Nieuwegein, Dirk Kramer

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Re: dirk kramer nieuwegein

Bericht door Sporting raymon »

walpunto schreef:probeer fivan utr.
verkoper raymond
hebben volgens mij een jtd staan
krijg jij bonuspunten ofzo..als jij ze naam noemt :?: :roll:

volgens mij heb ik die naam al eerder horen vallen :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
A3A3A3
Berichten: 9
Lid geworden op: za jul 29, 2006 13:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door A3A3A3 »

Meerdere fiats gekocht bij Kramer.
Altijd goed geholpen en leuke inruil prijzen en aardige kado,s.
Rob en Bastiaan (jonge knul) heten de verkopers weten veel van de auto,s maar weinig van de acties, moet ze af en toe een handje helpen.Ze kunnen ook niet alles weten wat ze bij FIAT verzinnen.
Daarom loop eens binnen en lees de fiat actueel maar eens door (vooral de reklames)
Maar ja dat doe je dan ook voor je portemonai, onderhandelen is een kunst van 2 kanten.
Je kan tot een bepaalde hoogte gaan, maar je merkt snel genoeg wanneer het stopt.
Het meeste van de accesoires krijg je met korting als ze weten dat je een auto ook echt koopt.
Over de werkplaats (kees en Kees ) niets dan lof
Heb ze wel eens nodig gehad, maar dan doen ze hun uiterste best.
PS
ik werk NIET bij deze dealer.
GP SPORT exotic red, cruisecontroll, private glass, armsteun, alu dorpelstrips,12V in koffer en Leadtek Speedingmaster
Nieuwegein
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

dirk kramer

Bericht door walpunto »

nou dan kom jij beter over en nemen ze jou wel serious
zo ging dat bij mij niet en bij de fivan in utrecht wel
vond te weinig antwoorden in nieuwegein en te weinig respect voor het kopen van een nieuwe auto
hoop dat je veel plezier hebt van je auto

ps ga je ook na de meeting op 9sept
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Ben zowel in Nieuwegein als in Lopik geweest. In Nieuwegein geholpen door Bastiaan. Zeer enthousiaste jongen, is redelijk op hoogte.
Helaas was zijn aanbod voor mij de slechtste van de 3 en er werd al gezegd dat er verder niet te onderhandelen viel. Had 'm graag daar besteld.

In Lopik met meneer Kramer zelf gesproken. Vriendelijke man die ook best wat moeite voor je wil doen.

Goeie ervaring dus met Dirk Kramer!
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Aangezien VD&T failliet is en ik ook weg ben uit Apeldoorn met mijn opdracht heb ik vandaag de auto naar Dirk Kramer gebracht.

Lijstje van punten opgesteld en die hebben ze keurig netjes afgehandeld. Had gezegd dat ik de 2 voorbanden die vervangen moesten worden van hetzelfde merk wilde (Potenza's) en ondanks dat ze er zelf Michelin onder hadden gegooid netjes aan de wens van de klant voldaan.

Verder hebben ze nog wat kleine dingetjes opgelost (aanlopende bescherming van remschijf, krakende schokdemper).

Het punt waar de auto voor naar de dealer ging (het stotteren) konden ze niets aan vinden. Heb uitdraai van de computer gekregen waarop staat dat er geen updates zijn en ook een uitdraai van de roetfilter.

Kortom........geen oplossing voor het stotteren, maar goed, ze hebben wel onderzoek verricht maar konden simpelweg niks vinden.

Ik ben tevreden over hoe ik ben geholpen en dit wordt mijn nieuwe huisdealer denk ik.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

ExTaxi schreef:Aangezien VD&T failliet is en ik ook weg ben uit Apeldoorn met mijn opdracht heb ik vandaag de auto naar Dirk Kramer gebracht.

Lijstje van punten opgesteld en die hebben ze keurig netjes afgehandeld. Had gezegd dat ik de 2 voorbanden die vervangen moesten worden van hetzelfde merk wilde (Potenza's) en ondanks dat ze er zelf Michelin onder hadden gegooid netjes aan de wens van de klant voldaan.

Verder hebben ze nog wat kleine dingetjes opgelost (aanlopende bescherming van remschijf, krakende schokdemper).

Het punt waar de auto voor naar de dealer ging (het stotteren) konden ze niets aan vinden. Heb uitdraai van de computer gekregen waarop staat dat er geen updates zijn en ook een uitdraai van de roetfilter.

Kortom........geen oplossing voor het stotteren, maar goed, ze hebben wel onderzoek verricht maar konden simpelweg niks vinden.

Ik ben tevreden over hoe ik ben geholpen en dit wordt mijn nieuwe huisdealer denk ik.

s6 ermee ben er vrydag weer slecht behandeld inruil op een t-jet sport was ronduit bedroevend.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

walpunto schreef:
s6 ermee ben er vrydag weer slecht behandeld inruil op een t-jet sport was ronduit bedroevend.
dat heeft ook met vraag en aanbod te maken he.........als ze er al een aantal hebben staan of jouw type komt net even niet goed uit dan geven ze minder.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

ExTaxi schreef:
walpunto schreef:
s6 ermee ben er vrydag weer slecht behandeld inruil op een t-jet sport was ronduit bedroevend.
dat heeft ook met vraag en aanbod te maken he.........als ze er al een aantal hebben staan of jouw type komt net even niet goed uit dan geven ze minder.
Is absoluut waar :!: :wink:
de dealer waar ik mn gp ingeruild heb,die had ook geen sport staan,vandaar dat ik dus ook daarom een goede inruil heb gekregen :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

ExTaxi schreef:
walpunto schreef:
s6 ermee ben er vrydag weer slecht behandeld inruil op een t-jet sport was ronduit bedroevend.
dat heeft ook met vraag en aanbod te maken he.........als ze er al een aantal hebben staan of jouw type komt net even niet goed uit dan geven ze minder.
werd gezegd die bijna nieuwe sport verkoopt moeilijk ivm de t-jet.
zit wel wat in maar dan nog en er stond er geen 2de hands want ze hadden nog nooit ingeruild een sport.
moest overleggen met de hr kramer zelf.
dus werd geholpen door iemand die zelf geen beslissing kan of mag nemen.
vind ik slechte zaak.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Bij mijn vorige dealer was dat ook dat niet alle verkopers zelf de beslissing mogen maken. Zeker weten een slechte zaak.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

T-Jet Sport besteld

Bericht door Noud »

Mijn vriendin en ik hebben bij Dirk Kramer in Nieuwegein een Punto gekocht.

Zeer goed geholpen en omdat we geen inruil hadden ook een prima korting gekregen. Ook toen mijn vriendin de eerste keer alleen wat informatie en een proefrit ging vragen werd ze meteen netjes en serieus behandeld (ondanks haar 27 jaar en dat ze met fiets kwam aanrijden).

Onze eerste keuze was een 1.4 8v Blue & Me. Hiervoor ook een koopcontract getekend. Echter de week daarna was er een van twijfel voor mij of ik wel de juiste keuze had gemaakt. De zaterdag erop een afspraak gemaakt om met de T-Jet te rijden en helemaal verkocht aan deze motor. Ondanks dat er al een Punto uit de productie van die week aan onze order was toegewezen maakte de dealer er geen enkel probleem van om nog te wisselen.

Ook dat we de aflevering pas in januari willen was geen probleem (dat was bij andere dealers wel anders).

Deze dealer gaat tot het uiterste om de (nieuwe) klant tevreden te stellen!

Als de after-sales support ook op dit nivo staat dan zal Dirk Kramer lange tijd onze dealer blijven.
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
hanneke86
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 11:32
Locatie: omg utrecht

Bericht door hanneke86 »

Ook mijn vriend en ik zijn naar de Fiat dealer in Nieuwegein geweest. daar zijn we goed geholpen door de zoon van dr Kramer. Iemand met verstand van zaken dus. Omdat het om een lease auto gaat en we dus geen auto hadden om in te ruilen hebben we een korting gehad van 500 euro (omdat we ook een aatal assecoires hebben besteld). Dus een prima deal!

Na een proefrit met een grande punto zonder T-jet motor (jammer dat ze er niet een hadden staan aangezien we een GP met T-jet willen) hebben we de auto definitief besteld. Eind April mogen we de auto komen afhalen! Nu even kijken of we nog een leuk cadeau krijgen bij de aflevering (matten? sleutelhangers?) ik hoop ieder geval niet dat we een fles italiaanse olie krijgen (zoals andere op dit topic). Maar daar bericht ik jullie wel over als we de auto krijgen :-P
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

hanneke86 schreef:ik hoop ieder geval niet dat we een fles italiaanse olie krijgen (zoals andere op dit topic).
Motorolie? Niet nodig, de T-Jet produceert olie ;-)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
hanneke86
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 11:32
Locatie: omg utrecht

Bericht door hanneke86 »

produceren GP tegenwoordig ook al slaolie? Damn wat een geweldige auto's!!! 8)
hanneke86
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 11:32
Locatie: omg utrecht

Bericht door hanneke86 »

Vorige week vrijdag onze nieuwe gp na 8 weken op kunnen halen bij dealer dirk kramer in nieuwegein. Prima services gekregen de afgelopen weken.

Toen we voor het eerst bij de dealer kwamen werden we geholpen door de heer J.Kramer. Dat is al die weken zo gebleven en dat was erg fijn. één aanspreekpunt die weet welke vragen en kwesties er spelen scheelt iedere keer een hoop uitleg aan andere medewerkers. We konden voor al onze vragen terrecht bij de heer Kramer. Na veel uitleg en een proefrit hebben we dan onze GP (t-jet 1.4 sport, zwart) besteld.

Na 8 weken wachten kregen we dan eindelijk het verlossende telefoontje, de GP was binnen. De volgende dag konden we hem al gelijk op komen halen. Omdat we zo nieuwsgierig waren zijn we s'avonds nog even langs de dealer gereden en daar zagen we hem al staan, alleen....met de verkeerde velgen (hadden 17" inch sport velgen besteld). De volgende dag direct nog maar even gebeld en ja we hadden het goed gezien, de verkeerde velgen zaten eronder.

Ik werd 1,5 uur later terug gebeld dat alles alsnog geregeld was en dat ze de goede velgen onder een showmodel uit hadden gehaald en er bij ons op hebben gezet, zo konden we alsnog de auto ophalen.

Bij het ophalen zagen we wel dat deze velgen nog het oude blauwe logo hadden i.p.v de rode, die ook op onze GP zit. Dus dit moeten we nog even regelen met de dealer. Ook moesten we nog een afspraak maken om de trekhaak en de dorpellijsten te laten installeren want dit was nog niet gedaan.

Echter bij het afhalen kregen we een enorme verrassing. Door een fout van de dealer hadden ze per ongeluk een navigatiesysteem in de auto besteld bij fiat terwijl wij deze extra optie niet hadden gekozen. zo kregen we dus een navigatiesysteem van de dealer cadeau! Ik kan dus wel zeggen dat dit een geweldige services is!!!

Al met al ben ik erg tevreden over dealer Dirk Kramer in Nieuwegein. Prima informatie, duidelijk personeel, betrouwbaar en vriendelijk!
Plaats reactie