Motorhuis Alphen aan den Rijn

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
burn86
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: za apr 21, 2012 16:22

Motorhuis Alphen aan den Rijn

Bericht door burn86 »

Aangezien er een mooie topic is ontstaan over Bochane ben ik niet te beroerd een positieve review te schrijven over Motorhuis.

Ik heb mijn Fiat Punto via Motorhuis Alphen aan den Rijn aangeschaft (lease).
Vanwege mijn kilometers die ik maak wilde ik een diesel en die was alleen nog in 2013 in de 14%. Maar het einde van het jaar begon te naderen dus directlease heeft gezocht
naar een Fiat P op voorraad.
Ik werd in contact gebracht met motorhuis, hun hebben netjes 2 auto's voorgesteld die 95% beschikte wat ik graag wilde hebben en bij vragen had ik dezelfde dag nog antwoord.
Dit was echt in een woord TOP. Motorhuis heeft ook als service dat de auto gratis afgeleverd word bij de gewenste bestemming.

Bij de aflevering heb ik helaas schade geconstateerd. Hier heb ik gelijk wat foto's van gemaakt en naar hun toe gemaild.
Motorhuis heeft dit heel goed en snel opgelost. Ik kon wanneer het mij uitkwam langskomen bij schadehuis,
zodat ze het eventueel met polijsten of anders spuiten de schade konden herstellen. Uiteindelijk is de schade (op hun kosten) gespoten.

Een warme douche voor Motorhuis (+schadehuis Rotterdam). .)
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Motorhuis Alphen aan den Rijn

Bericht door RaydeJee »

Ik sluit me aan bij Motorhuis Alphen. Ik heb mijn auto daar af en toe in onderhoud en dat gaat allemaal prima. Ook al mijn garantieclaims zijn via Alphen afgehandeld en helemaal goed. :D
Plaats reactie