USB-aansluiting en Iphone

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin72
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 21, 2015 11:55
Locatie: Spijkenisse

USB-aansluiting en Iphone

Bericht door Martin72 »

Hallo allemaal,
moet eerlijk bekennen dat ik niet alle berichten over de usb-aansluiting heb gelezen en het herkennen van de daarop aangesloten Iphone, maar wel een aantal.
Sinds 15 september ben ik in het bezit van een Evo uit 2010, maar mijn Iphone4 wordt niet herkend.
Bij de Fiat-dealer kreeg ik het advies om Blue&Me te updaten en dit heb ik ook gedaan, helaas werd na deze update ook mijn telefoon nog niet herkend! Bij de Fiat-dealer een Iphone4 van een medewerker aangesloten en deze werd wel herkend. Bleek dat deze een oudere ios-versie op zijn telefoon had staan. Heeft er iemand ervaring mee om je Iphone naar "oudere software" terug te zetten en dat deze dan wel wordt herkend?
Hoor jullie graag, alvast bedankt voor de hulp.
JFLoengard
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 18, 2016 9:08
Locatie: Barendrecht

Re: USB-aansluiting en Iphone

Bericht door JFLoengard »

Hallo Martin,

Weet niet of het nog actueel is, maar een iOS-versie downgraden kan vaak na een paar weken na release niet meer. Of je moet trucs uit gaan halen met downloads van images...
Zelf heb ik sinds maandag een Grande Punto Edizione X uit 2009, en loop tegen hetzelfde probleem aan.
Na de update naar 5.6 wordt de eerste generatie iPod wel herkend, maar de iPhone6 met iOS 9.x niet.
Als ik het goed zou het moeten werken t/m iOS 5.x, daarna niet meer.

Er is een Blue&Me-adapter voor nieuwere iPhones en iPods, al lijkt het er op dat die in Nederland slecht of niet (meer?) verkrijgbaar is. Ik wacht nog op antwoord van Fiat NL over verkrijgbaarheid, heb hem wel voor €65 (50 pond) gezien bij partsworld.co.uk...

Groeten,
Peter.
Na 10 jaar en 170000km in een Punto wéér in een Punto gestapt.
Sirano
Junior Stato
Berichten: 217
Lid geworden op: wo jan 27, 2016 22:20
Locatie: Weert

Re: USB-aansluiting en Iphone

Bericht door Sirano »

Blue&Me is mede tot stand gekomen in samenwerking met Microsoft. En zoals ik dagelijks in mijn werk ervaar vinden Microsoft en Apple elkaar niet erg leuk..... Het kan een beetje samenwerken, maar liever zien ze elkaar niet staan. Van Fiat, Lancia tot Alfa Romeo moppert men hierover...
Vēnī, vīdī, vīcī
Plaats reactie