Gezocht: radio grill in de juiste kleur

Gebruikersavatar
GP_Buttje
Nuovo Arrivato
Berichten: 83
Lid geworden op: di okt 15, 2013 12:25
Contacteer:

Re: Gezocht: radio grill in de juiste kleur

Bericht door GP_Buttje »

Thegroov schreef:Koop een bus matzwarte plastidip en dip ze alle drie in dezelfde kleur zwart... Vind je het na een jaartje niet mooi meer, trek je het er weer vanaf....
ghehe :) bedankt voor de tip!
Maar er zit meer van dit in het interieur dus dan moet dat ook en dit is juist een heel erge mooie kleurencombinatie met dat grijs/bruin metallic :D
|| heb: Fiat Grande Punto 1.4 16v Racing || had: Alfa Romeo 156 1.8 TS 16v || geschorst: Alfa Romeo 90 2.0 TS ||
Gebruikersavatar
ReneeGerards
Berichten: 2
Lid geworden op: di nov 22, 2016 16:33

Re: Gezocht: radio grill in de juiste kleur

Bericht door ReneeGerards »

Mag ik vragen hoe je de originele fiat radio er uit heb gekregen? Er zitten 4 gaatjes maar ik heb geen idee waarmee ik die er uit moet halen. Heb hier en daar al iets gehoord met speciale beugeltjes. Maar welke en waar kan ik die kopen?
Fiat Grande Punto 1.4 8V Edizione Lusso 77
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Gezocht: radio grill in de juiste kleur

Bericht door Skrymger »

Je kan er ook 4 dikke Spijkers inprikken, hij heeft namelijk een slot mechanisme zitten die los gaat als je die ingedrukt wordt door een rondje iets kleiner als het gat. Daarna kan je hem eruit pielen. De standaard beugeltjes kan je gewoon krijgen bij auto Electra, brezan of iets in die richting, een auto materialen zaak. Ook pimtensen.nl en carhifitwente.nl verkopen ze (car audio shops) en zal een euro of 5 kosten schat ik.

Ps: Waarom reageer je op een topic uit 2014 en maak je niet gewoon een nieuwe? [emoji14] de meeste leden in de laatste posts zijn waarschijnlijk niet actief meer haha

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: Gezocht: radio grill in de juiste kleur

Bericht door RVE »

Je kunt ze ook maken van fietsspaken :lol:
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: Gezocht: radio grill in de juiste kleur

Bericht door RVE »

En bij Aliexpress zijn ze voor een paar Euro te koop, inclusief aux kabeltje..
https://www.aliexpress.com/item/Car-Ste ... 0021f91697" onclick="window.open(this.href);return false;
Berrychello
Nuovo Arrivato
Berichten: 188
Lid geworden op: do mei 07, 2015 22:02

Re: Gezocht: radio grill in de juiste kleur

Bericht door Berrychello »

Ik zou nu inderdaad maar de hele middenconsole spuiten of wrappen :)
Plaats reactie