fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
puntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 10:07
Locatie: Heemstede

fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door puntosport »

hierbij wil ik vertellen hoe tevreden ik ben over deze fiat dealer.

de grote tevredenheid begon in oktober 2008, toen heb ik mijn GP bij deze dealer 2e hands gekocht.
ik had een Fiat Seicento Sporting Abarth in te ruilen, het bod wat ik hiervoor kreeg was al zeer gunstig.

het kijken naar de GP was gezellig en leuk, ik werd goed ontvangen (kopjekoffie en dergelijke) waarna er een leuk gesprek volgde, de mensen weten waar ze over praten en hebben hier ook veel plezier in.
in zeer korte tijd was er een proefrit besproken en de koop was al snel gedaan, het enige punt wat ik had opgemerkt was dat de voorbanden al een beetje glad werden.

tot mijn verbazig waren de banden bij de aflevering netjes vervangen, en werd ik even geholpen met het installeren van mijn telefoon met de carkit!

tot nu toe allemaal een super goede service dus!!

na een paar weekjes kwam ik er achter dat ik ook het walvis probleem heb bij het remmen, bij terugkomst bij de dealer hiervoor wisten ze mijn naam nog, en werd weer vriendelijk ontvangen. er werd kosteloos een upgrade op mijn achterremmen gezet, en kreeg ook nog even 30% korting op 2 nieuwe ruitenwissers!

na nu 5000 km met de auto gereden te hebben had ik nog een aantal puntjes, hiervoor weer een afspraakje gemaakt en een leenauto geregeld.
afgelopen maandag heb ik mijn auto afgeleverd met de volgende puntjes,

-hemelbekleding vertoond bruine vlekken
-richtingaanwijzer hendel versleten
-remmen piepen weer
-bleutooth verbinding slecht
-achterklep lekt

vandaag heb ik mijn auto weer opgehaald, en ALLES was aangepakt!!!
nieuwe hemel, nieuwe hendel, upgrade remmen, updates bleutooth en de achterklep is helemaal uit elkaar geweest, nagekeken en opnieuw dicht gekit!!
dit alles is als garantie beschouwd (ondanks bouwjaar 2006) en heeft mij alleen 15 euro aan benzine gekost voor de leenauto!!!

ik heb vrijwel nog nooit zo een goede dealer meegemaakt!!
ze hebben er zeker een vaste klant bij!!

een dikke 10 voor Fiat dealer B. JOREN te Hillegom

groeten,
Mark
Laatst gewijzigd door puntosport op do feb 26, 2009 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
rode Grande Punto sport 1.4 16v bluetooth 2006
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: fiat dealer JOREN te Hillegom

Bericht door Giovanni Tutore »

Familie bedrijf? .) .) .)

Dank ook voor je review. Zo kunnen streekgenoten makkelijker kiezen.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: fiat dealer JOREN te Hillegom

Bericht door Sunrise »

Is dat het niet naast de deur is, anders is het overwegen zekers waard ~]
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: fiat dealer JOREN te Hillegom

Bericht door tonyvandenbroek »

Dit zijn gewoon de dealers die er MEER moeten zijn.
Hulde voor zo'n garage .)
Afbeelding
KrIkKeL
Junior Stato
Berichten: 231
Lid geworden op: di jul 15, 2008 22:48
Locatie: Berlaar, België

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door KrIkKeL »

Super goed nieuws, zo'n dealers moeten er meer zijn.
Familiebedrijven draaien niet zozeer op winst, maar eerder op klant-tevredenheid.
ex-GP owner since 27/09/10 :-)
Gebruikersavatar
puntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 92
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 10:07
Locatie: Heemstede

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door puntosport »

ik geloof dat het GEEN familiebedrijf is.

ook denk ik dat ze ook wel winst willen maken, maar ik geloof dat ze goed door hebben hoe de klant van tegenwoordig behandeld moet worden.
klantvriendelijkheid als dit zorgt er namelijk voor dat je klanten behoud, goede mond op mond reclame en dat de klant e.v.t. weer een volgende auto koopt bij de desbetreffende dealer!

dit alles kan weer leiden tot hogere verkoop cijfers of tot een hogere omzet.
ofwel door de klantvriendelijkheid zullen ze toch uit zijn op winst!!

overgens had ik een leuk fiat 500tje mee gekregen als leenauto, voor de volgende keer is me een T-jet belooft!! (nog 3000 km tot de 60000 beurt)

grt,
Mark
rode Grande Punto sport 1.4 16v bluetooth 2006
Gebruikersavatar
JasperB
Junior Stato
Berichten: 293
Lid geworden op: ma dec 01, 2008 21:12

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door JasperB »

Ook mijn ouders en ik zijn al meerdere jaren uiterst tevreden klanten. Mijn ouders nu al 6 auto's en ik mijn 2de. Vooral de service ook bij ons is fantastisch. Je kunt altijd langskomen met of zonder afspraak. Een leenauto wordt nooit moeilijk over gedaan en is zonder kosten. Zelfs als het voor meerdere weken is in het geval van mn ouders. Ook telefonisch kun je altijd voor goed advies terecht (vraag dan naar Harry, dit is de Fiat Goeroe bij Joren).

Het lijkt haast of ik reclame voor ze aan het maken ben haha.
Gr JasperB.
Fiat GP Sport 1.4 T-Jet 172PK / 275NM
Guus
Berichten: 1
Lid geworden op: vr mar 27, 2009 14:02

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door Guus »

Dit is echt een supergarage. Ik kwam er altijd met mijn Delta. En die is altijd prima geserviced. Het was dan ook niet moeilijk om over te stappen naar mijn GP 1.4 T-Jet Sport met skydak. Een weekend proefrijden is schijnbaar normaal en wordt niet moeilijk over gedaan en de werkplaats staat altijd voor je klaar. Zaterdag morgen zonder afspraak voor kleine dingetjes hoort daar bij.
Ik ben dik tevreden. ~]
Nunez
Nuovo Arrivato
Berichten: 44
Lid geworden op: zo jun 27, 2010 12:24
Locatie: IJmuiden

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door Nunez »

Ik ben uiterst content met de service die dealer Joren leverd. Ik heb mijn auto als demo auto elders gekocht en ik werd gek van het heen en weer rijden om dingetjes te laten vervangen. Na een blik op het forum ben ik in hillegom terecht gekomen en ja, het klopt.
Ik krijg altijd een vervangende auto mee, ze staan altijd voor je klaar en hij heeft me behoed voor een grote kostenpost.
De blanke lak liet op mijn voorbumper los, dus ik naar de dealer waar ik mijn auto gekocht had. Nee hoor meneer, dit is gewoon schade door steenslag en door water en de vosrt is het los gegaan, dit valt niet onder garantie.
Ik met mijn staat tussen mijn benen weer weg, want weet ik veel.
Toen ben ik naar dealer Joren gegaan en liet de plekken op mijn voorbumper zien. Eerste reactie was: Deze bumper is 99% zeker gespoten. Hij kwam met het advies, terug naar je dealer en als ik wist dat ie gespoten zou zijn, dan zou ik het direct oplossen.
Dus ik woedend :twisted: terug naar de dealer waar de auto gekocht had en ja hoor, na even informeren bij het schadezusterbedrijf, kon het wel opgelost worden.

Dus een en al lof voor dealer B. Joren te Hillegom
Zaterdag een andere GP T-jet in de kleur New Orleans Blue
Gebruikersavatar
d'n verkopert
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: di jun 15, 2010 20:26

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door d'n verkopert »

JasperB schreef:vraag dan naar Harry, dit is de Fiat Goeroe bij Joren
Bob Joren zelf zit ook al jaren in het "Fiat-wereldje" hoor; in ieder geval al sinds de jaren 80 voor zover ik weet.
Grande Punto Evo met.....u mag het zeggen!
-MP-
Nuovo Arrivato
Berichten: 95
Lid geworden op: zo okt 02, 2011 12:51

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door -MP- »

Ik heb afgelopen zaterdag hier een Grande Punto gekocht, Behandeling door verkoper was gewoon goed. Niet heel speciaal of zo, maar dat hoeft van mij ook niet.

Voor aflevering zullen nog wel zaken afgehandeld moeten worden, en dan zal ik in dit topic weer even een update geven.
Greetz MP. Grande Punto 2 Sport 1.4 Tjet - Bianco - Skydome - Getint glas - Leder
ahschreven
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jun 15, 2012 20:39

Re: fiat dealer B. JOREN te Hillegom

Bericht door ahschreven »

Net 2 weken geleden mijn stilo ingeruild (kmstand 222.394 ook altijd in onderhoud geweest bij B. Joren) voor een nieuwe fiat punto 1.3 JTD. Ook al is het een eind omrijden (ik woon zelf in Almere) het is het meer dan waard! De rekening die je krijgt klopt altijd geen gezeur over service of garantie, wordt altijd perfect behandeld. Geen onnodig advies van ik zou deze opties er ook nog bij doen, er wordt echt gekeken naar wat de klant wil en (in ieder geval voor het gevoel) niet wat er verkocht kan worden.
Plaats reactie