Led verlichting / lampjes

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto 2012.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eldjloco
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: ma jun 16, 2008 14:14
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Led verlichting / lampjes

Bericht door eldjloco »

Inmiddels 5 setjes led lampjes besteld in verschillende types, met allemaal hetzelfde resultaat: ERRORRRRRRRR
Oftewel de controleer verlichting in de display en lampjes die niet gaan branden.
Iemand al ervaring / oplozzing hiervoor :?:
Ik weet niet alles beter, dat lijkt maar zo voor diegene die (nog) minder weten. LOL ;-)
Gebruikersavatar
Jarnoootje
Membre D'Oro
Berichten: 1507
Lid geworden op: di jan 26, 2010 12:29
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Led verlichting / lampjes

Bericht door Jarnoootje »

afhankelijk voor welke lampen je die wilt zijn er inmiddels goede ervaringen ... moet je even zoeken op LED verlichting in het zoekscherm.

Led verlichting ipv dagrijverlichting

Vandaag/morgen verwacht ik mijn setje ledverlicht van Ledsgivelight.nl, daar zijn al goede ervaringen mee, in iedergeval voor de dagrijlichten, de stadslichten tot nu toe nog niet.

Houdt mijn topic in de gaten voor de bivindingen van deze lampen :)
Gebruikersavatar
eldjloco
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: ma jun 16, 2008 14:14
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Led verlichting / lampjes

Bericht door eldjloco »

Jarnoootje schreef:afhankelijk voor welke lampen je die wilt zijn er inmiddels goede ervaringen ... moet je even zoeken op LED verlichting in het zoekscherm.

Led verlichting ipv dagrijverlichting

Vandaag/morgen verwacht ik mijn setje ledverlicht van Ledsgivelight.nl, daar zijn al goede ervaringen mee, in iedergeval voor de dagrijlichten, de stadslichten tot nu toe nog niet.

Houdt mijn topic in de gaten voor de bivindingen van deze lampen :)
Thanx for the reply, had ik inderdaad al even gekeken, maar vond de berichten nog wat tegenstrijdig en wist ook niet zeker of er nog verschil zat in de Evo en zoals ik heb de Punto 2012.

Maar zal zeker even de berichtgeving blijven volgen, het laatste setje wat ik had werkt bij het aansluiten, maar bij de 2e keer verschijnt alsnog de melding in de display en gloeien ze slechts flauw op. :cry:
Ik weet niet alles beter, dat lijkt maar zo voor diegene die (nog) minder weten. LOL ;-)
Gebruikersavatar
Tom93
Junior Stato
Berichten: 277
Lid geworden op: zo jun 21, 2015 12:53
Locatie: Limburg

Re: Led verlichting / lampjes

Bericht door Tom93 »

Als je ledjes wilt kopen moet je dat gewoon op ebay doen. Dan heb je voor 3 dollar een setje opgestuurd en al. Wel even kijken naar het aantal watt van de lampjes
Punto evo 1.4 16v 105 pk
Plaats reactie