Eindelijk de GP in bezit + meteen een vraag!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Delvenaartje
Junior Stato
Berichten: 244
Lid geworden op: do jul 19, 2012 20:23

Eindelijk de GP in bezit + meteen een vraag!

Bericht door Delvenaartje »

Goedemorgen,

Eindelijk.. afgelopen zaterdag was HET zo ver, ik kreeg de sleutels van mijn Grande Punto Sport 1.4 16v! ~~

Helemaal gelukkig, reed als een mes door de boter.. heerlijk!
Zal binnenkort wat foto's posten :) 8)

Nu vraag ik me alleen af: een vriend van mij zei dat ie me een KNN filter voor me heeft, en toen ik vroeg wat het 'nut' hiervan was, zei hij dat 't een iets 'leuker' geluid kon geven, iets meer vermogen geeft en het grootste voordeel was dat je het filter zo goed als niet hoeft te vervangen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Aangezien ik eigenlijk niets aan mijn auto wil veranderen, maar als dit een positieve werking heeft, wel natuurlijk.

Ik hoor 't graag!

Gr. Delvenaartje :mrgreen:
Proud owner of a Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM! :wink:
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Eindelijk de GP in bezit + meteen een vraag!

Bericht door ed.de.vries »

Ik heb al jaren K&N inleg filter(s) in de Grande(s) en ook in de eerdere AR gehad!
Even: inderdaad maakt het een weinig méér geluid "onder de kap" dan wel! Verders geen noemenswaardiger geluid uit : de PIJP"
Vermogenswinst is te verwaarlozen, als die er uberhaupt is! Wel, is het uitwasbare filter bij goede behandeling een vrij lang leven beschoren.
t,is maar hoe je eea in je denkhoofd zal plaatsen, wellicht icm een andere : sport : uitlaat , is het nog wat meer sportief geluid wellicht!
Maar of dát het meer prijskaartje waard is,heeft te maken met de persoonlijke keuze.
:der ALTE:
Plaats reactie