iphone 5 spotify afspelen via us

Plaats reactie
Pim 1.4 T-jet sport
Berichten: 3
Lid geworden op: wo sep 03, 2014 17:37

iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Pim 1.4 T-jet sport »

Hallo,

Aankomende vrijdag mag ik mijn Fiat Gr. Punto ophalen.

Nu wil ik graag een brodit houder installeren en deze aansluiten via de usb poort.

ik heb een iphone 5 en een spotify account en ik wil dus graag mijn spotify muziek via de speakers van mijn auto laten klinken.

mijn vraag is. Gaat dit werken? en zo niet is er een mogelijkheid dat dit wel gaat werken?

Iemand ervaring? ik hoor het graag.
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Jarre »

Via usb lukte het mij niet in een evo. Via bluetooth dan weer wel...
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
blackEVO85
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za aug 28, 2010 15:56
Locatie: Zwolle

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door blackEVO85 »

Werkt hier prima, ook de stuurwielbediening.
Gewoon met de orginele Apple kabel aangesloten op en blue en me systeem van m'n EVO.
Pim 1.4 T-jet sport
Berichten: 3
Lid geworden op: wo sep 03, 2014 17:37

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Pim 1.4 T-jet sport »

Het betreft een 2009 grande punto. Geen evo dus.
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Jarre »

dat weten wij ook, we geven gewoon onze input en een antwoord op je vraag,
ALS het niet werkt gaat het via bluetooth module, indien je die niet hebt kun je die bijkopen.
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Odelot »

Hier werkte het gewoon met de originele iPhone kabel in de usb aansluiting van de evo. Stuurbediening werkte ook. En op de telefoon zelf ook.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
blackEVO85
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za aug 28, 2010 15:56
Locatie: Zwolle

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door blackEVO85 »

Pim 1.4 T-jet sport schreef:Het betreft een 2009 grande punto. Geen evo dus.
Nee, maar jij geeft aan dat je auto beschikt over een USB poort. Ik ga er derhalve van uit dat je een Blue en Me systeem hebt. :? Een dergelijk systeem is in een EVO niet veel anders als in een GP. Kleine puntjes daargelaten...

Overigens, in mij voorloop GP 1.6MultiJet (ook met blue en me) werkte het ook gewoon :roll:

@Jarre .)
Roever
Berichten: 3
Lid geworden op: wo mar 05, 2014 22:06
Locatie: avenhorn

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Roever »

Ik heb ook geprobeer mijn iphone 5 via blue and me usb te laten afspelen maar dat is mij niet gelukt. Mogelijk hier enige tips voor? Of hoe ik hem via bluethoot kan afspelen
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door jpkramer »

Kan niet via Blue & Me.
Het nieuwe Uconnect systeem van Fiat heeft Blue & Me streaming dan kan het wel....
bxpeter
Nuovo Arrivato
Berichten: 33
Lid geworden op: ma sep 16, 2013 13:32

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door bxpeter »

Volgens mij heb je, bij Blue&Me versie 1 (te herkennen aan ontbreken van 3.5mm bij USB) een extra dongel nodig. Deze plaats je in de USB poort en vervolgens sluit je je iPhone weer met je gewone kabel aan op de dongel.
Als ik mijn iPhone direct via USB aansluit hoor ik 2-3 seconden de Spotify en daarna schakelt hij weer naar de FM.
Met de originele Blue&Me dongel werkt alles als een tierelier.
Afbeelding
Gebruikersavatar
gogo
Junior Stato
Berichten: 201
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 22:29

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door gogo »

Werkt de dongel ook op een iphone 5S?
En word de iphone ook opgeladen?

gr
bxpeter schreef:Volgens mij heb je, bij Blue&Me versie 1 (te herkennen aan ontbreken van 3.5mm bij USB) een extra dongel nodig. Deze plaats je in de USB poort en vervolgens sluit je je iPhone weer met je gewone kabel aan op de dongel.
Als ik mijn iPhone direct via USB aansluit hoor ik 2-3 seconden de Spotify en daarna schakelt hij weer naar de FM.
Met de originele Blue&Me dongel werkt alles als een tierelier.
Besteld Punto Evo MultiJet 85 Underground Grey Cool Dynamic plus pakket middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook, parkeersensoren,Stoelverwarming. lederenstoelen, electrische lendesteun,bijverwarming, achterspoiler, getinte ramen, TomTom,
TurboTurbo
Nuovo Arrivato
Berichten: 15
Lid geworden op: do mei 23, 2013 14:29

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door TurboTurbo »

bxpeter schreef:Volgens mij heb je, bij Blue&Me versie 1 (te herkennen aan ontbreken van 3.5mm bij USB) een extra dongel nodig. Deze plaats je in de USB poort en vervolgens sluit je je iPhone weer met je gewone kabel aan op de dongel.
Als ik mijn iPhone direct via USB aansluit hoor ik 2-3 seconden de Spotify en daarna schakelt hij weer naar de FM.
Met de originele Blue&Me dongel werkt alles als een tierelier.
Begrijp ik hieruit dat je met een nieuwere versie (Punto 2012) waarbij wel een 3.5mm jack aansluiting zit je wel kan streamen? Hoe heb je dit precies voor elkaar gekregen dan? Werkt dit ook met SoundCloud? :-]
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Rudabroda »

Over streamen gesproken.. als ik mijn (Windows Nokia) telefoon via de 3,5mm plug aansluit heb ik wel geluid via de stream echter behalve het volume kan ik nix anders bedienen.

Niet ideaal maar beter als geen geluid, nietwaar? :)
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
giorgioj
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: wo apr 29, 2015 9:16
Locatie: Zeeland

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door giorgioj »

Odelot schreef:Hier werkte het gewoon met de originele iPhone kabel in de usb aansluiting van de evo. Stuurbediening werkte ook. En op de telefoon zelf ook.
Welk jaar is jouw evo van? En heb je dan de USB aansluiting met het windows logo, of het blue and me logo (de nieuwere)?
Pim 1.4 T-jet sport
Berichten: 3
Lid geworden op: wo sep 03, 2014 17:37

Re: iphone 5 spotify afspelen via us

Bericht door Pim 1.4 T-jet sport »

Inmiddels heb ik vanalles gelezen over kabeltjes met een gele of blauwe stekker voor achterin de radio waar aan de andere kant van het kabeltje zit dan een 3,5 mm jack plug. Weet iemand of dit wel werkt ? Ik hoor graag
Plaats reactie