Nieuwegein, Dirk Kramer

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
kennethstilo
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 10:38

Nieuwegein, Dirk Kramer

Bericht door kennethstilo »

Hier afgelopen weekend geweest voor kennismaking met de GP.

Verkopers waren allemaal druk doende, maar de jongste verkoper was zeer goed op de hoogte van alle opties en wetenswaardigheden over zowel de punto alswel de stilo. Nam mij als nu 25/26 jarige direct serieus.

Proefrit is ook hier geen probleem. Inruilprijs voor mijn Stilo was zeer goed te noemen. Uitgebreide informatie meegekregen en een eventuele 2e proefirt is ook geen probleem.

Als ik toch besluit tot aankoop van een GP, zal ik hem zeker bij deze vestiging bestellen, want service en kennis is hier zeer goed aanwezig !
MikeyMike
Berichten: 6
Lid geworden op: do apr 13, 2006 15:38
Locatie: IJsselstein

Verkopers te Nieuwegein

Bericht door MikeyMike »

Ook ik ben als IJsselsteiner in Nieuwegein gaan kijken naar de nieuwe GP. Er waren 2 verkopers aanwezig; beiden druk bezig met klanten. De ene keek zo raar uit zijn ogen en zag er niet geheel fatsoenlijk uit. De anders was wat langer maar kwam erg onzeker over. Kortom: voor mij een duo waar ik niet door geholpen wilde worden. Ik ben toen maar weer vertrokken. Wanneer je met serieuze zaken bezig bent vind ik het persoonlijk contact erg belangrijk.
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Ik ben net voor de 2e keer bij Dirk Kramer geweest om even naar de Punto te kijken en werd wederom erg netjes geholpen door een jonge verkoper. Goed op de hoogte, bereid om moeite te doen om mijn vragen te beantwoorden en nam netjes de tijd.

Tot dusver, na 2 bezoeken een positieve indruk.
Gebruikersavatar
Pierre
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 17:30
Locatie: Barendrecht

Bericht door Pierre »

Het uiterlijk van een verkoper zegt niets over zijn kennis en betrouwbaarheid!! En.....je hebt ze niet gesproken dus over persoonlijk contact kan je nog niets zeggen!!!
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

idd zegt het uiterlijk niets. een verkoper die nergens géén kennis van heeft is nog minder. Mijn verkoper wist bv. niet dat er géén reserve-wiel leverbaar was op de sport uitvoering. Hij probeerde mij steeds een reserve wiel aan te smeren. Helaas heb IK hem dat moeten vertellen.

"je hebt je huiswerk goed gedaan"; zegt die verkoper tegen mij. Maar het staat gewoon in de folder.

De verkopers van tegenwoordig weten lang niet alles....
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:idd zegt het uiterlijk niets. een verkoper die nergens géén kennis van heeft is nog minder. Mijn verkoper wist bv. niet dat er géén reserve-wiel leverbaar was op de sport uitvoering. Hij probeerde mij steeds een reserve wiel aan te smeren. Helaas heb IK hem dat moeten vertellen.

"je hebt je huiswerk goed gedaan"; zegt die verkoper tegen mij. Maar het staat gewoon in de folder.

De verkopers van tegenwoordig weten lang niet alles....
dat klopt maar ik vind dat ze er wel alles van moeten weten, je koopt ja een product van vele duizenden euro's.
ik moet op mijn werk ook van alle veranderingen op de hoogte zijn anders heb ik een vet probleem :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

De verkopers werken de ene week bij Merk X, een paar weken later weer bij merk Y. Er wordt vlug geswitched van baan in die branche. Zeker op zo'n auto-boulevard. Dan kan het wel eens voorkomen dat de ene verkoper niet alles weet over merk Y, omdat hij net van merk X afkomt. Is natuurlijk wel vervelend, maar het gebeurt.

Ze horen het wel te weten.....
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:De verkopers werken de ene week bij Merk X, een paar weken later weer bij merk Y. Er wordt vlug geswitched van baan in die branche. Zeker op zo'n auto-boulevard. Dan kan het wel eens voorkomen dat de ene verkoper niet alles weet over merk Y, omdat hij net van merk X afkomt. Is natuurlijk wel vervelend, maar het gebeurt.

Ze horen het wel te weten.....
dat klopt tony .
degene die mij de GP verkocht was er 2 weken later al niet meer :wink:
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

dirk kramer nieuwegein

Bericht door walpunto »

zeer slechte ervaring mee
wel proefrit maar verder weinig kennis van auto dit was in januari
zeker over sport weinig te vertellen
en over korting viel al helremaal niet te praten ook al ruilde ik ebvt niets in.
moest in apr. maar terug komen dan wisten ze meer.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: dirk kramer nieuwegein

Bericht door ExTaxi »

walpunto schreef: en over korting viel al helremaal niet te praten ook al ruilde ik ebvt niets in.
moest in apr. maar terug komen dan wisten ze meer.
LOL, geen korting? Sja dan is het inderdaad "ajuus, ik ga wel naar de ander"

Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik er heen ging om te informeren welke dealer een 120 of 130 pk JTD had staan maar dat konden ze me niet vertellen. Dus als ik wilde proefrijden in een JTD, dan moest ik als klant dat zelf maar uit gaan zoeken. Beetje vreemde houding.
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

dirk kramer nieuwegein

Bericht door walpunto »

probeer fivan utr.
verkoper raymond
hebben volgens mij een jtd staan
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: dirk kramer nieuwegein

Bericht door hannes »

walpunto schreef:zeer slechte ervaring mee
wel proefrit maar verder weinig kennis van auto dit was in januari
zeker over sport weinig te vertellen
en over korting viel al helremaal niet te praten ook al ruilde ik ebvt niets in.
moest in apr. maar terug komen dan wisten ze meer.

geen korting als je geen inruiler hebt. :?:

zijn die ff gek, gauw naar een ander gaan.
die zullen op die manier weinig auto's verkopen :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dat dacht ik ook dus, Geen korting. Van de zotte. Er kan minstens 5% af. En dan druk ik het nog voorzichtig uit.

Een dagje auto-shoppen beloont zich heel vlug. Ik had in no-time een prijs verschil van bijn 3000 euro op mijn inruiler. En dat steek je mooi in de pocket :wink:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Dat dacht ik ook dus, Geen korting. Van de zotte. Er kan minstens 5% af. En dan druk ik het nog voorzichtig uit.

Een dagje auto-shoppen beloont zich heel vlug. Ik had in no-time een prijs verschil van bijn 3000 euro op mijn inruiler. En dat steek je mooi in de pocket :wink:
daarvan kun je met je gezin nog eens lekker op vakantie.

zo zie je dat shoppen altijd loont, en laat altijd overal een offerte maken.
kun je aantonen dat je ergens anders beter uit bent.
en vaak gaan ze weer onder die prijs zitten. :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

hannes schreef:
tonyvandenbroek schreef:Dat dacht ik ook dus, Geen korting. Van de zotte. Er kan minstens 5% af. En dan druk ik het nog voorzichtig uit.

Een dagje auto-shoppen beloont zich heel vlug. Ik had in no-time een prijs verschil van bijn 3000 euro op mijn inruiler. En dat steek je mooi in de pocket :wink:
daarvan kun je met je gezin nog eens lekker op vakantie.
Nou ja vakantie, ik heb me mooi een hoop opties extra genomen. Tuurlijk ook nog een kleine vakantie (weekend duitsland 30.6 a.s).
Afbeelding
Plaats reactie