Ipod als AUX1 /CD-wisselaar

Gebruikersavatar
unga
Senior Stato
Berichten: 552
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 8:22
Locatie: Purmerend

Bericht door unga »

nu we toch bezig zijn met de radio...ik kan mijn persoonlijke smaak op de equalizer niet instellen, het boekje is ook niet duidelijk en de pijtjestoetsen lukt niet

iemand een ideetje
GP 1.2 8v sportsound crossover black
joedelta

Bericht door joedelta »

unga schreef:nu we toch bezig zijn met de radio...ik kan mijn persoonlijke smaak op de equalizer niet instellen, het boekje is ook niet duidelijk en de pijtjestoetsen lukt niet

iemand een ideetje
Daar is een beschrijving van op het forum, zoek maar eens op radio of zo. Ik meen dat Hannes een goede beschrijving had.
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

unga schreef:nu we toch bezig zijn met de radio...ik kan mijn persoonlijke smaak op de equalizer niet instellen, het boekje is ook niet duidelijk en de pijtjestoetsen lukt niet

iemand een ideetje
Ik heb Ice en Ozukka er mee geholpen, maar zo online weet ik het niet meer
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

haha die sappel kan ook NIETS onthouden.

nou vooruit dan maar:

1 Ga naar USER EQ ...
2 Houd pijltje naar boven even ingedrukt tot hij begint te knipperen
3 Je kunt nu stap voor stap de EQ instellen, met steeds een druk op het knopje naar rechts voor de volgende....
4 Druk op AUDIO en je hebt je EQ naar eigen smaak kunnen instellen
5 Ik vind de standaard instelling hellemaal niet zo slecht klinken met interscope, maar dat terzijde
6 Snap je het nu nog niet, dan maar op het forum zoeken naar Hannes methode
Afbeelding
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

Sappel schreef:
Oeroe schreef:als dat op het stuur zoeken niet werkt en je vind geen aux dan houdt het op denk ik. Vind je wel aux dan is er wellicht nog hoop.. ga dat truukje ff proberen met 4 spijkers :?
foto's maken he!!!!
zal t maar ff op mn lijstje 2 do zetten.. ga die gasten op mn werk morgen wel lief aan kijken aangezien die car kits inbouwen hebben als hobby. :roll:
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Oeroe schreef:
Sappel schreef:
Oeroe schreef:als dat op het stuur zoeken niet werkt en je vind geen aux dan houdt het op denk ik. Vind je wel aux dan is er wellicht nog hoop.. ga dat truukje ff proberen met 4 spijkers :?
foto's maken he!!!!
zal t maar ff op mn lijstje 2 do zetten.. ga die gasten op mn werk morgen wel lief aan kijken aangezien die car kits inbouwen hebben als hobby. :roll:
Ruik ik hier een groupsbuy en inbouwdag???
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

Sappel schreef:
Oeroe schreef:
Sappel schreef:
Oeroe schreef:als dat op het stuur zoeken niet werkt en je vind geen aux dan houdt het op denk ik. Vind je wel aux dan is er wellicht nog hoop.. ga dat truukje ff proberen met 4 spijkers :?
foto's maken he!!!!
zal t maar ff op mn lijstje 2 do zetten.. ga die gasten op mn werk morgen wel lief aan kijken aangezien die car kits inbouwen hebben als hobby. :roll:
Ruik ik hier een groupsbuy en inbouwdag???
nja heb t maar alvast gedaan :0

was vrij eenvoudig, schroefjes boven en onder tegerlijkertijd erin. Even met een kleine platte schroevendraaier erin. Niet teveel kracht zetten want dan beschadigd je het materiaal van je dashboard kastje, dit is veel zachter qua materiaal :roll: Vervolgens heel klein beetje naar voren en dan de andere kant doen op dezelfde manier, is die ook los dan is het simpel weg ff trekken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Waar is dat zwarte ding voor? De meeste rechter is de antenne die ik er hier eruit heb gehaald. Maar dat zwarte uitsteeksel is mijn een raadsel.

Afbeelding
Nou mag iemand anders de matching cable erbij zoeken ;)

Afbeelding
Nou als mijn hand er door kan kan een kabel dat ook wel, netjes weg werken zodat hij onder in het bakje valt.

Afbeelding
Leek me wel handig om te posten, enige nuttige van het eruit trekken zie je precies waar de pooltjes voor zijn.

Groupsbuy kan wel nuttig zijn maar wellicht is het dan eerst handig om te weten of het wel werkt voordat iedereen enthousiast een kabel koopt :lol:
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

past deze ?

Afbeelding
link stond al eerder vermeld elders op t forum
http://www.caraudio24.de/zubehoer/aux-i ... /index.htm
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

nja lol ga ik verder zoeken ergens op t forum kom ik een heel schema tegen had ik dat nou eerder gezien. :wink: Wellicht slim om bepaalde techniek topics sticky te maken?

Afbeelding
Edge
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 12:01

Bericht door Edge »

Ziet er exact hetzelfde uit als mijn radio alleen staat er bij jou MP3 op de voorkant...

Aangezien AUX dus niet werkt ga ik maar eens kijken voor een originele iPod kabel van blaupunkt waarmee die als cd-wisselaar wordt aangesloten...is er iemand met ervaring met deze kabel?

Edge
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

Edge schreef:Ziet er exact hetzelfde uit als mijn radio alleen staat er bij jou MP3 op de voorkant...

Aangezien AUX dus niet werkt ga ik maar eens kijken voor een originele iPod kabel van blaupunkt waarmee die als cd-wisselaar wordt aangesloten...is er iemand met ervaring met deze kabel?

Edge
Die zag ik dus ook net toevallig in een catologus van Blaupunkt voorbij komen. Wellicht wel interessant waarom ze een adapter maken, commercieel iets of wellicht biedt het nog meer functies... zelf geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

zal ik dit is morgen neerleggen bij mijn italiaans sprekende collega

http://www.grandepuntoclub.com/sniptz/v ... hlight=aux

Lijkt erop dat het een of andere truc is om je radio voor te doen dan er een telefoon signaal op je radio binnen komt en deze op mute springt. Je mp3 speler kan dan rustig doorspelen en als je mp3 geen signaal geeft gaat audio weer aan.. wellicht heb ik het fout maar dit haal ik er zo uit door de plaatjes te lezen. :wink:
Laatst gewijzigd door Oeroe op ma nov 20, 2006 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
joedelta

Bericht door joedelta »

Oeroe schreef:zal ik dit is morgen neerleggen bij mijn italiaans sprekende collega

http://www.grandepuntoclub.com/sniptz/v ... hlight=aux
of aan sappel :D
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

joedelta schreef:
Oeroe schreef:zal ik dit is morgen neerleggen bij mijn italiaans sprekende collega

http://www.grandepuntoclub.com/sniptz/v ... hlight=aux
of aan sappel :D
Die link had ik inderdaad al door zitten kijken. Maar de kabel waar ze daar mee op de proppen kwamen was minder interessant dan die van oeroe. Ik wacht wel op een werkende oeroe oplossing :D
Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

Bericht door Supernova »

Ik heb Blue&Me maar geen Aux. Maar als je via de radio B&M wilt activeren druk je op CD, of als ie daar nog niet op staat 2 keer op cd. Missdchien helpt dat bij jou ook?
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
Plaats reactie