Parrot Asteroid Fiat Punto evo 2011

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
MmarkM
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: do jun 30, 2011 21:01

Parrot Asteroid Fiat Punto evo 2011

Bericht door MmarkM »

Dames en Heren,

Ik kom er nu echt niet meer uit. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Vraag 1:

Toen ik destijds mijn Parrot Asteroid installeerde kreeg ik hem niet aan de praat. Ik ben in het bezit van een Fiat Punto Evo uit 2011 en het bleek dat mijn canbus of iso cable (geen idee welke het is) vanuit mijn auto niet de radio ondersteunt. De radio kreeg geen voeding vanuit de auto. Toen heb ik de ISO kabel die ik kreeg bij de Parrot veranderd waardoor hij continu aangesloten staat op de voeding van me auto. Nu heb ik het probleem dat hij continu voeding blijft trekken van mijn auto en er verschillende problemen zich voordoen, waaronder mijn start/stop systeem die het niet meer doet.

Nu wil ik dit graag veranderen. Ik las op internet dat ik vanuit mijn 12v midden console een kabel moet trekken naar mijn radio en hem daar op aan moet laten sluiten. Is er geen andere oplossing?

Vraag 2:

Verder heb ik stuurwiel bediening op mijn stuur. Nu werkt dit uiteraard niet meer. Nu zag ik dat je hier Unika voor hebt. Dit kan ingebouwd worden maar, dan heb je een aparte kabel nodig volgens de site om te checken of me auto word ondersteunt (http://www.parrot.com/nl/support/parrot-unika" onclick="window.open(this.href);return false;). Deze verwijst naar deze link: http://www.parrotshopping.com/fr/p_parr ... x?i=232848" onclick="window.open(this.href);return false;

Is het probleem van vraag 1 misschien ook opgelost als ik deze kabel koop? Aangezien het net zo een zelfde soort ISO kabel is die geleverd word met de Asteroid?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evorider
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: wo jan 30, 2013 19:57

Re: Parrot Asteroid Fiat Punto evo 2011

Bericht door Evorider »

Haal je voeding uit je contactslot. Zo slaat de parrot ook af als je de motor uitzet. :)
MmarkM
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: do jun 30, 2011 21:01

Re: Parrot Asteroid Fiat Punto evo 2011

Bericht door MmarkM »

Via sigaretten aansteker kan het ook denk ik ?
Afbeelding
Plaats reactie