betaald hebt (tja blijven holanders).

Zeer stoer kontje heeft de GP zo. :wink:
Uit m'n hoofd 69 euri... Moet zeggen dat ik de stootstrips uit de NFS-line ook een stuk mooier vind dan de originele, ze eindigen bij het voorwiel namelijk in een klein stukje verchroomd, met Fiat-logo erin.
Ik heb maar iets van 42 euri betaald, maar ik moet hem nog wel krijgen natuurlijk :wink:
stefan
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: di jun 27, 2006 14:09
Locatie: gorinchem

Bericht door stefan »

Zeer stoer kontje heeft de GP zo. :wink:[/quote]

Uit m'n hoofd 69 euri... Moet zeggen dat ik de stootstrips uit de NFS-line ook een stuk mooier vind dan de originele, ze eindigen bij het voorwiel namelijk in een klein stukje verchroomd, met Fiat-logo erin.[/quote]

die stootstrips staan heel gaaf vind ik zelf heb ze bij mij er op zitten en in de kleur van de auto laten spuiten de mensen die op de meeting zijn geweest hebben het gezien.
fiat gp 1.4 16v sport exotica red
Plaats reactie