Update Blue&Me

Gesloten
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Update Blue&Me

Bericht door SlippingPenny »

Ik heb tot nog toe weinig tot geen profijt van het systeem. Mijn Samsung telefoon deed wel iets, ik kon bellen, na een nummer ingesproken te hebben en ik kon gebeld worden. Meer was niet mogelijk. De Samsung is helaas overleden in de wasmachine. Nu heb ik een toestel van het eigen merk Vodafone en nu kan ik vrijwel helemaal niets meer. Alleen een inkomend gesprek kan ik beantwoorden. Bij een uitgaand gesprek, na het nummer te hebben ingesproken verschijnt dit op het display, gebeurt er niets na het commanda "bel" of "kies" en verschijnt direct de melding "einde gesprek". Nu zegt een verkoper van Vodafone, dat een update van het systeem mogelijk een oplossing kan bieden. Is er iemand, die al ervaring heeft met een update? In het boekje kan ik hier niets over vinden. Bij de dealer ben ik nog niet geweest, maar mijn ervaring is, dat ze er daar ook weinig kaas van hebben gegeten.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Een nieuw topic beginnen is niet nodig. Gewoon hier verder: Blue&me systeem
Gesloten