Opladen Smartphone

Plaats reactie
dejury
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jul 06, 2015 10:18
Locatie: Kampen
Contacteer:

Opladen Smartphone

Bericht door dejury »

Hallo allemaal,

Mijn eerste bericht :) Jeej! Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Grande Punto (Diesel, 01-2011) en helemaal in de wolken van het ding. Hiervoor reed ik een Punto ELX uit 2001, dus een leuke vooruitgang!
Afgelopen weekend bezig geweest met het updaten van Blue&Me met behulp van een aantal topics hier, na 2 uur (!!) eindelijk gelukt.
Nu zit ik met het volgende, in het midden van de auto is de stroomaansluiting, en ik heb hierin zo'n ding (naam weet ik zo snel niet meer) waarmee je twee usb apparaten kan aansluiten. Deze had ik ook in mijn oude punto (zelfde stekkertje). Maar het lijkt er op dat als ik hiermee mijn iPhone probeer op te laden met tegelijkertijd flitsmeister aan dat deze dan niet bijlaad... Dit had ik in de oude Punto nooit. Iemand enig idee wat het kan zijn? Zou wel zo handig zijn als ik mijn telefoon kan opladen in de auto ;)

Thanks alvast!

Jonathan
Donniedoezoe
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jun 16, 2014 8:13

Re: Opladen Smartphone

Bericht door Donniedoezoe »

usb levert gewoon 5v dus zou moeten opladen. Geeft de iphone helemaal niets aan dan? Zo nee, dan is je aansluiting niet meer ok denk ik.
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Opladen Smartphone

Bericht door Jarre »

Heb er verschillende android telefoons aangehangen en kreeg steeds de melding dat het toestel te weinig stroom kreeg om te laden.
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Plaats reactie