Roermond, Lennaerts

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Roermond, Lennaerts

Bericht door ripeba »

Vandaag de koopovereenkomst getekend voor een FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120.
Een week of vier geleden voor het eerst in contact gekomen met deze garage (was trouwens ook de allereerste Fiat-garage waar ik kwam). Eerste indruk van Showroom was al goed. Na even tijd te hebben gekregen om rond te kijken kwam een verkoper (Ad) kennismaken en gaf antwoord op mijn vragen. Ik had interesse in de nieuwe GP maar deze was nog niet in de showroom en er waren ook nog geen folders. Via de dealer informatie op internet kon ik toen samen met hem meekijken hoe de nieuwe GP eruit zag. Hij gaf ook gelijk een goede indicatie van de inruilwaarde van mijn huidige auto. Proefrit was geen probleem en hiervoor gelijk een afspraak gemaakt voor week later. Ook hierbij was de ontvangst en uitleg weer heel correct. Offerte werd opgesteld en ik kreeg goede en duidelijk info. Er werd niet moeilijk gedaan over zaken. Heb toen 14 dagen de tijd genomen om nog eens rond te kijken. Ook nog bij andere Fiat-dealer geweest maar bij die had ik gelijk geen goed gevoel. Vandaag dus teruggegaan naar Lennaerts en de koopovereenkomst getekend. Ook hierbij nogmaals duidelijke uitleg van Ad gekregen. Over uithandelen eindprijs werd ook niet moeilijk gedaan. Als attentie kreeg ik miniatuur van GP mee (toch aardig).
Tot zover dus heel tevreden over deze garage. Ik ga ervan uit dat aflevering ook goed gaat lopen. Over onderhoudservice kan ik nog niets zeggen. Dit zal tzt volgen. Hopenlijk echter niet te snel :)
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door johnb »

Volgens mij kent onze voorzitter deze gagarge ook erg goed :!: :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

johnb schreef:Volgens mij kent onze voorzitter deze gagarge ook erg goed :!: :wink:

Inderdaad...ook bij Lennaerts kennen ze de voorzitter goed (positief hoor). Maar niet alleen ik, ook Joep Pustjens heeft daar zijn GP gekocht.
Voor mij alleen maar LOF over deze garage.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door hannes »

ripeba schreef:Vandaag de koopovereenkomst getekend voor een FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120.
Een week of vier geleden voor het eerst in contact gekomen met deze garage (was trouwens ook de allereerste Fiat-garage waar ik kwam). Eerste indruk van Showroom was al goed. Na even tijd te hebben gekregen om rond te kijken kwam een verkoper (Ad) kennismaken en gaf antwoord op mijn vragen. Ik had interesse in de nieuwe GP maar deze was nog niet in de showroom en er waren ook nog geen folders. Via de dealer informatie op internet kon ik toen samen met hem meekijken hoe de nieuwe GP eruit zag. Hij gaf ook gelijk een goede indicatie van de inruilwaarde van mijn huidige auto. Proefrit was geen probleem en hiervoor gelijk een afspraak gemaakt voor week later. Ook hierbij was de ontvangst en uitleg weer heel correct. Offerte werd opgesteld en ik kreeg goede en duidelijk info. Er werd niet moeilijk gedaan over zaken. Heb toen 14 dagen de tijd genomen om nog eens rond te kijken. Ook nog bij andere Fiat-dealer geweest maar bij die had ik gelijk geen goed gevoel. Vandaag dus teruggegaan naar Lennaerts en de koopovereenkomst getekend. Ook hierbij nogmaals duidelijke uitleg van Ad gekregen. Over uithandelen eindprijs werd ook niet moeilijk gedaan. Als attentie kreeg ik miniatuur van GP mee (toch aardig).
Tot zover dus heel tevreden over deze garage. Ik ga ervan uit dat aflevering ook goed gaat lopen. Over onderhoudservice kan ik nog niets zeggen. Dit zal tzt volgen. Hopenlijk echter niet te snel :)

laat me raden :roll:

hmmmm Coumans ..................of misschien wel Creusen !!!!!!!!
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door ripeba »

Naam begint inderdaad met een C.
Wie van de twee zou het nu zijn?
Ik wil hier nu nog niet graag de naam bekendmaken omdat mijn ervaring gebaseerd is op één enkel bezoekje. Zal eerst eens nakijken op het web of mijn ervaring door anderen bevestigd wordt.
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door hannes »

ripeba schreef:Naam begint inderdaad met een C.
Wie van de twee zou het nu zijn?
Ik wil hier nu nog niet graag de naam bekendmaken omdat mijn ervaring gebaseerd is op één enkel bezoekje. Zal eerst eens nakijken op het web of mijn ervaring door anderen bevestigd wordt.
:-] :-] :-] :-] :-] ik zit in elk geval ALTIJD goed.
Zijn beide dealers die ik niet zou aanbevelen :wink:
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door ripeba »

Heb snel wat huiswerk verricht en een aantal forums bezocht en reviews over dealers gelezen.
Aangezien mijn ervaring bevestigd wordt kan ik dus nu zeggen dat de C in mijn geval staat voor Coumans. De betreffende verkoper was erg opdringerig en wilde me, ondanks dat ik direct had gezegd dat ik voor de nieuwe GP kwam, overhalen om nog een GP oud model te kiezen. Hierbij legde hij ook nog eens sterk de nadruk op de UB actie.
Had hij misschien nog veel oude modellen op voorraad???????
Ook een indicatie van de inruilwaarde voor mijn eigen auto kreeg ik niet direct.
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Gebruikersavatar
jenske
Berichten: 9
Lid geworden op: di feb 27, 2007 15:09
Locatie: Tegelen

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door jenske »

Ik ben van mening dat Lennaerts zijn zaakjes netjes geregeld heeft, bij Lennaerts Beesel heb ik een GP in bestelling staan.
je kunt er ten alle tijden naar binnen lopen voor vragen, nemen de tijd voor je, :-] :-] :-] en geven je het gevoel het beste met je voor te hebben, al blijven het natuurlijk verkopers :wink:

over de after-sales kan ik nog geen ordeel vellen....
eerst nog 4 weekjes wachten :mrgreen:.....
In bestelling GP 3 drs T-jet sport new Orleans bleu
joep pustjens
Nuovo Arrivato
Berichten: 98
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 13:22
Locatie: Echt

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door joep pustjens »

Super goede garage.

Ik heb daar al 3 auto's gekoscht.

1 punto vorige serie en 2 GP !!

Mijn verkper was en is Ruud.

En zoals de voorzitter al zij.

Niets dan lof over deze garage.

Joep
Fiat Grande Punto Edizione Blue & Me.

Side Skirts, Achterspoiler, Getinte Achterruiten, Normaal Reserve Wiel, Subwoofer
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

en na Roermond, Venlo en Beesel, hebben ze bij Lennaerts BV ook een filiaal in Weert overgenomen.
Zelf heb ik daar "nog" geen bezoekje gebracht. Maar ik zal me daar ook eens binnenkort laten zien en kennis gaan maken met dit filiaal.
Volgens Ruud (verkoper), is ook Weert een goede dealer. Niet dat ze me in Roermond kwijt willen, maar het scheelt mij steeds 40 kilometer voor een retourtje dealer.

Overigens het filiaal in Panningen hebben ze van de hand gedaan. Dit was te klein en dus niet meer rendabel voor hun.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door ripeba »

Vorige week vrijdag bij Lennaerts de tweede GP aangeschaft. Zijn weer perfect geholpen. In weekend gaf auto melding van defecte airbag. Konden deze week gewoon tussendoor even langskomen. Euvel kon direct verholpen worden. Prima service dus.
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Buurtbewoners? Ik heb mijn Fiat Grande Punto ook bij Lennaerts gehaald en wel in Beesel. 8)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

GPNiels schreef:Buurtbewoners? Ik heb mijn Fiat Grande Punto ook bij Lennaerts gehaald en wel in Beesel. 8)

Wat heet buurtbewoners.
Mijn GP komt van Lennaert Roermond, maar moet er wel een 30 kilometer voor rijden. Maar dit is geen enkel probleem voor een goede dealer.
In Beesel heb ik de wagen voor het eerst gezien. We zijn daar gaan kijken voor de kleur icm met de stoelen.
Op dat moment werd er een trailer GP Sports geleverd, en daar bleek de juiste combinatie voor ons tussen te zitten.
Afbeelding
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Ja 30km noem ik behoorlijk dichtbij. Ik woon ook maar 30km van je af. 8)
Ik heb in Roermond gewoond en woon nu dichtbij Roermond. Ik wou geen GP 1.2 maar een 1.4. Toen kwam ik in Beesel terecht, waar ze een hadden staan met automatische airco, lichtmetalen velgen, en verdere standaardopties. Ik heb mijn GP gekocht, omdat mijn andere auto economisch totalloss is gegaan en werd opgekocht. Overigens hebben ze wel een mooi bedrag eruit gehaald, dus dacht "daar koop ik mijn auto". :wink:

Tegelen en Echt is ook behoorlijk dichtbij. Landgraaf ook. Dus volgens mij kunnen we wel met zijn vijven een meeting in Limburg organiseren. 8)
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door ripeba »

In 2008 is al eens een meeting in Limburg geweest. Heb begrepen dat na de meeting van gisteren in het westen als volgende Zeeland aan de beurt komt. Maar wie weet , t.z.t.!
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Plaats reactie